Strona 20 z 92

: śr mar 28, 2007 07:33
autor: Rapix
To powiem wam że zaprzal na swoim setapie daje rade MK III TDI 125KM i 285NM....
Prawdopodobnie dał by rade też MK III 2.0 16V 150KM i Polo TDI 140KM.... Albo by jechali łep w łep.... :bajer: :bigok:

: śr mar 28, 2007 07:40
autor: zaprzal
Rapix, tylko nie wiadomo jakie mam EGT przy takim dymieniu...

: śr mar 28, 2007 07:46
autor: Rapix
To już inna bajka ;) :bajer:

: śr mar 28, 2007 09:51
autor: Michnik
Apsik pisze:
Michnik pisze:Możę jest jakaś możliwość zastosowania większej chłodnicy oleju w AAZ? Bo ta fabryczna to śmieszna taka jakaś
Możliwość zawsze jest (moge mieć nowego Racimex'a 13row lub 10row z termostatem - komplet ~1000zł), taniej masz chłodnce od MK1 GTI, Kadeta GSI, Audi i innych.
A w AAZ to coś to to jest podgrzewacz wody ;P
A nie wiesz może gdzie się z tą chłodnicą wpiąć? I czy nie zaszkodzi to fabrycznej pompie oleju? Wogóle jak to zrobić?

: śr mar 28, 2007 10:13
autor: Apsik
Wogóle jak to zrobić?
odkręcasz filtr, wywalasz "podgrzewacz", zaślepiasz przewody wodne od "podgrzewacza", w miejsce podgrzewacza wstawiasz odpowiednią przystawkę, przykręcasz weże hłodnicy oleju do przystawki, przykręcasz filtr i jest :)
W przypadku chłodnicy z MK1 węże wkręcane są do podstawy filta (to to ramię przykręcane do bloku ;P) Niestety nie wiem czy to pasuje na blok 1.9D/TD, ale pewnie pasuje ... i też trzeba usunąć podgrzewacz i zaslepic weze wodne.

: śr kwie 25, 2007 13:54
autor: ziembul
Mozecie mi powiedziec co to za turbinka siedzi w moim golfie. Na pewno kkk ;) ale ktory model. Z tego co wyczytalem to chyba cisnienie reguluje sie sruba na tej gruszce?

Obrazek

pozdrawiam

: śr kwie 25, 2007 15:36
autor: pavello
zgadza sie-odkrecasz kontre(chyba 10) a potem wkrecasz imbusem ta srubke i dokrecasz kontre.pozdrawiam

: śr kwie 25, 2007 17:09
autor: krzysiogreg
ziembul, a masz wskaznik doladowania?

: śr kwie 25, 2007 17:18
autor: ziembul
krzysiogreg Wskaznik mam juz od dluzszego czasu.
Turbina dmucha jakies 0,7 z malym hakiem;)
Jak narazie bawie sie tylko z roznymi polozeniami pina.
Nie mam czasu zabrac sie za turbo i dawke. Mysle tez o intercoolerze. Jesli dobrze pojdzie, to pod koniec czerwca, moze w lipcu bede mial wiecej czasu na takie zabawy.

: śr kwie 25, 2007 17:27
autor: krzysiogreg
ziembul, ja to srubawke ta do konca wkreciłem tak ze wystaje jakies kilka mm ponad nakrętke ;) ale nie dało za duzo ciśnienia - jakies max 0.8bar

Chyba bede musiał podkręcić nieco dawkę bo ładnie ciągnie od dolnych obrotów ale juz jak na wskazniku mam te 0.8 to łapie zmulasa - chyba jeszcze bardziej LDA bede musiał podkręcić

: śr kwie 25, 2007 17:42
autor: ziembul
Moj na maksymalnym wcieciu na pinie kopci troche za bardzo, wiec mysle ze potrzeba mu wiecej powietrza. Poki co jezdze na mniejszym wcieciu.
To 0,8 bara to rzeczywiscie niewiele. Ciekawe ile inni koledzy wyciagneli na tej suszarce.

: śr kwie 25, 2007 19:17
autor: Michnik
ziembul pisze:Moj na maksymalnym wcieciu na pinie kopci troche za bardzo, wiec mysle ze potrzeba mu wiecej powietrza. Poki co jezdze na mniejszym wcieciu.
To 0,8 bara to rzeczywiscie niewiele. Ciekawe ile inni koledzy wyciagneli na tej suszarce.
U mnie 0.95Bar(KKK K03) i jeszcze jest zapas...

: pn kwie 30, 2007 22:34
autor: evilvw78
ziembul, Mam taką samą turbinkę u siebie.
U mnie wygląda to tak Silnik zawsze dobrze wyrywał do przodu Jakiś czas temu przeczytałem kilka tematów na temat zwiększania mocy w aaz.

1 kupiłem wskaźnik doładowania i pokazało na maxa 1,0 bar
2 założyłem tylko pina od 1,6 bez podkrecania dawki paliwa
3 po tym ciśnienie wzrosło do około1,5 bara
4 przekręciłem pina tak aby na max wykorzystać jego możliwości
5 pomiar podczas jazdy 1,9 bara od około 3tyś przy pełnym bucie
6 wrażenia z jazdy super
7 wątpliwości ile to wytrzu\yma

Obecnie ciśnieni 1,7 bara od tego czasu zrobione 40 tyś km i wszystko jak w dniu zmiany. Olej co 7,5 tyś wymiana. podczas dłuższej jazdy nieznacznie wzrasta temperatura. na biegu jałowym przy przegazówce nie puszcza dyma podczas jazdy jak mu depnę owszem ale nie ma tragedii
Przyspieszeni do setki mnie nie bawi a czasy wyprzedzania i elastyczność Pokusiłem się jednak o zmierzenie o 0-100 i tak około 11-12 sekund
jeżeli chodzi o spalanie przed przy spokojnej jeździe 5,8-6,1 a teraz 5,2-5,5 przy butowaniu około 6,8-7 i to tyle :bigok:

: pn kwie 30, 2007 23:25
autor: Michnik
evilvw78 pisze:ziembul

Obecnie ciśnieni 1,7 bara od tego czasu zrobione 40 tyś km i wszystko jak w dniu zmiany. Olej co 7,5 tyś wymiana. podczas dłuższej jazdy nieznacznie wzrasta temperatura. na biegu jałowym przy przegazówce nie puszcza dyma podczas jazdy jak mu depnę owszem ale nie ma tragedii
Przyspieszeni do setki mnie nie bawi a czasy wyprzedzania i elastyczność Pokusiłem się jednak o zmierzenie o 0-100 i tak około 11-12 sekund
jeżeli chodzi o spalanie przed przy spokojnej jeździe 5,8-6,1 a teraz 5,2-5,5 przy butowaniu około 6,8-7 i to tyle :bigok:
Przy ciśnieniu 1.7Bar i dobrze ustawionej dawce to ten samochód powinien mieć koło 9s do setki! Ja mam tyle co pisałem i mam w pesymistycznej wersji 11s...