Strona 20 z 92

: śr cze 13, 2007 10:28
autor: mikan
pisaliscie ze 100 - 110 ok, ze 130 juz ekstremum itd :) ale ok, bede sobie spokojnie czytal a swoje zrobie :)

: śr cze 13, 2007 10:33
autor: To_mas
mikan, ja nie przypominam sobie zeby ktoś ci tu tak pisał:)))
Przynajmniej nie widziałem :P a biore udział w większości rozmowach o podkręcaniu TD :P

: śr cze 13, 2007 11:13
autor: mikan
no kurde ,poswiece czas i poszukam to,zaczalem temat zeby swapa zarabac na 130 tdi, potem przeszlo na krecenie mojego aaz,pisalem ze chce dawke ,turbine , pina i ic zalozyc, i co dalej zeby bylo 130. bez zmiany szkrzyni i sprzegla,ale poszukam potem

: śr cze 13, 2007 11:29
autor: zaprzal
mikan pisze:pisaliscie ze 100 - 110 ok, ze 130 juz ekstremum itd :) ale ok, bede sobie spokojnie czytal a swoje zrobie :)
nadal sobie nie przypominam zeby ktos ci mowil, ze sie nie da. moze poczytaj jeszcze raz ale ze zrozumieniem.

Te 155koni z wykresu na bank nie jest na seryjnym sprzegle

: śr cze 13, 2007 12:06
autor: mikan
to ja sie domyslam, nie da sie podjrecic o ponad polowe bez ostrych zmian, ja planuje zrobic tyle zebym mogl na seri sprzegle i skrzyni jezdzic, rzezcywicie moze zle zrozumielam,to ile jest bezpiczenie jest 100 z tego co pamietam

: śr cze 13, 2007 12:27
autor: zaprzal
mikan, tak wlasciwie to w 80% zalezy od stylu jazdy...

: śr cze 13, 2007 12:28
autor: mikan
czaje

: śr cze 13, 2007 22:40
autor: Michnik
apropo governor moda w AAZ...pytanie: czy ten mod powoduje to , że likwidujemy wogóle odcięcie paliwa, czy przesuwamy tylko odcięcie w zakres wyższych obrotów?

: pt cze 15, 2007 11:30
autor: Włochaty
SouleR pisze:Michnik napisał/a:
Włochaty napisał/a:
ma ktos moze wykres z hamowania mk3 1.9 TD po zmianie TYLKO pina??


A ma ktos wogóle wykres z hamowni dla AAZ?


w podpisie u mnie masz wykres. moment wyliczony na podstawie skrzyni.
a jakie mody zrobiles?

jakim kosztem mozna siagnac jakies 90-100??

[ Dodano: 18 Cze 2007 17:56 ]
SouleR, to co zrobiles przy swoim??

: pt cze 22, 2007 09:46
autor: pasiak
Michnik pisze:apropo governor moda w AAZ...pytanie: czy ten mod powoduje to , że likwidujemy wogóle odcięcie paliwa, czy przesuwamy tylko odcięcie w zakres wyższych obrotów?
zalezy :helm:
zamiast fabryczne sprężynki zakładasz twardszą to odsuwasz wyżej odcięcie
zamiast sprężyny zakładasz podkładki = brak odcięcia czytaj jak przegniesz pałe to kupisz drugi silnik :food: :satan:

: pt cze 22, 2007 11:07
autor: zaprzal
pasiak pisze:brak odcięcia czytaj jak przegniesz pałe to kupisz drugi silnik :food: :satan:
najpierw trzeba jakos sprawic zeby ropa na wysokich obrotach dala rade sie szybko spalic

: pt cze 22, 2007 11:52
autor: souler
Włochaty pisze:SouleR, to co zrobiles przy swoim??
dawka, cisnienie, wydech, egr,

bedzie ic, dawka, gov

: pt cze 22, 2007 12:44
autor: Włochaty
SouleR pisze:dawka, cisnienie, wydech, egr,

bedzie ic, dawka, gov
ile Ci teraz pali po zwiekszonej dawce?

: pt cze 22, 2007 12:53
autor: ventil
zaprzal pisze:
pasiak pisze:brak odcięcia czytaj jak przegniesz pałe to kupisz drugi silnik :food: :satan:
najpierw trzeba jakos sprawic zeby ropa na wysokich obrotach dala rade sie szybko spalic
Czyli wykonać przeróbke pompy w jej dolnej części skracając tłok odpowiedzialny za przestawienie kąta wtrysku co pozwala na większe wyprzedzenie kąta wtrysku na wyzszych obrotach... :chytry:
Włochaty pisze:[quo te="SouleR"]dawka, cisnienie, wydech, egr,

bedzie ic, dawka, gov
ile Ci teraz pali po zwiekszonej dawce?
Często zadawane pytanie na które nie mozna udzielic odpowiedzi - jak bedziesz jeździł jak dotychczas to będzie palił tak samo - ale zazwyczaj po przeróbkach każdy wstawia więc pali więcej...