Strona 19 z 92

: wt mar 27, 2007 08:00
autor: euglen
pasiak pisze:(VNT gorąco mi odradzano )
Jakie Ci przedstawiono argumenty za nie montowaniem VNT?

: wt mar 27, 2007 11:11
autor: tuha
moja k03 dmucha 1.5bara:)to chyba dobrze o niej swiadczy i ladnie wkreca sie :)

: wt mar 27, 2007 11:22
autor: zaprzal
tuha pisze:moja k03 dmucha 1.5bara:)
odwazny jestes :bigok:

: wt mar 27, 2007 11:32
autor: tuha
hehe wiem ze tyle moze wydmuchac nie znaczy ze teraz tyle dmucha :hmm: w chwili obecnej 1,2maxymalne cisnienie jest :jezor: odwazny?raczej chyba glupi :jezor: bo chyba wlasnie to miales na myslio :D tak z ceikawosci czym gorzi za duze przeladowanie;> turbina moze sie posypac jak bedzie taka mala takie cisneieni dawac uszczelka pod glowica?jakie jeszcze ale sa:P?

: wt mar 27, 2007 11:49
autor: zaprzal
tuha pisze:raczej chyba glupi :jezor:
e tam glupi, sam "troche" za duzo dmucham (1,8bar :p )

: wt mar 27, 2007 12:05
autor: Apsik
ziembul pisze:Od jakiego samochodu podszedl by intercooler do AAZ?
Kiepskie pytanie ...
... poszukaj na forum, bo chłopaki różne IC już zakładali!! IC średniej wielkości bedzie pasował (np. MB C-klasse), a znaleźć możesz na www.allegro.pl

: wt mar 27, 2007 12:55
autor: ziembul
ziembul napisał/a:
Od jakiego samochodu podszedl by intercooler do AAZ?

Kiepskie pytanie ...
... poszukaj na forum, bo chłopaki różne IC już zakładali!! IC średniej wielkości bedzie pasował (np. MB C-klasse), a znaleźć możesz na www.allegro.pl
No rzeczywiscie moze zle to ujalem. Bardziej chodzi mi o to czy budowac FMIC czy moze wystarczy nieduzy intercooler np od mk3 TDI.

: wt mar 27, 2007 16:42
autor: souler
tez kiepskie pytanie...
oczywiscie, ze fmic bedzie lepszy. butujesz go czasem? to masz odpowiedz

: wt mar 27, 2007 18:05
autor: ziembul
No moim zdaniem nie jest kiepskie pytanie, bo jesli wystarczy maly zwykly intercooler to po co rzezbic i zakladac FMIC. Chodzi mi o konkretny przypadek: AAZ podkrecony do 90-100KM

: wt mar 27, 2007 18:31
autor: zaprzal
ziembul, mysle, ze do lekkiego podkrecenia wystarczy fabryczny. zawsze to taniej i latwiej dopasowac

: wt mar 27, 2007 19:48
autor: souler
seryjniak maly i wystarczy, ale 100 koni na tym silniku i malej turbawie to juz piekarnik konkretny. wiem cos o tym. moj nie jezdzi na cieplym. owszem ciagnie, ale to nie to. brakuje tego strzala, no i silnik sie grzeje bardziej.

: wt mar 27, 2007 21:20
autor: ziembul
seryjniak maly i wystarczy, ale 100 koni na tym silniku i malej turbawie to juz piekarnik konkretny. wiem cos o tym. moj nie jezdzi na cieplym. owszem ciagnie, ale to nie to. brakuje tego strzala, no i silnik sie grzeje bardziej.
No fakt, u mnie jak na razie jest tylko pin z 1.6TD a temp robocza osiaga znacznie szybciej. Dzisiaj w krotkim korku mialem wrazenie ze temp za bardzo sie podnosi. Zobaczymy co sie uda zdobyc szybciej i taniej i wtedy bede wiedzial co rzezbic.

: wt mar 27, 2007 23:39
autor: Michnik
Apropo grzania po modach. Możę jest jakaś możliwość zastosowania większej chłodnicy oleju w AAZ? Bo ta fabryczna to śmieszna taka jakaś ;)

: śr mar 28, 2007 00:12
autor: Apsik
Michnik pisze:Możę jest jakaś możliwość zastosowania większej chłodnicy oleju w AAZ? Bo ta fabryczna to śmieszna taka jakaś
Możliwość zawsze jest (moge mieć nowego Racimex'a 13row lub 10row z termostatem - komplet ~1000zł), taniej masz chłodnce od MK1 GTI, Kadeta GSI, Audi i innych.
A w AAZ to coś to to jest podgrzewacz wody ;P