Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt mar 27, 2007 08:00

pasiak pisze:(VNT gorąco mi odradzano )
Jakie Ci przedstawiono argumenty za nie montowaniem VNT?



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt mar 27, 2007 11:11

moja k03 dmucha 1.5bara:)to chyba dobrze o niej swiadczy i ladnie wkreca sie :)


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 27, 2007 11:22

tuha pisze:moja k03 dmucha 1.5bara:)
odwazny jestes :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt mar 27, 2007 11:32

hehe wiem ze tyle moze wydmuchac nie znaczy ze teraz tyle dmucha :hmm: w chwili obecnej 1,2maxymalne cisnienie jest :jezor: odwazny?raczej chyba glupi :jezor: bo chyba wlasnie to miales na myslio :D tak z ceikawosci czym gorzi za duze przeladowanie;> turbina moze sie posypac jak bedzie taka mala takie cisneieni dawac uszczelka pod glowica?jakie jeszcze ale sa:P?


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 27, 2007 11:49

tuha pisze:raczej chyba glupi :jezor:
e tam glupi, sam "troche" za duzo dmucham (1,8bar :p )


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt mar 27, 2007 12:05

ziembul pisze:Od jakiego samochodu podszedl by intercooler do AAZ?
Kiepskie pytanie ...
... poszukaj na forum, bo chłopaki różne IC już zakładali!! IC średniej wielkości bedzie pasował (np. MB C-klasse), a znaleźć możesz na www.allegro.pl


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » wt mar 27, 2007 12:55

ziembul napisał/a:
Od jakiego samochodu podszedl by intercooler do AAZ?

Kiepskie pytanie ...
... poszukaj na forum, bo chłopaki różne IC już zakładali!! IC średniej wielkości bedzie pasował (np. MB C-klasse), a znaleźć możesz na www.allegro.pl
No rzeczywiscie moze zle to ujalem. Bardziej chodzi mi o to czy budowac FMIC czy moze wystarczy nieduzy intercooler np od mk3 TDI.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt mar 27, 2007 16:42

tez kiepskie pytanie...
oczywiscie, ze fmic bedzie lepszy. butujesz go czasem? to masz odpowiedz


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » wt mar 27, 2007 18:05

No moim zdaniem nie jest kiepskie pytanie, bo jesli wystarczy maly zwykly intercooler to po co rzezbic i zakladac FMIC. Chodzi mi o konkretny przypadek: AAZ podkrecony do 90-100KM


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 27, 2007 18:31

ziembul, mysle, ze do lekkiego podkrecenia wystarczy fabryczny. zawsze to taniej i latwiej dopasowac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt mar 27, 2007 19:48

seryjniak maly i wystarczy, ale 100 koni na tym silniku i malej turbawie to juz piekarnik konkretny. wiem cos o tym. moj nie jezdzi na cieplym. owszem ciagnie, ale to nie to. brakuje tego strzala, no i silnik sie grzeje bardziej.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » wt mar 27, 2007 21:20

seryjniak maly i wystarczy, ale 100 koni na tym silniku i malej turbawie to juz piekarnik konkretny. wiem cos o tym. moj nie jezdzi na cieplym. owszem ciagnie, ale to nie to. brakuje tego strzala, no i silnik sie grzeje bardziej.
No fakt, u mnie jak na razie jest tylko pin z 1.6TD a temp robocza osiaga znacznie szybciej. Dzisiaj w krotkim korku mialem wrazenie ze temp za bardzo sie podnosi. Zobaczymy co sie uda zdobyc szybciej i taniej i wtedy bede wiedzial co rzezbic.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt mar 27, 2007 23:39

Apropo grzania po modach. Możę jest jakaś możliwość zastosowania większej chłodnicy oleju w AAZ? Bo ta fabryczna to śmieszna taka jakaś ;)



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 28, 2007 00:12

Michnik pisze:Możę jest jakaś możliwość zastosowania większej chłodnicy oleju w AAZ? Bo ta fabryczna to śmieszna taka jakaś
Możliwość zawsze jest (moge mieć nowego Racimex'a 13row lub 10row z termostatem - komplet ~1000zł), taniej masz chłodnce od MK1 GTI, Kadeta GSI, Audi i innych.
A w AAZ to coś to to jest podgrzewacz wody ;P


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości