Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt cze 09, 2006 03:05

QRWA co tu sie dzieje :kac:
diesle kreca sie do 6tys,turbiny wielkie jak Pałac Kultury,intercoolery od Tirow w 1.6 lub 1.9TD :kac:

Niedziwie sie ze Polska to raj dla dieslomaniakow :wink:

pozdrawiam i trzymam kciuki za projekty



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 09, 2006 07:17

hehe, nieźle sie dzieje. ale to i dobrze


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt cze 09, 2006 10:07

Kapibara, ciśnienie wtrysku generalnie ustawiasz podkładkami we wtryskiwaczu ale dawke paliwa jaką poda pompa to juz ustawiasz w pompie. Wymieniam tłokorozdzielacz w pompie bo ten od TDI jest "większy" więc przy pełnym obciążeniu daje więcej paliwa.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt cze 09, 2006 12:36

ventil, nie chcesz przypadkiem opchnąć tarczy kułaczkowej, fali, cam plate czy jeszcze jak kto to nazwie z tej pompy od ahf`a? ewentualnie jak byś pstryknoł kilka fotów jej to był bym dzwięczny :bajer:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt cze 09, 2006 23:11

Trochim , to przecież właśnie po to tą pompe kupiłem żeby z niej zabrac cam plate. W poniedziałek będę na warsztacie to zrobie kilka fotek ale rozbierać to ja będę chyba dopiero na końcu tygodnia jak mechanior wyjmie mi z mojego silnika pompe która właśnie będe przerabiał a załozy jakaś tam by na razie golfik śmigał.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt cze 09, 2006 23:25

to bedziesz robił TDI czy TD bo chyba do TD właśnie ten element raczej się nie nadaje :?

albo ja coś tam źle czytam


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob cze 10, 2006 16:15

Trochim, Oczywiście to będzie TD z intercooler'em a "cam plate" zabieram z pompy od TDI'ka do mojej bo ta z TDI'ka potrafi podać więcej paliwa niz ta ze starego TD. Jeśli chodzi o TDI to generalnie oznacza wtrysk bezpośredni bo napewno nie IC (SDI nie ma IC). Silnik będzie z wtryskiem pośrednim czyli stary, dobry AAZ.



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » sob cze 10, 2006 22:48

posrednim czyli jakim??? z komora wstepna czy jakos tak???? Mi sie wydaje ze pompa od tdi ma jeszcze komuterowo sterowany zawor EGR, przestawiacz kata wtrysku no i dawke, ale bardzo mozliwe ze chodzi tez o bezposredni wtrysk



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob cze 10, 2006 23:10

Kapibara, z komorą wstępną oczywiście. A pompa od TDI jest mi potrzebna tylko dla tłokorozdzielacza. Reszta pozostale od 1,6TD czyli stara pompa sterowana linką.



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » sob cze 10, 2006 23:28

nie no ja wiem ze nei bedzieszm ail elektronicznej, ale nei wiedzialem ze jest komora wstepna musze zajrzec do ksiazki i poc\zytac o tych pompach. W wojsku bede na to mial czas 6 tygodni :bigok:



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz cze 11, 2006 01:42

Kapibara, hmm raczej w ksiązce o pompach wtryskowych nie doczytasz sie o komorach wstepnych boventil, chodzi o budowe silnika a konkretnie głowicy


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz cze 11, 2006 08:17

kapibara, o silnikach diesla książke byś musiał poczytać, tam znajdziesz wszystko. pompa to tylko pompa :) u mnie w starej głowicy wszystkie komory wstępne były wypalone, popękane i zjedzone :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz cze 11, 2006 08:37

pewnei tak ale ostatnio zainteresowalo mnei zasilanie w paliwo, a tak na marginesie to juz coraz blizej do wskaznika doladowania i moja maszynka moze wkoncu bedzie miecwieksza moc :bigok:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz cze 11, 2006 09:00

hehe ale to oprócz założenia wskaźnika musisz jeszcze coś pokręcić jakbyś tak nie wiedział :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości