Strona 18 z 92

: pn mar 12, 2007 02:32
autor: krwawykostek
Ja tez chce siegnac po rade znowu.
Mianowicie wmontowalem pin od 1.6 td i nadal mi malo :) Co teraz robic? Kupic wskaznik afn i pokrecic turbinke, czy wymieniac cala pompe? A moze zmienic turbinke? Niewiem jaka jest w seriach... Co poradzicie?

: pn mar 12, 2007 11:23
autor: Bolekrsko
do ilu mozna podkrecic k03 ? tak zeby miec ze 100 koni bo niechce sprzegla zmieniac. Jak narazie mam pina mniejszego niz w 1,6 td i dawka podkrecona ale jeszcze parenascie kucykow bym podkrecil :) :bajer:

: pn mar 12, 2007 12:11
autor: pavello
krwawykostek, mozesz zmienic pompe,podkrecic dawke paliwa i powietrza,wymienic turbo,dac FMIC.poprawcie mnie jesli sie myle-czy wskaznika afr nie podlacza sie do sondy lambda??

: pn mar 12, 2007 12:27
autor: souler
jesli juz to AFR!!! w dieslu nie mierzy sie afr. nie ma lambdy.

ludu kochany poczytajta troche, a potem piszta

: pn mar 12, 2007 13:26
autor: moment
witam nie moge nigdzie znaleźć co mam za turbinke tylko znalazłem symdol kkk
a to foto silnika
Obrazek
może ktoś po fotce by mi coś powiedział
i jeszcze jedno tym sie potkręca turbo?? foto nizej
Obrazek

: pn mar 12, 2007 17:10
autor: pavello
SouleR, czyli mialem racje ;)
moment, jak znasz angielski to prosze:
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579
jak kuleje,to gdzies bylo to ladnie na forum wytlumaczone.

: pn mar 12, 2007 18:42
autor: krwawykostek
pavello, Jak, czym i do ilu podkrecic dawke paliwka? Jakie turbo zalozyc? Co to jest FMIC? Mile widziane konkrety.
Pozdrawiam.
ps: zmienic na jaka pompe?

: pn mar 12, 2007 19:46
autor: souler
krwawykostek u gory dzialu diesel masz linki do tematow o modach TD. przeczytaj je wszystkie i bedziesz wszystko wiedzial.

: pn mar 12, 2007 23:51
autor: Bolekrsko
k03 prawdopodobnie krwawykostek, :bigok:

: wt mar 13, 2007 20:51
autor: moment
witam po ciężkim boju z lusterkami udało mi się odczytać i mam k03 i niewiem czy mam się cieszyc czy wymienić na inną ( żartuje z ta wymianą a przynajmniej na razie) a odnośnie tego cięgna to trzeba najpier zdjać tą zawleczkę a potem przekręcić śrube w prawo dobrze rozumiem..
pozdro

[ Dodano: Pią Mar 23, 2007 15:04 ]
czyżby temam się urwał?????

: pn mar 26, 2007 21:50
autor: QRi
dobra - ja was podbuduje


ze swojego AAZta wyciagnalem 63.4psa i 116.6 njutkow (by hamownia bedzin:D) - turbino-suszara zapodaje tak gorace powietrze ze moge grilla rozpalac :]

ale nie ma co sie przejmowac - czerwiec TDI :helm: :food:

: pn mar 26, 2007 22:01
autor: pavello
QRi pisze:63.4
jakie to ma przelozenie na KM??

: pn mar 26, 2007 23:09
autor: souler
czyli zajechany silnik i tyle. to nie przez gorace powietrze QRi. moj dmucha ogniem, a mimo to wynik zupelnie inny.

: wt mar 27, 2007 07:25
autor: pasiak
moment pisze:witam po ciężkim boju z lusterkami udało mi się odczytać i mam k03 i niewiem czy mam się cieszyc czy wymienić na inną ( żartuje z ta wymianą a przynajmniej na razie) a odnośnie tego cięgna to trzeba najpier zdjać tą zawleczkę a potem przekręcić śrube w prawo dobrze rozumiem..
pozdro

[ Dodano: Pią Mar 23, 2007 15:04 ]
czyżby temam się urwał?????
możesz się cieszyć bo do około 1 bara da rade dmuchać , uodporniona na głupotę i pompuje od samego dołu bo jest malutka oraz oczywiście się krztusi powyżej 4tyś rpm mam to samo w moim silniku tyle że w najbliższym czasie planuje zmienić na T2 (VNT gorąco mi odradzano :crazy: ) i dożucić mam zamiar IC który leży w pokoju i mijesce zajmuje tam gdzie nie powinien :helm:
Podłącz manometr i kręc a sam zweryfikujesz w którą strone ma być na + a w którą na - ciśnienie