Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
jeżdże różnie, czasem po trasie ale przeważnie w mieście. no i głównie chodziło mi o podniesienie momentu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to juz Twoj wybor, male turbo na wysokim cisnieniu przy wysokich predkosciach napewno bedzie cieple, a z drugiej strony ja bym nie mogl jezdzic na codzien z takim duzym lagiem Do jakiegos krecacego sie na 6tys, ziejacego dymem to moze i dobre, ale do jazdy na codzien chyba lepsze male turbo i najwyzej mniejsze cisnienie. Jak juz mowilem, mam garretta T2, a jezdze glownie na trasie
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
wypuszcza już olej pomału więc nie jest taka żywa jak sie da ją sprzedać to sprzedam i kupie inną a jak nie to wymienie pierścienie, włoże to turbo i governa zrobie, żeby obrotów troche przybyło w końcu jeżdże tylko czasem na maxaKapibara pisze:zalozenia nei zmieniasz turbinki bo nei dziala
PS dziś stanąłem z nowym paskiem na światłach...czas reakcji miałem lepszy ale potem ledwo dojrzałem co miał na klapie: V6 FSI 4motionfest mnie złoił
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Witam!
No zaprzal , niezły wynik. Prawie 100KM to nieźle jak na 1,6TD. Tak, jak ktos wcześniej napisał, niedużo brakuje by Twój SB był jak AFN. No ale myśle ze nad tym jeszcze popracujesz. Zapytam z ciekawości - IC masz w standardowym miejscu czy coś zmieniałeś lub planujesz zmienic. Ja równiez planowałem wjechac na hamownie ale cena 300 pln'ów lekko mnie ostudziła. Dołozyłem 150 i kupiłem pompę od Mk4 AHF 110KM i z tej pompy wsadzę tłokorozdzielacz do mojej jak równiez zastosuje inne przeróbki... . W sobote jade po kompletna zawieche od syncro i powoli zaczne chyba przeróbki. Myślałem kupic całe Mk2 syncro ale ciężko jest cos dostac w dobrej cenie. I prawdopodobnie do tych przeróbek zostanie zabrany Mk2 mojej żony a że jest 3-drzwiowy więc jak najbardziej mi to pasuje. Szukam jeszcze silnika bez osprzętu 1,9TD, moze ktos coś wie na ten temat to prosze o maila. FMIC to juz znajde na allegro, cos tam sprzedaja od małych ciężarówek,hehe... No i dłubanie najwyższy czas zacząć...
No zaprzal , niezły wynik. Prawie 100KM to nieźle jak na 1,6TD. Tak, jak ktos wcześniej napisał, niedużo brakuje by Twój SB był jak AFN. No ale myśle ze nad tym jeszcze popracujesz. Zapytam z ciekawości - IC masz w standardowym miejscu czy coś zmieniałeś lub planujesz zmienic. Ja równiez planowałem wjechac na hamownie ale cena 300 pln'ów lekko mnie ostudziła. Dołozyłem 150 i kupiłem pompę od Mk4 AHF 110KM i z tej pompy wsadzę tłokorozdzielacz do mojej jak równiez zastosuje inne przeróbki... . W sobote jade po kompletna zawieche od syncro i powoli zaczne chyba przeróbki. Myślałem kupic całe Mk2 syncro ale ciężko jest cos dostac w dobrej cenie. I prawdopodobnie do tych przeróbek zostanie zabrany Mk2 mojej żony a że jest 3-drzwiowy więc jak najbardziej mi to pasuje. Szukam jeszcze silnika bez osprzętu 1,9TD, moze ktos coś wie na ten temat to prosze o maila. FMIC to juz znajde na allegro, cos tam sprzedaja od małych ciężarówek,hehe... No i dłubanie najwyższy czas zacząć...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
heh, napisalem w innym temacie, ze hamowanie bylo na stosunkowo ubogo ustawionym paliwie, tak jak teraz jezdze na codzien. nie bede juz nic zmienial, ic jest w standardowym miejscu i do tego brakuje mu kierownicy powietrza wiec nawet nie spelnia swojej roli :/ventil pisze:No zaprzal , niezły wynik. Prawie 100KM to nieźle jak na 1,6TD. Tak, jak ktos wcześniej napisał, niedużo brakuje by Twój SB był jak AFN. No ale myśle ze nad tym jeszcze popracujesz. Zapytam z ciekawości - IC masz w standardowym miejscu czy coś zmieniałeś lub planujesz zmienic.
planujesz przerobki pompy, a zrobiles juz governor mod? zamontuj jeszcze glowice od 1.9, masz chyba najszybsze 1.6 td w polsce jak juz wszystko zrobisz to sie pokaz na 1/4 mili bo co poniektorzy mysla ze TD to stare szroty i do niczego sie nie nadaja. A taki gruntownie zmodyfikowany 1.6, krecacy sie do jakichs 6tys w lekkiej budzie mk1 lub mk2 wiele by potrafil, nie jednego TDIka nauczylby szacunku :>
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Pompe dopiero będe gruntownie przerabiał. Dlatego kupiłem też drugą od 70KM 1,6TD żeby na czas przeróbek coś założyć a że cena 200 zł była atrakcyjna nie zastanawiałem sie ani chwili. Teraz z tej od AHF przełażę do tej zdjętej z mojego SB cały tłokorozdzielacz. Oczywiście pozostałe przróbki typu "governor mod" czy nowy trzpień "grzybka". Wszystkie opisy mam w kompie więc pozostaje tylko dłubac. Największy dylemat mam z wtryskami bo nie wiem od czego założyć. Czy końcówki od SB czy moze od jakiegoś mercedesa 300TD. Zobaczymy. Silnik chce już załozyć od 1.9TD. Nie wiem tez czy zostawic turbo od 1,6 czy cos kombinowć. Na pewno IC z przodu montowany i chłodnica oleju (a nie ten przeklety podgrzewacz wody przez gorący olej, hehe...). Wydech równiez od podstaw. będe robił to powoli w miare mozliwości i wolnego czasu. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na 1/4 mili to raczej nie będę startował. Do tego trzeba miec kupe kasy jak i wolnego czasu.. raczej dla własnej satysfakcji...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
i dla wlasnej satysfakcji moglbys zloic tam takim TDkiem kilka tylkow :> jak bedziesz robil governor to chyba turbo jakies duze, na vwdiesel powszechnie zakladaja k24... zreszta sam wiesz bylo tam tez co nieco o wtryskiwaczach, ale chyba od SB na poczatek beda dobre. 1.6 nie kreci sie lepiej od 1.9? Ogolnie trzymam mocno kciuki za projekt i pisz jak tylko cos zrobiszventil pisze:Na 1/4 mili to raczej nie będę startował. Do tego trzeba miec kupe kasy jak i wolnego czasu.. raczej dla własnej satysfakcji...
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości