Strona 17 z 52

: pt lut 02, 2007 23:49
autor: dominik
Bocio , nie obrażam się a co do części to szukam obrotka i jak znalazłem za 330 żł to nogi sie ugieły.muszę znaleść dobrego elektryka bo zastanawiam sie czy nie wsawic od mk3. wiem ze w nich impuls idzie z kompa ale moze cos wyjdzie no i za tamten mozna dać 90. pożyjemy zobaczymy.

: sob lut 03, 2007 12:27
autor: ZolW
Witam. Przeczytałęm cały temat i .... czas kase zbierać :D i wiedząc że silnik musi byc żyleta to mam taki mały OT moja turbinka ciągnie olej z kliawiatóry i mam takie małe pyt czy bardziej sie opłaca kupic gdzieś samą turbinkę czy lepiej oddać ją do renowacji ?? :pub: I jeszcze raz sorry za OT

: sob lut 03, 2007 13:36
autor: Krzylu
niewiesz co kupisz wiec lepiej jesli oddasz do regeneracji przynajmniej bedziesz mial pewnosc ze jest sprawna na 100%
wiem koszt troche wiekszy ale jak kupisz uzywke i ci sie rozsypie po jakims czasie to wydasz jeszcze wiecej

: sob lut 03, 2007 15:13
autor: ZolW
Dzięki :pub:

: pn lut 05, 2007 08:24
autor: McFafik
witam
w sobote z kolesiami z grupy małopolskiej bylismy na hamowni
postaram sie jutro podac tu wykres seryjnego SB
wyszło 77 kM - przy ok 300 tys km :) (moze nawet 400 tys )

[ Dodano: 06 Lut 2007 08:20 ]
tak jak obiecalem dam wykres seryjnego SB ..... jak dla mnie jest ciekawy .... wykes odzwierciedla rzeczywistośc :)
widac jak trurbo zaczyna "dmuchac " widac zakres momentu

moze wkoncu wezme sie za silnik - bo juz wiem ze nie jest tak zle z motorem ....
a wiem ze jak terz tego nie zrobie to po moim weselu (wrzesien) to bede tylko kupowal firanki i garczki :) skonczy sie ladowanie kasy w Golfa :(
Obrazek Obrazek

[ Dodano: 06 Lut 2007 08:24 ]
jak obiecałem tak dodaje zdjecie wykresu
wg. mnie jest ciekawy i rzeczywisty ..... widac pieknie moment "dmuchania" turbo :)
chyba jest ok :) Obrazek Obrazek

: pn lut 19, 2007 18:29
autor: jedrekk
a ja przy okazji mam pytanie czy jak w 1V na seryjnej pompie podkrece dawke i zwieksze delikatnie turbo to odczuje przyrost mocy??

i od razu jesli mozecie powiedzcie gdzie i jak sie podkręca dawke, bo jesli chodzi o turbo to wyczytałem juz!

: pn lut 19, 2007 21:30
autor: Trochim
będzie różnica ale więcej wyciągniesz zmieniając górę pompy lub cała pompe.

: pn lut 19, 2007 22:41
autor: jedrekk
wiem wiem pompą zajme sie na wakacjach a teraz chciałbym cos pogrzebac minimalnie tego wiec jak zwiekszyc dawke na pompie?

: pn lut 19, 2007 22:45
autor: zaprzal
jedrekk, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=90

tu masz to opisane

: wt lut 20, 2007 01:09
autor: ghoost
kurcze czytajac wasze posty az czlowiek nabiera ochoty na mody :helm: moglby ktos tak zreasumowac ile to pochlania kasiurki bo wyliczylem ze tak 1000 plnow ze zmiana pompy, dolozeniem IC i kasa na mechanikow ewentualnie, zgadza sie?? czy robiliscie cos z hamulcami, czy na standardowych jezdzicie?? pzdr

: wt lut 20, 2007 08:16
autor: Cinek
ja jeżdże na standardowych...z GT :bigok: nawiercane tarcze ATE z przodu, BREMBO tarcze z tyłu, klocki ferodo premier
co do kosztów to większość z nas dłubie samemu, więc odpada kasa na mechaników. ale jednak leci pomału. no i przed modami wypadało by mieć silnik w dobrym stanie
no i pasowałoby jakieś zawieszenie, żeby sie nie bujało na zakrętach, i rozpórki żeby sie nie giął, i wskaźniki żeby nie przedobrzyć :)

: wt lut 20, 2007 19:32
autor: ghoost
silnik mam mozna powiedziec w stanie b. dobrym, nie bierze oleju, nic nie cieknie, dlatego tez troche szkoda mi go krecic, bo moze zaczac mi cos sie dziac.
Cinek mowisz ze zawieszenie dodatkowo trzeba jeszcze robic...;/
chyba lepsze autko szybciej kupie /wiadomo VW/ niz zaczne tymi modami sie bawic, aczkolwiek tak troche mnie kusi :bigok:

: wt lut 20, 2007 19:40
autor: souler
ghoost no pewnie, ze to kosztuje, ale jaka radoche daje. zawiecha przydaje sie w zakretach, a heble zeby zatrzymac takiego diabelka. nie musisz tego robic, bo przeciez nie uprawiasz rajdow na drodze, ale duzo to daje. ja mam wszystko fabryczne poza silnikiem i wystarczy, bo tej mocy uzywam bardzo rzadko.

: wt lut 20, 2007 22:57
autor: ghoost
SouleR, oj kusisz kusisz.... moze przy wakacjach cos pomysle, bo teraz czasu brakuje, a i robic tego nie mam gdzie zbytnio w tym momencie, a tez wolalbym samemu, wieksza satystakcja, a i nauczyc sie czegos mozna... zaczne od poszukiwania pompy i sprawdzenia jaka mam turbine, a moze ktos wie z was co w 91r montowali ?? czy to moze byc zupelnie roznie??


taka mogla by byc??
http://moto.allegro.pl/item167434828_po ... _6_td.html