Strona 17 z 92

: pt kwie 27, 2007 08:36
autor: vw_vandal
Soloo, tak było umnie i zauważyłem, że w każdym golfie (mam ich 3) jest inaczej i trzeba membrane ustawiać do danego silnika ;) Umnie jak przestawiłem membrane tak jak pisze zaprzal, silnik wrwał do przodu jak głupi, kopcił jak lokomotywa, ale silnik głośniej klepał ;(
Co do ekonomi jak jeżdze do 110 i biegi zmieniam do 2500 obr. to pali w mieście 5.5 l ale nie lubie tak jeżdzić i spalanie kończy się na 6l :bigok: a nawet kiedyś po Koszalinie starty z pod świateł, korki, lato, ful ludzi w aucie i spalił 6,5l

: pt kwie 27, 2007 09:04
autor: Soloo
Tobie to dobrze. Mi moja Audiczka 1.6 TD Pali 7.5l/100km przy umiarkowanej jeżdzie (jak opisałem wyrzej). Wczoraj zauważyłem że mi sie IC poci wiec może to przez to.

: pt kwie 27, 2007 09:14
autor: vw_vandal
Soloo, ale audi troche cięższa od mk2 ;)

: pt kwie 27, 2007 09:18
autor: bm86
Soloo pisze:Tobie to dobrze. Mi moja Audiczka 1.6 TD Pali 7.5l/100km przy umiarkowanej jeżdzie (jak opisałem wyrzej). Wczoraj zauważyłem że mi sie IC poci wiec może to przez to.
Bo Audi to nie Golf. Ja mam Passata kombi , pali 6,5 l/100km. Auto znacznie większe i cięższe a silnik ten sam, więc normalne że będzie więcej palił.

: pt kwie 27, 2007 09:30
autor: Soloo
Szczeże mówiac to masa pojazdu nie ma wielkiego wpływu na spalanie (wpływa jedynie na opór toczny a decydujacy wpływ ma tu opór powietrza) dlatego można przyjąć że może palić jakieś 0.5l więcej.

BM86, nawet jeśli to nie powinien palić więcej jak twój. Ale ten temat zostawmy na inny temat tu o czymś innym mowa.

: pt kwie 27, 2007 11:07
autor: To_mas
Soloo pisze:Szczeże mówiac to masa pojazdu nie ma wielkiego wpływu na spalanie
nie wcale !!! :PP
chłpopie wez załaduj do auta 5 osob i jedz 200 km a ja pojade sam i zobaczymy kto więcej spali :P

: pt kwie 27, 2007 11:15
autor: vw_vandal
To_mas pisze:chłpopie wez załaduj do auta 5 osob i jedz 200 km a ja pojade sam i zobaczymy kto więcej spali
Takiego jestem zdania :) a do tego straci na elastyczności i przyśpieszeniu ;)

: pt kwie 27, 2007 11:30
autor: To_mas
vw_vandal pisze:Takiego jestem zdania :) a do tego straci na elastyczności i przyśpieszeniu ;)
dokałdnie :))) no chyba ze masz auto 200PS to raczej roznicy nie poczujesz za wielkiej ale ja tu mowie o normalnych samochodach :)
Masa ma znaczenie na spalanie i to co napisał vw_vandal,

: pt kwie 27, 2007 19:32
autor: krzysiogreg
Wiecie co? nie rozumiem idei tuningu TD z ciągłym lookaniem na wskaźnik paliwa... no fakt: jesli spalanie wzrosnie do 10l/100km to juz dramat ale jak podciagniesz daweczke + turbo i uzyskasz spalanie 8l/100km to chyba wcale nie jest zle - wynagrodzi to "banan" na twarzy przy wdepnięciu w gaz :D

: sob kwie 28, 2007 08:32
autor: vw_vandal
krzysiogreg, dobrze gada polać mu :kufel: :kufel: :kufel:

: sob kwie 28, 2007 10:42
autor: bm86
To_mas pisze:
vw_vandal pisze:Takiego jestem zdania :) a do tego straci na elastyczności i przyśpieszeniu ;)
dokałdnie :))) no chyba ze masz auto 200PS to raczej roznicy nie poczujesz za wielkiej ale ja tu mowie o normalnych samochodach :)
Masa ma znaczenie na spalanie i to co napisał vw_vandal,
Pewnie że ma znaczenie i to duże. Jak jeżdżę Passatem sam bez ładunku na trasie to spali mi z 6l/100 a jak go załaduje po sam dach albo wezmę 4 pasażerów i bagaż to łyknie z 8 - 8,5 l/100 . Tyle że na pełnym baku zrobi się 1200 km :jezor:

: sob kwie 28, 2007 12:52
autor: To_mas
bm86 pisze:Tyle że na pełnym baku zrobi się 1200 km :jezor:
to jest włąsnie zaleta 1.6 TD :D:D:D

[ Dodano: Sob Kwi 28, 2007 12:53 ]
jedna z wielu :PP :D

: pt maja 04, 2007 16:30
autor: JaroTd
Gdzie jest Pin w Pompie 1V w golfie 2 Td 92r???

: pt maja 04, 2007 16:36
autor: souler
nie ma