Strona 16 z 92

: śr lut 28, 2007 01:01
autor: boostertd
witam poszukuje takiego pina od 1,6TD ma ktos taki na sprzedarz??

: śr lut 28, 2007 01:23
autor: Darass
być może ja bede miał takie troszke podtoczone od 1.6TD, tyle że bedą bez membrany (ale membrane można przełożyć ze starego). cena jeszcze nie znana.

P.S wiem ze Trochim ma takie cuda, ale wiem też że juz wiele ich nie ma (o ile jeszcze ma).

: śr lut 28, 2007 09:22
autor: RobertP
boostertd pisze:witam poszukuje takiego pina od 1,6TD ma ktos taki na sprzedarz??
wczoraj widziałem w dziale sprzedaży na drugiej stronie dobrze poszukaj a znajdziesz

[ Dodano: Sro Lut 28, 2007 08:25 ]
SouleR pisze:sasasa katalizator poszedl sie kochac. zaprzal wykrakales - mam t2 :(
SouleR czyl przez rozumiem że będziesz chciał zmienić turbo na inne ?

: śr lut 28, 2007 11:53
autor: boostertd
chłopaki jeszcze jedno pytanko czy ktos z was probowal zmieniac dolot w TD na stozek?? czy to sie wogle oplaca i ma sens czy tylko dod uroku silnikowa?? a moze zaszkodzi??

: śr lut 28, 2007 13:30
autor: souler
RobertP narazie zmian turbo nie przewiduje. to ladnie dmucha i jest w stanie bardzo ok. poza tym nie wiem ile auto bedzie w moich rekach. teraz musze pare rzeczy w przednim zawieszeniu zrobic. potem moze ic wrzucic, bo lato idzie ;)

: śr lut 28, 2007 13:46
autor: Slavio
Witam .

Zrobiłem governor moda i na 1 i 2 biegu wkręca mi się elegancko do 5000 rpm, na trójce już gorzej, ale moje pytanie - do jakich obrotów kręcicie swoje AAZ-ty przy ostrej jeździe?
Ewentualnie ile można kręcić obroty na maksa, oczywiście tylko chwilowo żeby silnik nie pobiegł na złom?

: śr lut 28, 2007 14:28
autor: boostertd
ja tam nawet prz ostrzejszej jezdzie nie ciagne wyzej niz 4000RPM bo to nie ma sensu silnik juz tak nie ciagnie a nawet zamula a w baku wir :)

: śr lut 28, 2007 15:21
autor: Tomallus
boostertd pisze:nie ciagne wyzej niz 4000RPM bo to nie ma sensu silnik juz tak nie ciagnie a nawet zamula
Właśnie po to, kolega wyżej zrobił gov moda.

: śr lut 28, 2007 15:27
autor: boostertd
lol niedoczytałem :oops: a czy pomoze mi ktos z tym pinem bo w swojej wiosce nie mam szans zeby taki znalezc :)

: śr lut 28, 2007 22:12
autor: ziembul
Dolaczylem do grona posiadaczy pina. Dzieki Trochim!

Nie poznalem samochodu po przelozeniu pina:)
Roznica jest kolosalna, banan na gebie przy kazdym wcisnieciu gazu :bigok:
Turbina wkreca sie od wiele nizszych obrotow niz wczesniej.
Wlozylem go od razu na maksymalne wyciecie i puszcza troche baki teraz, tzn przy przegazowce na luzie i przy wduszeniu gazu z niskich obrotow. Moze pobawie sie troche z regulacja pozniej.
Zrobilem orientacyjne pomiary i wyglada to nastepujaco:
Przyspeiszenie do 100 z 15,5 na 12,5 !!!
60-100 IV bieg z 10 na 8,5
80-120 V bieg z 14 na niecale 13.
Dodam, ze sa to pomiary raczej niedokladne, mierzone tylko raz stoperem w komorce.
Nie mialem okazji sparwdzic spalania po miescie przy butowaniu, ale zrobilem trase 1100km do Holandii i nie zauwazylem wzrostu spalania, jezeli wzroslo to nieiwele. Predkosci 140-160km/h. Spalil 7,1, tyle samo co wczesniej bez pina.

: śr lut 28, 2007 22:25
autor: souler
sasasa cos chlopaki w golfach slabe macie te wyniki :P moj 80-120 na 5 robi w 9 sekund. the power of dzik :satan:

: śr lut 28, 2007 22:32
autor: ziembul
Spokojenie Souler, poczekaj az kat poleci, w turbinie sie cos grzebnie i cie dogonimy :P

: wt mar 06, 2007 19:44
autor: smadny
Panowie... Tak sobie czytam te watki, i widze ze rzecza oczywista i prosta jest poprawa osiagow w AAZcie...Natomiast rzecza ogromnie dziwna sa wszelkiego rodzaju roznice w AAZtach, a to inne turbo, a to inna pompa... Mam nadzieje ze to ze moj AAZ jezdzi w GTD cos zmienia, moze... Zmiana pina/trzpienia, to jedno i najwazniejsze w AAZcie. I z tym problemu mysle miec nie bede jak dorwe pin... teraz chcialbym zeby ktos mi wytlumaczyl jak sprawdzic jaki turbo mam, bo w porownaniu do tego ktore mialem w mk2 w SB , to to wyglada jak zabawka... W Sb byla chlodzona plynem i wogole, a tu zwykla malutka turbinka... Z tego co skumalem to KKK i wiecej nie wiem gdzie szukac... Wiem ze nie mam cofki spalin, wiem ze nia mam pompy EKO, ale nie wiem jaki turbo mam i co z niego mozna osiagnac, aha wiem tylko ze chyba sie poci olejem ... :( ;( A wogole to sie przywitac chcialem. W VWeju siedze od ladnych paru lat moze nawet ktos mnie kojarzy a moze nie, do wczoraj siedzialem glownie na forum AC, odbieglem od tematu... To jak sprawdzic to turbo??

: śr mar 07, 2007 00:04
autor: souler
nie znam turbin na pamiec, ale to chyba k03. wnioskuje po tym, ze jest mala. niekoniecznie poci sie olejem. jesli wokol wezy jest nalot oleju to moze by wina odmy i slaboi skreconych opasek wezy dolotu. zdejmij waz i sprawdz organoleptycznie stan wirnika, luzy, czy jest olej. z kazdej montowanej w aaz mozna wyciagnac 1bar. w sam raz do jazdy.