Strona 16 z 21

: sob maja 08, 2010 20:05
autor: jarekkoval
KrystO, chodzi Ci o to, zeby wywalic to wszystko i zostawic ten bolec z plaskim srubokretem na gorze i tym wieloklinem a dopiero potem gaz skladac ? widzialem gdzies ze wlasnie ktos tak robil ale teraz to juz sam nie wiem co moglem sknocic, rece mi opadaja po prostu
a jak ustawie ten bolec tak ze mi fura odpali to reszte jak poustawiac ? obroty/dawke ?

: sob maja 08, 2010 20:39
autor: Bartek_R
ten jak mówisz bolec z wieloklinem musi być ustawiony identycznie tak jak był wcześniej bo mogą być później kłopoty u góry tego bolca jest takie wcięcie i ono musi być w linii z tymi kreseczkami na dźwigni wygląda to mniej więcej tak: Obrazektrochę słaby szkic ale tylko chciałem ci z obrazować o co chodzi :grin:

: sob maja 08, 2010 20:45
autor: jarekkoval
VireWolf88, dzieki wielkie :prayer:
juz wim co jest jutro moze sie za to zabiore

: sob maja 08, 2010 20:48
autor: Bartek_R
zawsze do usług :pub: :pub: :pub: :grin: i mam nadzieję że jak to ustawisz to będzie już latać :grin: powodzenia

: sob maja 08, 2010 20:49
autor: jarekkoval
VireWolf88, chce zeby chociaz odpalil bo bol jest jak nie wiem jak nie odpala :crazy:
a ze ustawie na tym wieloklinie o jeden zabek w lewo czy prawo to duza roznice robi ? bo tak na oko ustawialem i pewnie przez to nie odpala ;/

: ndz maja 09, 2010 09:50
autor: muaythai7
Mam pytanie, co może być problemem w moim golfie 1.9td AAZ. Na biegu jałowym kiedy mu depnę do końca to obroty (na obrotomierzu serwisowym)
rosną do ok5100 a kiedy jadę i mu deptam to do max 3100.
Nie wiem czego jest to przyczyną wiem, że mam dobitą skrzynię ale sprzęgło się nie ślizga bo to za mało obrotów.
Proszę o pomoc.

PS. Turbo podkręcone na 1.3Bar K04, bost pin, przelot.

: ndz maja 09, 2010 10:30
autor: arwam
muaythai7, opisz bliżej pracę silnika dymi? jak tak to na jaki kolor? czy masz problemy z odpalaniem silnika na zimnym lub ciepłym?
silnik pracuje miękko czy cicho?

: ndz maja 09, 2010 15:21
autor: jarekkoval
noi pupa blada nadal nei odpala
bolec mam ustawiony jak na tym foto(tak mialem po rozebraniu pompy-nie moge zrobic 180 stopni nim wiec musi byc tak jak jest) ale mam gaz na dwie sprezyny i na tym ciegle mam pod podkladka znakVireWolf88 naszkicowal. U mnie sa dwie kreski i ustawilem wszystko tak, ze bolec i te dwie kreski na ciegle robily jedna kreske i nadal nie odpala...

[ Dodano: 09 Maj 2010 15:21 ]
noi pupa blada nadal nei odpala
bolec mam ustawiony jak na tym foto
Obrazek

(tak mialem po rozebraniu pompy-nie moge zrobic 180 stopni nim wiec musi byc tak jak jest) ale mam gaz na dwie sprezyny i na tym ciegle mam pod podkladka znakVireWolf88 naszkicowal. U mnie sa dwie kreski i ustawilem wszystko tak, ze bolec i te dwie kreski na ciegle robily jedna kreske i nadal nie odpala...

: ndz maja 09, 2010 15:56
autor: mr_jaru
tez miałem taka sytuacje jak wrzucałem gore pompy do swojego passka,kreciłem a nie zapalał.miałem sobie juz dac spokoj ale cos mnie tkneło i wyciagnałem dzwignie przyspieszacza i wreszcie zagadał.potem racznie obrociłem dzwignie od gazu i palił juz normalnie.
Obrazek

obroc recznie dzwignie gazu do oporu tak jak ci pokazałem i powinien zapalic
sprobuj jeszcze dawke paliwa zwiekszyc bo moze byc mała,napewno juz ruszałes gdy składałes gore

: ndz maja 09, 2010 17:02
autor: jarekkoval
mr_jaru, dokladnei bylo tak jak mowisz :) cos musialem poknocic
auto odpalilo, przejechalem sie ale cos jest nie tak
zamiast poprawic to zem pogorszyl
ciagnie odczuwalnie wolniej, nie ma chmurki z tylu wcale, pedal w podloge i dokreca sie gdzies do 4k ale strasznie wolno, turbo przy bucie pompuje max 0,5bar(wczesniej 0,7)
i co teraz zepsulem ?

[ Dodano: 09 Maj 2010 17:03 ]
mr_jaru pisze:sprobuj jeszcze dawke paliwa zwiekszyc bo moze byc mała,napewno juz ruszałes gdy składałes gore
dawke zostawilem tak jak byla(udalo mi sie gore pompy wsadzic bez ruszania dawki)

: ndz maja 09, 2010 17:42
autor: andrew.zbyrko
jarekkoval, jaka jest reakcja na wciśnięcie gazu? jeżeli słaba; to przestaw jeszcze bardziej dzwignie gazu względem ośki

: ndz maja 09, 2010 17:43
autor: jarekkoval
andrew.zbyrko, srednio wlasnie teraz tak jakby laga mial jakiegos
o ile przestawic na tym wieloklinie ?

: ndz maja 09, 2010 17:58
autor: andrew.zbyrko
jarekkoval, o ile to Ci nie powiem, musisz eksperyentować, też się z tym męczyłem po jednej rozbiurce pompy wkręcał się max do 2,5 k pod obciążeniem (wtedy kilka razy po troche przestawiałem dzwignie), na przyszłość przd ściągnięciem dźwigni zaznacz sobie położenie wzgl ośki

: ndz maja 09, 2010 19:30
autor: jarekkoval
andrew.zbyrko, ustawie ja teraz na znaki i zobaczymy jak bedzie