Strona 14 z 21

: pn maja 03, 2010 17:48
autor: andrew.zbyrko
Probe041 pisze:denu napisał/a:
silnika nie przekręcimy nawet z butem w podłodze i można śmiało dać auto osobie niekumatej

No właśnie, czy aby na pewno?
swojego aaz-eta dokręciłem raz przez "nieuwage" na drugim biegu, moc wyraznie zmalała, twało to ok 1 -2 sek. gdyby troche dłużej przytrzymać gaz dnem może by się wkręcił? co do krótkiej sprężynki to z tego co pamiętam chyba zostawiłem, mały mankament; silnik ciężko utrzymać równo na średnich i wysokich obrotach bez obciążenia,
jak wolno schodzi z obr, to wydatek szątk. do zmniejszenia

: pn maja 03, 2010 20:42
autor: t0mal
U mnie jest teraz gov-mod 3.5mm. Na postoju może i by się przekręcił - strach próbować, ale podczas jazdy jest to raczej nie możliwe - pompa przestaje wyprzedzać wtrysk i silnik w ogóle nie ma mocy na obrotach.

: pn maja 03, 2010 21:32
autor: andrew.zbyrko
t0mal pisze:pompa przestaje wyprzedzać wtrysk
o właśnie ile trzeba skrócić tłoczek od wyprzedzania wtrysku? tego modu mi jeszcze brakuje:grin: , sory za ot

[ Dodano: 03 Maj 2010 21:33 ]
a tak wogóle to nikt na forum za bardzo się nie chwalił przekręconym TD to tak niebezpieczne chyba nie jest?

: pn maja 03, 2010 22:49
autor: Bartek_R
andrew.zbyrko pisze:t0mal napisał/a:
pompa przestaje wyprzedzać wtrysk
o właśnie ile trzeba skrócić tłoczek od wyprzedzania wtrysku? tego modu mi jeszcze brakuje:grin: , sory za ot
też bym się podłączył do pytania chyba że jest jakiś inny sposób na ten mod bo gdzieś czytałem na forum że można też podmienić dekielek na taki z innej pompy bodajże z ducato 2.8 bo jest on głębszy więc w rezultacie tłoczek dalej się wysówa

: wt maja 04, 2010 03:35
autor: paja
VireWolf88, ja to wogole nie wiem co wy tu teraz kombinujecie

: wt maja 04, 2010 08:05
autor: andrew.zbyrko
paja, timing mod :bajer:

: wt maja 04, 2010 09:10
autor: t0mal
VireWolf88 pisze:podmienić dekielek na taki z innej pompy bodajże z ducato 2.8 bo jest on głębszy więc w rezultacie tłoczek dalej się wysówa
Można ale wtedy będziesz musiał odpowiednio dołożyć podkładek pod sprężynę, najlepiej rozebrać pompę i stoczyć tłoczek.

: wt maja 04, 2010 17:03
autor: Bartek_R
t0mal pisze:
VireWolf88 pisze:podmienić dekielek na taki z innej pompy bodajże z ducato 2.8 bo jest on głębszy więc w rezultacie tłoczek dalej się wysówa
Można ale wtedy będziesz musiał odpowiednio dołożyć podkładek pod sprężynę, najlepiej rozebrać pompę i stoczyć tłoczek.
a idąc dalej to o jaką wartość trzeba go stoczyć? można to jakoś ustalić czy trzeba metodą prób i błędów

: wt maja 04, 2010 17:07
autor: t0mal
Musisz około 2mm, ale musisz zmierzyć. Chodzi o to żeby tłoczek w skrajnym położeniu jeszcze opierał się na dekielku.

: wt maja 04, 2010 19:41
autor: Bartek_R
t0mal pisze:Musisz około 2mm, ale musisz zmierzyć. Chodzi o to żeby tłoczek w skrajnym położeniu jeszcze opierał się na dekielku.
a rozumiem dzięki bardzo, może przez to uda mi się troszkę zniwelować kopcenie przy wysokich obrotach bo wiecej paliwa sie zdąży spalić

: wt maja 04, 2010 20:01
autor: Bolekrsko
t0mal pisze:U mnie jest teraz gov-mod 3.5mm. Na postoju może i by się przekręcił - strach próbować, ale podczas jazdy jest to raczej nie możliwe - pompa przestaje wyprzedzać wtrysk i silnik w ogóle nie ma mocy na obrotach.
nie mow ;] ja ventem jechalem 200 (aaz) . tj pokazalo na liczniku. zaklamuje gdzies o 10 navi pokazywalo 190. obroty mial kolo 6 k :hmm: raz go tylko pocisnelem. ale da sie przekrecic na 1000 %:) a na postuje bez problemu wciska 5,5 nawet nie proboje bo moze sie to zle skonczyc

: wt maja 04, 2010 20:07
autor: andrew.zbyrko
Bolekrsko pisze:nie mow ;] ja ventem jechalem 200 (aaz) . tj pokazalo na liczniku. zaklamuje gdzies o 10 navi pokazywalo 190. obroty mial kolo 6 k
coś krutką skrzynie masz, chd w aaz przy 5k jest 200kmh, koła 14" z gps, i tyle max miałem na blacie bez IC :bigok: szbko sie gotował :blush:

[ Dodano: 04 Maj 2010 20:09 ]
t0mal, a bardziej przycięty tłoczek gdyby się oparł na wew korpusie pompy? może narobić biedy itp, czy nie ma to znaczenia?

: wt maja 04, 2010 20:10
autor: Bolekrsko
ja tez nie mam icka. na miasto beda lagi ;p no 5 bieg 120 (113 navi) mam lekko ponad 3 tys

: wt maja 04, 2010 20:10
autor: t0mal
Bolekrsko, Wiadomo - dla chcącego nic trudnego :P
Ale na pompie 9mm hmm :? długo trzeba by go piłować do tych 200

[ Dodano: 04 Maj 2010 20:16 ]
VireWolf88, nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale żeby zrobić timing jak należy trzeba rozbebeszyć pół pompy wtryskowej - inaczej nie wyciągniesz tłoczka, a bez tego zapomnij o piłowaniu go na pompie - jest zbyt dokładnie spasowany, a przez to wrażliwy na zanieczyszczenia.