ciepek pisze:tdo4 11, k14 passat b3,t2,kkk03, ...niewiadomo co................................., t3 (mocno rozpedzone jakos dmucha) podobnie jak k14 z passata .
Gdzie w tym zestawieniu umieściłbyś k14 z golfa III ?
Duża jest różnica pomiędzy k14 z pasata a k14 z golfa III?
Czy k14 z golfa II jest taka sama jak w pasacie?
Czy k14 chłodzona dodatkowo cieczą rożni się wydajnościowo od takiej bez chłodzenia?
Sory ze tyle pytań ale aktualnie zastanawiam się co włożyć w miejsce k14 do AAZ, bo turbina zaczęła puszczać olej a i wirnik nie jest w najlepszym stanie.
Zastanawiam się na T3 i k14. K14 ze względu za bezproblemową wymianę i dość fajną jazdę, u mnie turbina wstaje przy około 1600obr.
Zastanawiam się nad T3 jedynie ze względów ekonomicznych. Jeżdżę dość dużo autem i potrzebuje niezawodności a z tego co czytałem T3 jest wytrzymałą turbiną. Ciekawi mnie jak będzie u mnie pompowała, silnik bez modów jedynie kat wyrzucony, ale po zimie chcę wstawić IC i boost pin. Jeździłem chwilę na k14 z zapieczonym otwartym WG i auto było bardzo mułowate, turbina stanowiła wtedy tylko dodatkową zaporę dla powietrza. Czy podobny efekt będzie na T3 ? Kolejna kwestia to spalanie, aktualnie średnie około 5,7/100 na T3 to spalanie przy normalnej jeździe (30% miasto, 30% teren zabudowany, 40% trasa) wzrośnie czy spadnie?