Strona 13 z 92

: ndz sty 21, 2007 23:22
autor: bm86
pavello pisze:
bm86 pisze:MBC
Manual Boost Control-urzadzenie dzieki ktoremu recznie mozesz ustawiac cisnienie.
http://moto.allegro.pl/item159320408_ma ... o_mbc.html
Wielkie dzięki Panowie. Jak bede miał chwile to brat sie tym zajmie bo jest mechanikim a kiedyś miał Golfa z silnikiem Sb i też coś w nim grzebał to wie coś o tym.

: wt sty 23, 2007 21:03
autor: marianopower
Witam wszytkich

Przejrzałem forum jak i tan temacik i zabrałem sie za podkręcenie mojego 1.9 TD

NIe wymieniałem jeszcze pin boosta ale zrobiłem nastepujące operacje

1. śrubę zaworu na turbinie max wykręciłem

2. Chciałem podkręcić dawkę śruba - tą która jest skontrowana nakrętka 13 - ale okazało sie że jest już max wkręcona

3. Zacząłem wkręcać śrubę (która w książce która jak przypuszczam mają chyba wszyscy jest na rysunku 4.49 oznaczona numerm 5) Dawka chyba wzrastała bo obroty rosły.

4. obroty zbiłem zgodnie ze wskazówkami w książce do około 800rpm

NO i wszytko było by ok ale ... no właśnie autko czasem nie chce zejść z obrotów widać to głownie na postoju kiedy to obroty utrzymują sie na poziomie około 1100 rpm.
Nie jest tak zawsze czasem w trakcie jazdy schodzi bardzo ładnie a czasem nie.

Kolejny objaw jest taki że jak zejdzie juz na 800 rpm to troszkę minimalnie pływa


I cóż drodzy forumowicze mam począć - przywrócic wszytko do poprzedniego stanu ?? czy może to normalny objaw ??


Z góry dzięki za pomoc

[ Dodano: Wto Sty 23, 2007 20:03 ]
Witam wszytkich

Przejrzałem forum jak i tan temacik i zabrałem sie za podkręcenie mojego 1.9 TD

NIe wymieniałem jeszcze pin boosta ale zrobiłem nastepujące operacje

1. śrubę zaworu na turbinie max wykręciłem

2. Chciałem podkręcić dawkę śruba - tą która jest skontrowana nakrętka 13 - ale okazało sie że jest już max wkręcona

3. Zacząłem wkręcać śrubę (która w książce która jak przypuszczam mają chyba wszyscy jest na rysunku 4.49 oznaczona numerm 5) Dawka chyba wzrastała bo obroty rosły.

4. obroty zbiłem zgodnie ze wskazówkami w książce do około 800rpm

NO i wszytko było by ok ale ... no właśnie autko czasem nie chce zejść z obrotów widać to głownie na postoju kiedy to obroty utrzymują sie na poziomie około 1100 rpm.
Nie jest tak zawsze czasem w trakcie jazdy schodzi bardzo ładnie a czasem nie.

Kolejny objaw jest taki że jak zejdzie juz na 800 rpm to troszkę minimalnie pływa


I cóż drodzy forumowicze mam począć - przywrócic wszytko do poprzedniego stanu ?? czy może to normalny objaw ??


Z góry dzięki za pomoc
Mariusz

: wt sty 23, 2007 21:24
autor: pavello
moim zdanie 800 rpm to troche za malo bo wg instrukcji powinno chyba byc ok 950.z kolei 1100 na postoju to stanowczo za duzo!ja z wyciagnietym przyspieszaczem nie mam tyle :bajer:

Co Zrobic w moim Silniku 1.6Td jesli mam z 92 :P

: pt mar 09, 2007 22:14
autor: JaroTd
Nie mam na wierzchu tak jak u was LDA i nie wiem gdzie ono jest :P Jak moge ten silnik podkrecic??:P

: pt mar 09, 2007 23:24
autor: pavello
daj foto pompy to sie okaze

: sob mar 10, 2007 09:02
autor: ventil
marianopower, jesli nie chce Ci auto schodzic z obrotów to wykręć o 1/4 (ew. o 1/2) obrotu ta śrubę która jest zakontrowana 13-ką (tą od zwiekszania dawki). Zbyt głębokie wkręcenie tej sruby powoduje że odsrodkowy regulator obrotów wewnątrz pompy ma zbyt mały zakres by mógł ustabilizować wolne obroty.
pozdrawiam.

To fota mojego silnika golf 2 Td 92' doradzcie mi

: sob mar 10, 2007 11:05
autor: JaroTd
Troche jestem rozczarowany bo nie mam LDA w tym samym miejscu i niewiem gdzie ona jest??? pomozcie!!!! Obrazek
to jest fotka takiego samego silnika jak moj:)
a tu link do fotek mojego golfika heh
http://foto.onet.pl/31y6u,14xt1sso4cs9,5z4j1,u.html

: sob mar 10, 2007 11:11
autor: zaprzal
JaroTd pisze:niewiem gdzie ona jest?
nigdzie. masz silnik lub pompe 1V i nie masz LDA

: sob mar 10, 2007 11:15
autor: JaroTd
A co moge zrobic aby go troche podkrecic?? moze turbo?? No to niezla mam lipe z tym slinikiem :( bo nic nie moge zrobic

: sob mar 10, 2007 11:25
autor: zaprzal
JaroTd, zmien pompe. i najpierw poczytaj forum to bedziesz wszystko wiedzial

: sob mar 10, 2007 11:30
autor: JaroTd
a jak turbinke podkrece to bedzie lepiej??:P

: sob mar 10, 2007 11:40
autor: zaprzal
JaroTd, najpierw poczytaj. na powietrzu nie jezdzisz

: sob mar 10, 2007 22:57
autor: Krzylu
no wlasnie mam pytanie co do dawki paliwa
jak podnioslem dawke mam taki jakis dziwny objaw jak chcem odpalic go jak jest zimny wyciagam ciegno i obroty mi skacza na 1300obrotow ma tak byc czy nie
jak wcisne ciegno ssania spadaja na 950 tak jak powinno ale na przyspieszaczu sa za wysokie?? obnizyc je czy raczej ma tak byc??