Wielkie dzięki Panowie. Jak bede miał chwile to brat sie tym zajmie bo jest mechanikim a kiedyś miał Golfa z silnikiem Sb i też coś w nim grzebał to wie coś o tym.pavello pisze:Manual Boost Control-urzadzenie dzieki ktoremu recznie mozesz ustawiac cisnienie.bm86 pisze:MBC
http://moto.allegro.pl/item159320408_ma ... o_mbc.html
Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
- Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 00:46
- Lokalizacja: Świętohłowice
Witam wszytkich
Przejrzałem forum jak i tan temacik i zabrałem sie za podkręcenie mojego 1.9 TD
NIe wymieniałem jeszcze pin boosta ale zrobiłem nastepujące operacje
1. śrubę zaworu na turbinie max wykręciłem
2. Chciałem podkręcić dawkę śruba - tą która jest skontrowana nakrętka 13 - ale okazało sie że jest już max wkręcona
3. Zacząłem wkręcać śrubę (która w książce która jak przypuszczam mają chyba wszyscy jest na rysunku 4.49 oznaczona numerm 5) Dawka chyba wzrastała bo obroty rosły.
4. obroty zbiłem zgodnie ze wskazówkami w książce do około 800rpm
NO i wszytko było by ok ale ... no właśnie autko czasem nie chce zejść z obrotów widać to głownie na postoju kiedy to obroty utrzymują sie na poziomie około 1100 rpm.
Nie jest tak zawsze czasem w trakcie jazdy schodzi bardzo ładnie a czasem nie.
Kolejny objaw jest taki że jak zejdzie juz na 800 rpm to troszkę minimalnie pływa
I cóż drodzy forumowicze mam począć - przywrócic wszytko do poprzedniego stanu ?? czy może to normalny objaw ??
Z góry dzięki za pomoc
[ Dodano: Wto Sty 23, 2007 20:03 ]
Witam wszytkich
Przejrzałem forum jak i tan temacik i zabrałem sie za podkręcenie mojego 1.9 TD
NIe wymieniałem jeszcze pin boosta ale zrobiłem nastepujące operacje
1. śrubę zaworu na turbinie max wykręciłem
2. Chciałem podkręcić dawkę śruba - tą która jest skontrowana nakrętka 13 - ale okazało sie że jest już max wkręcona
3. Zacząłem wkręcać śrubę (która w książce która jak przypuszczam mają chyba wszyscy jest na rysunku 4.49 oznaczona numerm 5) Dawka chyba wzrastała bo obroty rosły.
4. obroty zbiłem zgodnie ze wskazówkami w książce do około 800rpm
NO i wszytko było by ok ale ... no właśnie autko czasem nie chce zejść z obrotów widać to głownie na postoju kiedy to obroty utrzymują sie na poziomie około 1100 rpm.
Nie jest tak zawsze czasem w trakcie jazdy schodzi bardzo ładnie a czasem nie.
Kolejny objaw jest taki że jak zejdzie juz na 800 rpm to troszkę minimalnie pływa
I cóż drodzy forumowicze mam począć - przywrócic wszytko do poprzedniego stanu ?? czy może to normalny objaw ??
Z góry dzięki za pomoc
Mariusz
Przejrzałem forum jak i tan temacik i zabrałem sie za podkręcenie mojego 1.9 TD
NIe wymieniałem jeszcze pin boosta ale zrobiłem nastepujące operacje
1. śrubę zaworu na turbinie max wykręciłem
2. Chciałem podkręcić dawkę śruba - tą która jest skontrowana nakrętka 13 - ale okazało sie że jest już max wkręcona
3. Zacząłem wkręcać śrubę (która w książce która jak przypuszczam mają chyba wszyscy jest na rysunku 4.49 oznaczona numerm 5) Dawka chyba wzrastała bo obroty rosły.
4. obroty zbiłem zgodnie ze wskazówkami w książce do około 800rpm
NO i wszytko było by ok ale ... no właśnie autko czasem nie chce zejść z obrotów widać to głownie na postoju kiedy to obroty utrzymują sie na poziomie około 1100 rpm.
Nie jest tak zawsze czasem w trakcie jazdy schodzi bardzo ładnie a czasem nie.
Kolejny objaw jest taki że jak zejdzie juz na 800 rpm to troszkę minimalnie pływa
I cóż drodzy forumowicze mam począć - przywrócic wszytko do poprzedniego stanu ?? czy może to normalny objaw ??
Z góry dzięki za pomoc
[ Dodano: Wto Sty 23, 2007 20:03 ]
Witam wszytkich
Przejrzałem forum jak i tan temacik i zabrałem sie za podkręcenie mojego 1.9 TD
NIe wymieniałem jeszcze pin boosta ale zrobiłem nastepujące operacje
1. śrubę zaworu na turbinie max wykręciłem
2. Chciałem podkręcić dawkę śruba - tą która jest skontrowana nakrętka 13 - ale okazało sie że jest już max wkręcona
3. Zacząłem wkręcać śrubę (która w książce która jak przypuszczam mają chyba wszyscy jest na rysunku 4.49 oznaczona numerm 5) Dawka chyba wzrastała bo obroty rosły.
4. obroty zbiłem zgodnie ze wskazówkami w książce do około 800rpm
NO i wszytko było by ok ale ... no właśnie autko czasem nie chce zejść z obrotów widać to głownie na postoju kiedy to obroty utrzymują sie na poziomie około 1100 rpm.
Nie jest tak zawsze czasem w trakcie jazdy schodzi bardzo ładnie a czasem nie.
Kolejny objaw jest taki że jak zejdzie juz na 800 rpm to troszkę minimalnie pływa
I cóż drodzy forumowicze mam począć - przywrócic wszytko do poprzedniego stanu ?? czy może to normalny objaw ??
Z góry dzięki za pomoc
Mariusz
Co Zrobic w moim Silniku 1.6Td jesli mam z 92 :P
Nie mam na wierzchu tak jak u was LDA i nie wiem gdzie ono jest Jak moge ten silnik podkrecic??:P
marianopower, jesli nie chce Ci auto schodzic z obrotów to wykręć o 1/4 (ew. o 1/2) obrotu ta śrubę która jest zakontrowana 13-ką (tą od zwiekszania dawki). Zbyt głębokie wkręcenie tej sruby powoduje że odsrodkowy regulator obrotów wewnątrz pompy ma zbyt mały zakres by mógł ustabilizować wolne obroty.
pozdrawiam.
pozdrawiam.
To fota mojego silnika golf 2 Td 92' doradzcie mi
Troche jestem rozczarowany bo nie mam LDA w tym samym miejscu i niewiem gdzie ona jest??? pomozcie!!!!
to jest fotka takiego samego silnika jak moj:)
a tu link do fotek mojego golfika heh
http://foto.onet.pl/31y6u,14xt1sso4cs9,5z4j1,u.html
to jest fotka takiego samego silnika jak moj:)
a tu link do fotek mojego golfika heh
http://foto.onet.pl/31y6u,14xt1sso4cs9,5z4j1,u.html
no wlasnie mam pytanie co do dawki paliwa
jak podnioslem dawke mam taki jakis dziwny objaw jak chcem odpalic go jak jest zimny wyciagam ciegno i obroty mi skacza na 1300obrotow ma tak byc czy nie
jak wcisne ciegno ssania spadaja na 950 tak jak powinno ale na przyspieszaczu sa za wysokie?? obnizyc je czy raczej ma tak byc??
jak podnioslem dawke mam taki jakis dziwny objaw jak chcem odpalic go jak jest zimny wyciagam ciegno i obroty mi skacza na 1300obrotow ma tak byc czy nie
jak wcisne ciegno ssania spadaja na 950 tak jak powinno ale na przyspieszaczu sa za wysokie?? obnizyc je czy raczej ma tak byc??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości