Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » ndz sty 21, 2007 23:22

pavello pisze:
bm86 pisze:MBC
Manual Boost Control-urzadzenie dzieki ktoremu recznie mozesz ustawiac cisnienie.
http://moto.allegro.pl/item159320408_ma ... o_mbc.html
Wielkie dzięki Panowie. Jak bede miał chwile to brat sie tym zajmie bo jest mechanikim a kiedyś miał Golfa z silnikiem Sb i też coś w nim grzebał to wie coś o tym.



marianopower
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 14, 2005 00:46
Lokalizacja: Świętohłowice

Post autor: marianopower » wt sty 23, 2007 21:03

Witam wszytkich

Przejrzałem forum jak i tan temacik i zabrałem sie za podkręcenie mojego 1.9 TD

NIe wymieniałem jeszcze pin boosta ale zrobiłem nastepujące operacje

1. śrubę zaworu na turbinie max wykręciłem

2. Chciałem podkręcić dawkę śruba - tą która jest skontrowana nakrętka 13 - ale okazało sie że jest już max wkręcona

3. Zacząłem wkręcać śrubę (która w książce która jak przypuszczam mają chyba wszyscy jest na rysunku 4.49 oznaczona numerm 5) Dawka chyba wzrastała bo obroty rosły.

4. obroty zbiłem zgodnie ze wskazówkami w książce do około 800rpm

NO i wszytko było by ok ale ... no właśnie autko czasem nie chce zejść z obrotów widać to głownie na postoju kiedy to obroty utrzymują sie na poziomie około 1100 rpm.
Nie jest tak zawsze czasem w trakcie jazdy schodzi bardzo ładnie a czasem nie.

Kolejny objaw jest taki że jak zejdzie juz na 800 rpm to troszkę minimalnie pływa


I cóż drodzy forumowicze mam począć - przywrócic wszytko do poprzedniego stanu ?? czy może to normalny objaw ??


Z góry dzięki za pomoc

[ Dodano: Wto Sty 23, 2007 20:03 ]
Witam wszytkich

Przejrzałem forum jak i tan temacik i zabrałem sie za podkręcenie mojego 1.9 TD

NIe wymieniałem jeszcze pin boosta ale zrobiłem nastepujące operacje

1. śrubę zaworu na turbinie max wykręciłem

2. Chciałem podkręcić dawkę śruba - tą która jest skontrowana nakrętka 13 - ale okazało sie że jest już max wkręcona

3. Zacząłem wkręcać śrubę (która w książce która jak przypuszczam mają chyba wszyscy jest na rysunku 4.49 oznaczona numerm 5) Dawka chyba wzrastała bo obroty rosły.

4. obroty zbiłem zgodnie ze wskazówkami w książce do około 800rpm

NO i wszytko było by ok ale ... no właśnie autko czasem nie chce zejść z obrotów widać to głownie na postoju kiedy to obroty utrzymują sie na poziomie około 1100 rpm.
Nie jest tak zawsze czasem w trakcie jazdy schodzi bardzo ładnie a czasem nie.

Kolejny objaw jest taki że jak zejdzie juz na 800 rpm to troszkę minimalnie pływa


I cóż drodzy forumowicze mam począć - przywrócic wszytko do poprzedniego stanu ?? czy może to normalny objaw ??


Z góry dzięki za pomoc
Mariusz



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » wt sty 23, 2007 21:24

moim zdanie 800 rpm to troche za malo bo wg instrukcji powinno chyba byc ok 950.z kolei 1100 na postoju to stanowczo za duzo!ja z wyciagnietym przyspieszaczem nie mam tyle :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

JaroTd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt mar 09, 2007 22:09
Lokalizacja: Częstochowa

Co Zrobic w moim Silniku 1.6Td jesli mam z 92 :P

Post autor: JaroTd » pt mar 09, 2007 22:14

Nie mam na wierzchu tak jak u was LDA i nie wiem gdzie ono jest :P Jak moge ten silnik podkrecic??:P



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pt mar 09, 2007 23:24

daj foto pompy to sie okaze


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob mar 10, 2007 09:02

marianopower, jesli nie chce Ci auto schodzic z obrotów to wykręć o 1/4 (ew. o 1/2) obrotu ta śrubę która jest zakontrowana 13-ką (tą od zwiekszania dawki). Zbyt głębokie wkręcenie tej sruby powoduje że odsrodkowy regulator obrotów wewnątrz pompy ma zbyt mały zakres by mógł ustabilizować wolne obroty.
pozdrawiam.



JaroTd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt mar 09, 2007 22:09
Lokalizacja: Częstochowa

To fota mojego silnika golf 2 Td 92' doradzcie mi

Post autor: JaroTd » sob mar 10, 2007 11:05

Troche jestem rozczarowany bo nie mam LDA w tym samym miejscu i niewiem gdzie ona jest??? pomozcie!!!! Obrazek
to jest fotka takiego samego silnika jak moj:)
a tu link do fotek mojego golfika heh
http://foto.onet.pl/31y6u,14xt1sso4cs9,5z4j1,u.html



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob mar 10, 2007 11:11

JaroTd pisze:niewiem gdzie ona jest?
nigdzie. masz silnik lub pompe 1V i nie masz LDA


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

JaroTd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt mar 09, 2007 22:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: JaroTd » sob mar 10, 2007 11:15

A co moge zrobic aby go troche podkrecic?? moze turbo?? No to niezla mam lipe z tym slinikiem :( bo nic nie moge zrobic



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob mar 10, 2007 11:25

JaroTd, zmien pompe. i najpierw poczytaj forum to bedziesz wszystko wiedzial


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

JaroTd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt mar 09, 2007 22:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: JaroTd » sob mar 10, 2007 11:30

a jak turbinke podkrece to bedzie lepiej??:P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob mar 10, 2007 11:40

JaroTd, najpierw poczytaj. na powietrzu nie jezdzisz


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob mar 10, 2007 22:57

no wlasnie mam pytanie co do dawki paliwa
jak podnioslem dawke mam taki jakis dziwny objaw jak chcem odpalic go jak jest zimny wyciagam ciegno i obroty mi skacza na 1300obrotow ma tak byc czy nie
jak wcisne ciegno ssania spadaja na 950 tak jak powinno ale na przyspieszaczu sa za wysokie?? obnizyc je czy raczej ma tak byc??



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości