Strona 13 z 40

: ndz maja 07, 2006 14:48
autor: Rapix
intercooler naprawde nie jest taka trudno sprawa...
potrzebne beda np. (tak chce zrobic u siebie)
rury z pcv - groszowa sprawa
opaski
pare kolanek gumowych
no i sam intercooler
reszta to w zasadzie robota własna... mysle ze od 2 do 4 godzinek i bedzie gotowy choc to bedzie zalezy od intercoolera jego wielkosci i miejsca w którym chcesz zastosowac go....

Szerszeniak MBC chyba mam własnie tak podłaczony... a jak nie to jutro zmienie :)

: ndz maja 07, 2006 21:18
autor: Cinek
Rapix pisze:rury z pcv - groszowa sprawa
też sie zastanawiałem, w castoramie widziałem rure PVC 48mm na wysokie ciśnienia 10 bar i temperature do 280* długą na 2,4m za 24 zł. ale sie wstrzymałem i wychodząc trafiłem na aluminiowy maszt do anten 45mm długi też na 2,4m który kosztował 46 zł. więc wziąłem. poszedł cały, idealnie starczyło na włożenie IC przed chłodnice z prawej strony ( patrząc z przodu). w silniku wszystko ładnie pasuje po lewej stronie między filtrem a pompą wtryskową, obie rury. trzeba jedynie było odkręcić plastikowe kierownice powietrza chłodnicy no i przy wlewaniu oleju jedną rurę musze odkręcić, ale to do momentu aż nie dogne rur na odpowiedni kształt. jak dostane auto z powrotem z dorbym silnikiem to porobie kilka zdjęć i wrzuce.

: ndz maja 07, 2006 21:53
autor: Rapix

: ndz maja 07, 2006 23:43
autor: gniochu
moze mi ktos powiedziec jak sciagnac te filmiki podane na poczatku topicu??

: ndz maja 07, 2006 23:46
autor: Krzylu
gniochu, tez to chcialbym wiedziec

: ndz maja 07, 2006 23:47
autor: gniochu
Krzylu pisze:gniochu, tez to chcialbym wiedziec
hehe ja nawet ich jeszcze nie widzialem moze wrzuci ktos na ftp'a jakiegos ?? :okej:

: pn maja 08, 2006 05:39
autor: Cinek
RAPIX, szkoda ze masz ten wskaźnik do aż takiej skali. lepszy byłby do 2 bar wg mnie, bo szkoda patrzeć że jest niewykorzystany

: pn maja 08, 2006 08:47
autor: souler
Rapix ladna maszynka i wskaznik fajny. jak bede mial kase to sobie kupie na allegro, bede wiedzial ile mi turbina dmucha. wczoraj odkrecilem gumy z dolotu i okazalo sie, ze jest nalot z oleju. turbina raczej nie puszcza i lekko sie kreci. ten oleisty nalot to wina odmy i tu mam pytanie - czemu w odmie jest olej? potem palcem sprawdzilem element, w ktorym masz przymocowany czujnik cisnienia i okazalo sie, ze jest tam syf. cos jak sadza z olejem polaczona. jakby ktos mogl mi jeszcze powiedziec po co jest ta aluminiowa rurka wychodzaca z kolektora. na zdjeciach widac u Rapixa za silnikiem

: pn maja 08, 2006 11:14
autor: Kapibara
w odmie olej to normalna sprawa, wazne zeby go za duzo nei bylo. trzeba ja poprostu raz za czas przeczyscic

: pn maja 08, 2006 16:05
autor: Rapix
Wydaje mi sie ze ten mój wskaznik jest walnienty dzis po zwiekszeniu dawki paliwa wzroslo mi doładowanie do uwaga 1,6bara... a jak podłaczalismy go do kumpla golfa gdzie jest turbo od TDI 130KM pokazywało 2 bary... On dzwonił do swojego tunera i tam okazało sie ze to ejst nie mozliwe... dla tej turbiny i ze pewnie ma cos około 1,5 bara... A miej wiecej tak jego wskaznik pokazuje... wiec mi sie wydaje ze mój jest walnienty i prawidłowo to pewnie z 1,2 w tej chwili pompuje... no ale nie wiem.... trudno mi powiedziec jak bede miał tylko okazje podłaczyc jakis inny wskaznik to sprawdze...
Dodam ze manual boost control to u mnie lipa... podpiałem go w druga strone to samo... skreciłem na maxa to samo rozkeciłem na maxa tez dmucha turbina to samo...

: pn maja 08, 2006 16:50
autor: zaprzal
Rapix, moze w tym MBC masz za mocna sprezynke wstawiona

[ Dodano: Pon Maj 08, 2006 4:51 pm ]
to dziala tak ze tam w srodku jest tylko metalowa kulka ktora trzyma sprezynka... moze jest wstawiona jakas mocna sprezynka albo cos sie zacielo. Rozkrec to sobie i sprawdz

: pn maja 08, 2006 18:13
autor: Macienty
hehe a ja dzis widzialem live tego goferka :bigok: troszki twardawy jest z deka i opony masz na baaaardzo niskim profilu.... Licznik Ci nieco nie kantuje? :bajer:
Ile masz nalatane teraz tym golfem? Bierze Ci olej? Głowice w tych silnikach owszem nie naleza do najlepszych.

: pn maja 08, 2006 20:23
autor: Rapix
Jak sie okazało głupek ze mnie bo mój wskaznik jest w psi i po przeliczeniu wyszło ze turbo pompuje mi 1,2 bara wiec jest ok :)