marcinas1983 pisze:Może być tak, że... LTek ma znacznie większe wtryski i mocniej pod nie wyprzedza kąt wtrysku. Montując małe wtryskiwacze mamy efekt głośniejszego klepania bo kąt wtrysku robi się za wczesny.
Czy ja wiem? Nie wydają się aż takie wielkie, wyglądają tak, jakby ktoś nie wiedział:
Znalazłem parę danych o tych wtryskach:
Korpus wtryskiwacza
BOSCH 0 432 193 731
BOSCH Uchwyt dyszy VW LT 28-46 2,8TDI(mot.AGK,ATA)
Ciśnienie otwarcia [bar]: 221
Od ciśnienia początkowego [bar]: 221
Do ciśnienia początkowego [bar]: 231
od roku prod.: 1997.07
Założyłem te wtryskiwacze:
Korpus wtryskiwacza
BOSCH 0 432 193 579
Wtryskiwacz z czujnikiem ruchu iglicy Seat Leon 1.9 TDI 1999.03-2004.07; Skoda Octavia 1.9 TDI 2000-; VW Golf 1.9 TDI 1997.10-2006.06;
Od ciśnienia początkowego [bar]: 221
Do ciśnienia początkowego [bar]: 231
wtryskiwacz 2-sprężynowy
z czujnikiem położenia iglicy
Kod silnika: ALH
od roku prod.: 2002.05
Niby wszystko to samo, jeśli chodzi o ciśnienia.
marcinas1983 pisze:Będzie ciężko to ogarnąć może zamontowanie większych poprawi pracę silnika, lub lekkie opóźnienie kąta wtrysku.
Jak pisałem wcześniej, już skończyła mi się regulacja na fasolkach, po prostu przestawię koło z 2 zęby i będę dalej walczył.
barto125 pisze:turbodziura?
Tak.
No nic panowie, w weekend będę walczył dalej, zdam relację jak mi poszło.