Modyfikacja pompy - govenor mod
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
piori, a można wiedzieć ile tych podkładek dałeś? I czy odczułeś roznice w tym modzie? Ja mam pompę 9mm
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Dzikuvip, dałem 3 podkładki po ok 1mm, z tym że miały one mały otwór i nie weszły na taki wypust w tej tulejce, tylko się na nim zatrzymały, więc w sumie sprężyna jest ściśnięta o jakieś 5mm.
Zrobiłem 2 fotki phonem, ale było wtedy zimno i trochę zaparował
Też mam pompę 9mm. Efekt jest taki, że na luzie będziesz się bał ostro przegazować, żeby nie "przekręcić" silnika Wskazówka wychodzi spokojnie poza skalę.
Aby odczuwało się to także w jeździe, trzeba trochę pokręcić "tu i ówdzie", bo inaczej, że zacytuję kolegę:
Zrobiłem 2 fotki phonem, ale było wtedy zimno i trochę zaparował
Też mam pompę 9mm. Efekt jest taki, że na luzie będziesz się bał ostro przegazować, żeby nie "przekręcić" silnika Wskazówka wychodzi spokojnie poza skalę.
Aby odczuwało się to także w jeździe, trzeba trochę pokręcić "tu i ówdzie", bo inaczej, że zacytuję kolegę:
arwam pisze:raczej nie ma to sensu bo wolno się rozpędza i szkoda paliwa marnować na wysokie obroty jeśli nie podkręcisz dawki bo silnik wtedy będzie za słaby w górnych obrotach.
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 00:28 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
wŁAŚNIE JESTEM W TRAKCIE TEGO WSZYSTKIEKO:d Już zdjelem gore pompy, teraz rozbieram ten mechanizm i dadam kilka podkladek zeby bylo okolo 5mm
[ Dodano: Pon 15 Cze, 2009 ]
No dobra, wszystko fajnie zrobilem ,wkreca sie na obrotki super (obrotek ma blokade na okolo 5800) ale smialo chce na wiecej obrotow:) tylko teraz mam problem: na tym cięgnie od dzwigni gazu co przechodzi przez caly korpus jest malutki oring, i po zlozeniy tego wszystkiego na wyższych obrotach pryska tam ropka, raczej wydaje mi sie ze ten oring chyba do wymiany, i teraz skąd mam taki wziąsć? moze jakis on ma nr oznaczenie? czy jakoś da rade to inaczej zrobić?
[ Dodano: Pon 15 Cze, 2009 ]
No dobra, wszystko fajnie zrobilem ,wkreca sie na obrotki super (obrotek ma blokade na okolo 5800) ale smialo chce na wiecej obrotow:) tylko teraz mam problem: na tym cięgnie od dzwigni gazu co przechodzi przez caly korpus jest malutki oring, i po zlozeniy tego wszystkiego na wyższych obrotach pryska tam ropka, raczej wydaje mi sie ze ten oring chyba do wymiany, i teraz skąd mam taki wziąsć? moze jakis on ma nr oznaczenie? czy jakoś da rade to inaczej zrobić?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Dzikuvip,cały kompl uszczelek do pompy[np w intercarsie], albo u pompiarza pytać, można spróbować podpasować oring uniwersalny [w każdym sklepie moto],
sprawdź jeszcze tulejke wprasowaną w góre pompy, może być wytarta.
sprawdź jeszcze tulejke wprasowaną w góre pompy, może być wytarta.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Dzikuvip, w sprawie wycieków zapraszamy do tego tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2526197#2526197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2526197#2526197
Dzikuvip, polecam sklepy z częściami do maszyn rolniczych, można tam dostać praktycznie wszystko.
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 19:09 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Komplet uszczelek to troszku mi nie zabardzo pasuje kupować .
nr 1 na rysunku
jakby ktos wiedzial jaki to moze byc nr takiego oringu lub rozmiar
wiedzialbym czego mam szukac
nr 1 na rysunku
jakby ktos wiedzial jaki to moze byc nr takiego oringu lub rozmiar
wiedzialbym czego mam szukac
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 20:11 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Tyle ze moja pompa jest suchutka, i nigdy nie byla nawet wilgotna;) tylko jak rozebralem zeby zrobic tego mada to mi tam tryska przy wysokich obrotach
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- emssi20
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr maja 30, 2007 18:41
- Lokalizacja: Wrocław/Żywiec
- Kontakt:
Przeczytałem cały temat, zrobiłem governor moda dając 3 podkładki x1mm pod długą sprężynę, usunąłem środkową, zewnętrzna sprężyna pozostała bez zmian. Zrobiłem to przy okazji regeneracji pompy wtryskowej -nie jest to aż tak skomplikowane jak się wydaje, poza tym auto zaczęło palić około 1,5l/100 km mniej Po założeniu pompy mogę powiedzieć jedno -1,6 TD bez governor moda nie jeździ Jedna uwaga dla zainteresowanych taką przeróbką -silnik o dużo wolniej schodzi z obrotów (nie jest to prawie wcale zależne od dawki paliwa) i jest dużo bardziej czuły na pedał gazu. Pierwsze 5 minut mi to przeszkadzało, ale po chwili stwierdziłem, że właśnie tak jest najlepiej, bo przy szybkiej zmianie biegu obroty nie spadają do minimum i nie ma szarpania przy puszczaniu sprzęgła podczas zmiany biegu. Poza tym jak już ktoś wspomniał trzeba dokłądnie wiedzieć jak założyć cięgno gazu na trzpień sterujący dawką w pompie, bo potem mogą być spore problemy z pracą silnika. Jeśli czyta to ktoś, kto wie jak ustawić to cięgno to bardzo proszę o zdjęcie pompy tak, żeby było widać jak to jest ustawione.
Ostatnio zmieniony pt lip 17, 2009 22:42 przez emssi20, łącznie zmieniany 1 raz.
"Pasje jednego człowieka mogą być żałosnymi obsesjami dla drugiego" -James May.
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości