Strona 12 z 92

: pn sty 01, 2007 20:15
autor: rogra
czy po tej przeróbce tego bolca trzeba coś dalej robić?np,regulować dawkę paliwa lub ciśnienie ?czy wystarczy tylko sam bolec i efekt już będzie widoczny

: wt sty 02, 2007 00:09
autor: To_mas
rogra pisze:czy po tej przeróbce tego bolca trzeba coś dalej robić?np,regulować dawkę paliwa lub ciśnienie ?czy wystarczy tylko sam bolec i efekt już będzie widoczny
Bedzie chyba troche bardziej dymił (u mnie tak było ale ja nie piłowałem podkładki tylko obróciłem bolec !!!! większym wcięciem)
Moze troszeczke poczujesz ze wczesniej sie zbiera ale dla efektu i zredukowania dymienia bedziesz musiał zwiększyć cisnienie na turbinie :D
(tak mi tu napisano:P)

Tez sie do tego zabieram ale czekam na kase na MBC i Boost Gauge :P

: sob sty 06, 2007 15:36
autor: Matii1986
zaprzal, zaprzal, Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram dac z golfa 2 ???bedzie to pasowalo iczy bedzie kopcil??

[ Dodano: 06 Sty 2007 14:41 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??

[ Dodano: 06 Sty 2007 14:43 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??

[ Dodano: 06 Sty 2007 14:44 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??

: ndz sty 07, 2007 01:19
autor: zaprzal
Matii1986, bedzie pasowalo, juz pare osob na forum to robilo. Moze kopcic bo bedzie dostawal wiecej paliwka. Wtedy zwieksz lekko cisnienie

: ndz sty 07, 2007 11:11
autor: Trochim
Matii1986, jak jesteś zainteresowany to mam taki pin na handel jest to opcja bardziej tuningowa niż fabryczny z 1.6 TD bo ten co mam w najcieńszym miejscu ma 4.5 mm (1.6 5.5 mm). jak jesteś zainteresowany to odezwij się na pw.

[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 10:11 am ]
oczywiście jest to asymetryczny fabryczny pin.

: ndz sty 07, 2007 14:16
autor: Matii1986
zaprzal,no tak tylko ze nie wiem jak zwiekszyc cisnienie a nie mam takiej turbiny jak na zdjeciu wyrzej jest inna:( samochód jest 93 rok i wersja GTD silnik AAZ

[ Dodano: 07 Sty 2007 13:19 ]
Trochim, Trochim, Dziekuje Ci propozycje ale najpierw sprobuje na 1.6 zobacze jak bedzie chodzi a potem bede dalej modyfikowal!!Pozdrawiam

[ Dodano: 07 Sty 2007 14:15 ]
zaprzal, na tabliczce znamionowej jest pelno jakis numerów i pisze tylko K14 7009 cos takiego jest czy wiesz jak Tu sie podnosci cisnienie??

: śr sty 10, 2007 15:56
autor: cukier25
panowie jakie wymiary ma gwint boost pina bo nigdzie nie mogę znaleźć a mam juz tokarza co mi to wytoczy tylko potrzebuje ten wymiar

: sob sty 13, 2007 19:06
autor: Bocio
ja chętnie kupię taką pompę z boost pinem bo mam tą standard w 1V, ale chciałbym oryginalną bez żadnych "udziwnień" ;) w razie co proszę o oferty na kuba.gda@wp.pl

ps. jak zmieniam pompę muszę zrobić połączenie z kolektorem - czyli trzeba go zdjąć do wiercenia otworu bo inaczej cały syf wpadnie do środka ? czy są jakieś szybsze metody :D

: sob sty 13, 2007 21:01
autor: rogra
dziś odkręciłem tą gruszkę tzn. te 4 śrubki zdjąłem pokrywę i się trochę zdziwiłem bo na membramię zobaczyłem olej i to dość dużo wszystko wyczyściłem i przestawiłem membramę tak jak trzeba potem wszystko skręciłem i zrobiłem jazdę próbną okazalo się że efekt widać po pierwszej jeździe auto dużo lepiej się zbiera,ale teraz moje pytanko czy to wszystko?bo jeszcze czytałem na 1 stronie że można coś z tą sprężyną zrobić i z podkładką?co mogę z tym zrobić i jakie efekty będą i jeszcze jedno silnik zaczął mocniej kopcić na czarno idzie to zlikwidować ?i co da mi zwiększenie dawki paliwa czy warto?

: czw sty 18, 2007 00:53
autor: Bocio
czy dużo jest roboty ze zmianą tej pompy w 1V na tą z grzybkiem? i czy wszystko jedno jaką z grzybkiem kupię czy musi być jakaś konkretna ? no i najważniejsze - jak to połączyć z kolektorem (już pytałem wyżej) pomóżcie... :hmm:

: ndz sty 21, 2007 22:36
autor: bm86
Witam. Mam pytanie do znawców tematu. Mam Passata 1,6 RA. Jakiś czas temu już zrobiłem z LDA czyli obróciłem ten grzybek i zpiłowałem podkładke. Na początku strasznie kopcił ale wymieniłem wtryski i częściowo pomogło , ale podczas dodawania gazu kiedy stoi albo jedzie sie powoli na wolnych obrotach to kopci, przy wyższych obrotach kopcenie ustaje. Co może być tego przyczyna?? Mierzyłem ostatnio cisnienie turbiny i wyszło mi 8,5 - 9,5 bar. Turbina to Garret. I tu następne pytanie czy można podnieśc jej ciśnienie i jak to zrobić i do jakiej granicy? Bo prawdopodobnie jest za mała dawka powietrza. Proszę o odpowiedź ludzi którzy sie na tym znają. /z góry dziękuje.
Pozdr.

: ndz sty 21, 2007 22:55
autor: bm86
tomcio666 pisze:
bm86 pisze:8,5 - 9,5 bar.
Raczej na pewno 0.85-0.95 bar, w garrecie chyba tylko MBC pozostaje bo nie ma regulacji na WG a jak jest to podnieś tak na 1.1 bara http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82360
Oki. Wielkie dzięki ale mam jeszcze jedno pytanie co to jest to MBC???

: ndz sty 21, 2007 23:04
autor: pavello
bm86 pisze:MBC
Manual Boost Control-urzadzenie dzieki ktoremu recznie mozesz ustawiac cisnienie.
http://moto.allegro.pl/item159320408_ma ... o_mbc.html