Strona 108 z 129

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: ndz lis 24, 2013 22:30
autor: biznes88
spawacz, dekielek z timingu od afn jest ok (powieksza ruch) co do sprezyny to wg mnie z tego afna jest za miekka (wsadzilbym ta z iveco lub cos twardszego bo za szybko ci bedzie wyprzedzac kat i bedzie klekot przy 2-3tys) wiec tu musisz sie pobawic (poszukac jak bedzie najlepiej) podsadzenie daj 2.2mm a nie poznasz auta. Ta gowniana podkladka wszystko ci psuje bo nie zaslania otworku w tloczku!

Co do spadajacych wolno obrotow to wina lezy w wydatku resztkowym tak samo ruszanie (ze duzo obroty spadaja) takze to skoryguj :bigok:
Reszta chyba ok tzn: dozownik ok, fala ok, jak cos to pytaj w miare mozliwosci pomoge.... (tyle ile bede wiedzial) :pub:

216-k24-dobra pompa = spokojnie 150-160koni w mTDI :jezor:

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lis 25, 2013 16:59
autor: spawacz
Dalem podkladke 2.2mm , jest lepiej nawet zaczal jechac, ale wiecej jak 90-100km nie ma, - malo czarnego dymu. NIGDY WIECEJ MTDI , a juz napewno nie w moim aucie. Mam ori TDI i to zamiata ja trzeba.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lis 25, 2013 18:40
autor: marcinas1983
spawacz pisze:IGDY WIECEJ MTDI
to samo mogę napisać o TDI... miałem m-tdi i mniej problemów niż z TDI gdzie albo nastawnik kuleje, albo szarpie podczas jazdy ( im wyższy bieg tym bardziej ) i pomaga albo duszenie gazu do dechy, albo puszczanie gazu jazda ze stałą prędkością owocuje skakanie silnika pod maską.

spawacz, jak kiedyś przełożyłem wszystko od TDI do pompy mechanicznej zostawiając tyming jak i ciśnienie w pompie to auto klepało mocniej, ale... nie dymiło i nie jechało... za mocno miał wyprzedzony kąt wtrysku.... zastanawiam się dlaczego auto jeździło poprawnie a później coś go trafiło i nagle zaczęło jeździć gorzej...

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lis 25, 2013 19:12
autor: spawacz
Ja tam nie wiem, moje TDI nie mialo nidy takich problemow, i daje sobie reke obciac ze dbane i sprawne jest lepsze od M-tdi , ale to juz inna bajka. Poregulowanem go jeszcze troszke , nie klepiej dym nie podlatuje z rury, bardzo malo czarnego , tak sie zastanawim czy szlag nie trafil wtryskow, bo opilki w pompie byly, to ze pali od strzala to nic nie znaczy.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lis 25, 2013 19:50
autor: marcinas1983
spawacz, możliwe, że zabiło jakieś otworki... a jak by wyciągnąć wtryski i sprawdzić jak pylą, lub podmienić wtryski na inne i sprawdzić czy jest jakaś różnica??

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lis 25, 2013 22:21
autor: biznes88
marcinas1983, sadze ze wrocisz do mtdi ;) ja tam jestem zadowolony przy nastawnikach roznie bywa, szwagier ma afn i duzo problemow mial (ciazko palil w mrozy, zapiekala sie turbina, bledy itd...) tu jak jest wszystko ustawione to MUSI chodzic!

spawacz, cos macie nie tak w tym Mtdi ja jak depne do dechy to kłąb dymu sie pojawi po czym znika jak turbo dobije max cisnienie i przyspiesza dobrze bo 80-120 mam w 5.4sek (mierzone gpsem) dodam ze brata audi S8 4.2 ma 5sek od 80-120 wiec w takim "aucie" jak stare B4 to chyba dobry wynik :chytry:

PS jak nie ma u ciebie czarnego dymu tzn ze paliwa nie ma, i nie ma sie co zniechecac tylko szukac przyczyny... sprawdz ten kat, wtryski... cos jest nie tak i tyle...

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt lis 26, 2013 21:44
autor: spawacz
kat z 20x prawdzalem w roznich nastawach tak samo cisnienie wew. i teraz mam najlepsza nastawe, jutro jeszcze sprawdze wtryski bo tego nie jestem pewien, kiedys on na 2 trakcje rwal az milo na wtryskach z AFN, wszstko sie zaczelo o tej wymiany tak naprawde.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob lis 30, 2013 00:26
autor: arwam
spawacz, a jakiej pompy użyłeś jako podstawy do modów, niestety nie wszystkie dają zadowalające afakty

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob lis 30, 2013 00:29
autor: EnejVW
arwam,
Zeby to auto przywrocic do zycia przywozl mi pompe z 1V 1.6 TD , przelozylem wszystko to tej pompy

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob lis 30, 2013 00:53
autor: arwam
poszukaj pompy czysto mechanicznej bez pomocy elektroniki i dodatkowych zaworów od AAZ'a lub nawet 1Y

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob lis 30, 2013 10:46
autor: spawacz
Napisze co bylo, bo juz jest ok, wtryski maily ponad 300bar przy otwrciu :shock: , reszte chyba nie musze tlumaczyc.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob lis 30, 2013 11:32
autor: marcinas1983
spawacz, znaczy się pierwsze ciśnienie miało 300 barów otwarcia??

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob lis 30, 2013 19:49
autor: spawacz
Tak 1 ,bo mialem ty taka maszyne do sprawdzenia na 1 no sprezynowe

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob lis 30, 2013 20:59
autor: marcinas1983
spawacz, to co za specjalista ustawiał te wtryski?? Ja po zmianie samych końcówek miałem niższe ciśnienia niż ori powinny być 190/300 a u kumpla w ahu założyliśmy też końcówki bez regulacji i miał ciśnienia wyższe niż 190/300 barów, ale nie tak żeby pierwsze wynosiło 300 barów... :rotfl: .