Strona 102 z 129

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob sie 17, 2013 12:28
autor: marcinas1983
EnejVW pisze:takim ustawieniu chodzi najciszej(jak pompowtryski :helm: ) i najlepiej chodzi, bo jak lekko przyśpieszę to zaczyna klepać
statyczny masz pewnie wczesny
EnejVW pisze:turbo może wcześniej wstaje ale góra jest do kitu coś jakby był zatkany wydech i przykapca na czarno przy pełnym doładowaniu.
dynamiczny możesz mieć za późny. Za wczesny dynamiczny to dym na górze i grzanie się silnika, za późny to sam dym.
Dzisiaj będę jechał w trasę to zobaczę co za autem się dzieje przy większym obciążeniu na wyższych biegach i napiszę czy opóźnienie dynamicznego coś poprawiło.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 01:37
autor: barto125
Za niskie obroty na zimnym i trzęsie mi budą, jak z 10 minut pochodzi, obroty o ok. 50-100 się podniosą i jest ok. Idzie to wyregulować jakoś?

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 08:21
autor: marcinas1983
barto125 pisze:Za niskie obroty na zimnym i trzęsie mi budą, jak z 10 minut pochodzi, obroty o ok. 50-100 się podniosą i jest ok. Idzie to wyregulować jakoś?
tak idzie śrubką na której opiera się dźwignia gazu... niestety pompa od land rovera nie ma osobnej regulacji biegu jałowego i tylko wydatkiem resztkowym będziesz mógł coś ugrać.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 08:41
autor: barto125
Tylko wtedy jak się rozgrzeje, to będą za wysokie obroty trochę. Pobawie się.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 09:11
autor: Orzeł_01
barto125, napisz jakie masz obroty po odpaleniu zimnego silnika i do ilu rosną na gorącym silniku?

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 09:22
autor: barto125
ok 850 ma na zimnym, po rozgrzaniu trzyma 950 gdzieś i równo pracuje, nic nie trzęsie.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 10:42
autor: Orzeł_01
Masz za duży wydatek resztkowy. Rozgrzej silnik i na ciepłym ustaw obroty jałowe na 850rpm i sprawdź jak będzie przy kolejnym zimnym starcie i napisz czy jest lepiej. Landek ma bardzo niskie jałowe obroty, dlatego po ustawieniu obrotów dla 1Z rozjeżdża się wydatek resztkowy. Też z tym walczyłem i udało się ustawić, a po ostatnim grzebaniu w pompie znów to przestawiłem i na gorącym silniku mam 1000rpm :-)

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 17:34
autor: barto125
Pobawię się, dzięki.
Tak jedzie aktualnie praktycznie bez żadnych modów na słabym sprzęgle.
[youtube][/youtube]

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 19:26
autor: biznes88
MIalem to samo na pompie z Landy ;/ bardzo ciezko to ustawic zeby bylo ok, jesli ruszasz bez gazu to obroty nie moga spadac za bardzo jesli spadaja przy ruszaniu (bez gazu) to jest zle wydatek ustawiony...

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 19:51
autor: barto125
Spadają lekko, ale trzeba się postarać, żeby sprzęgłem go zagasić. Ciekawe ile mi spalanie wyjdzie, bo na razie po 300 km. wg
wskaźnika polowy nie ma, ale kiedyś dosyć mocno pływak podginałem.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 22:02
autor: biznes88
pompe masz z landy 300? czy 200? jakie masz wtryski? jesli 1z to auto bedzie palic malo!

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 22:32
autor: barto125
Wtryski 046 130 201 F czyli Volvo 850 2.5 101KW ~140KM
Pompa z 200.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 23:06
autor: biznes88
na pompie z 300 jest mozliwe niskie spalanie, nie wiem jak na tej 200tce bo nie wiem jaka tam jest fala ;p

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 26, 2013 23:19
autor: barto125
Mistrz Marcin przyjdzie i powie, on wie wszystko :bigok: