Strona 11 z 92

: czw lut 15, 2007 19:47
autor: Michnik
I jeszcze prosi się o governor moda w tym przypadku ;)

: czw lut 15, 2007 20:08
autor: Trochim
mam jednego pina jak ktoś zainteresowany to zapraszam :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=931622#931622

niestety ciężko to wyrwać

: czw lut 15, 2007 20:15
autor: Darass
euglen pisze:Zmień wydech na większy- przelotowy i wtedy max ciśnienie będzie osiągane przy dużo niższych obrotach.
tak kombinowac chyba nie bede. co najwyzej pozbede sie katalizatora, bo jest.

: czw lut 15, 2007 21:16
autor: Bolekrsko
Mam łan problem. Souler wrzucił zdjecie pompy(eko).. ja mam taka samą regulacje.. ale jak widac na zdjeciu mam ten wężyk u gory od turba do pompy. to jaką mam w koncu pompe? moze ktos mi powie?

Obrazek
1. Śruba od dawki paliwka

2. Węzyk od k14 do pompy

: pt lut 16, 2007 01:04
autor: Darass
Bolekrsko pisze:o jaką mam w koncu pompe?
w jakim sensie jaką?

: pt lut 16, 2007 10:36
autor: souler
masz pompe LDA. cisnienie steruje dawka w skrocie mowiac. u mnie tego wezyka nie prawidziano :D

: pt lut 16, 2007 19:25
autor: Darass
dziś porobiłem testy. dawka poszła troszeczke do góry. efekt taki ze przy ostrym ruszaniu, na jedynce puszcza dyma, potem juz nie widze. idzie w miare ok :) przyspieszenie zmierzone do 100 to w granicach 11.8sec ale stoperem mierzone, wiec to raczej poglądowe. teraz zobaczymy jak spalanie przy normalnej jezdzie, i moze w tygodniu wezme sie za wycięcie kata. co potem? nie wiem :P

: pt lut 16, 2007 19:47
autor: untaztood
Darass pisze:dziś porobiłem testy. dawka poszła troszeczke do góry. efekt taki ze przy ostrym ruszaniu, na jedynce puszcza dyma, potem juz nie widze. idzie w miare ok :) przyspieszenie zmierzone do 100 to w granicach 11.8sec ale stoperem mierzone, wiec to raczej poglądowe. teraz zobaczymy jak spalanie przy normalnej jezdzie, i moze w tygodniu wezme sie za wycięcie kata. co potem? nie wiem :P
Ja bez żadnych modyfikacji mam do 100 km/h w AAZ (silnik ma przebieg ok. 12.000 km - po kapitalnym remoncie) mam 11.2 sek..

: pt lut 16, 2007 19:50
autor: Tomallus
Może masz mody a o nich nie wiesz. Bo przy serii to niemożliwe.

: pt lut 16, 2007 20:09
autor: Bolekrsko
Darass pisze:
Bolekrsko pisze:o jaką mam w koncu pompe?
w jakim sensie jaką?

Mam odciasć ten kawalek gwinku nakrętki? wtedy sie bardziej wkreci sruba od dawaki :hmm:

: pt lut 16, 2007 20:50
autor: Darass
untaztood pisze:
Darass pisze:dziś porobiłem testy. dawka poszła troszeczke do góry. efekt taki ze przy ostrym ruszaniu, na jedynce puszcza dyma, potem juz nie widze. idzie w miare ok :) przyspieszenie zmierzone do 100 to w granicach 11.8sec ale stoperem mierzone, wiec to raczej poglądowe. teraz zobaczymy jak spalanie przy normalnej jezdzie, i moze w tygodniu wezme sie za wycięcie kata. co potem? nie wiem :P
Ja bez żadnych modyfikacji mam do 100 km/h w AAZ (silnik ma przebieg ok. 12.000 km - po kapitalnym remoncie) mam 11.2 sek..
sory, ale nie uwierze ze zwykły AAZ moze mieć troche ponad 11sec do stówy.

wg katalogu AAZ do 100km/h ma 15,4sec a TDI 1Z ma 12,8sec wiec Twoj seryjny AAZ był by szybszy od 1Z? no sory, cos nie bardzo... wiem ze te katalogowe przyspieszenia czasami się różnią od tego co jest w rzeczywistości, ale jakiś pogląd jest.

: pt lut 16, 2007 21:20
autor: untaztood
Darass pisze:
untaztood pisze:
Darass pisze:dziś porobiłem testy. dawka poszła troszeczke do góry. efekt taki ze przy ostrym ruszaniu, na jedynce puszcza dyma, potem juz nie widze. idzie w miare ok :) przyspieszenie zmierzone do 100 to w granicach 11.8sec ale stoperem mierzone, wiec to raczej poglądowe. teraz zobaczymy jak spalanie przy normalnej jezdzie, i moze w tygodniu wezme sie za wycięcie kata. co potem? nie wiem :P
Ja bez żadnych modyfikacji mam do 100 km/h w AAZ (silnik ma przebieg ok. 12.000 km - po kapitalnym remoncie) mam 11.2 sek..
sory, ale nie uwierze ze zwykły AAZ moze mieć troche ponad 11sec do stówy.

wg katalogu AAZ do 100km/h ma 15,4sec a TDI 1Z ma 12,8sec wiec Twoj seryjny AAZ był by szybszy od 1Z? no sory, cos nie bardzo... wiem ze te katalogowe przyspieszenia czasami się różnią od tego co jest w rzeczywistości, ale jakiś pogląd jest.
Prawda jest taka, że silnik nowy, nowa turbina, brak katalizatora, powoduje że żadna modyfikacja silnika mającego przebieg minimum 150 tyś km nie da takiego samego efektu.
Do 100 km/h mam dokładnie 11,2 sekundy. Zmierzone. Licznik pomimo 15 calowych kół liczy dobrze.

: pt lut 16, 2007 22:57
autor: Darass
untaztood pisze:Zmierzone.
czym? bo jezeli stoperem i tak temu ufasz to powodzenia.


pozatym ja i tak nie uwierze, bo nie powiesz mi ze w katalogu są dane silnika z przebiegiem 400tyś km? wyobraz sobie ze tam tez są osiągi nowych aut, i rózniły by sie prawie 4sec? sory, ta dyskusja wydaje mi sie bezpodstawiana, Ty wiesz swoje a ja swoje.


a moze ktos jeszcze by sie wypowiedział?

: pt lut 16, 2007 23:07
autor: pavello
to fakt.raczej niemozliwe zeby seria bez zadnej ingerencji w silnik dawala wynik lepszy od TDI.hamowales to auto?wtedy bysmy uwierzyli :)