Strona 11 z 21

: czw kwie 02, 2009 19:06
autor: andrew.zbyrko
tomogolf2 pisze:silnik pracuje na okolo 950ob dodam gazu i odejme to spada do 600 az buja autem i nie chcą wzrosnac dopuki nie dodam ciutki gazu wtedy spowrotem na 950 wskakuje
jak wszystko dobrze poskładne to pewno bedzie za mały wydatek sczątkowy, spróbuj wkręcić troche śrube wydatku[1 - 2 obr] i ustawić na nowo wolne obroty.

: pt kwie 03, 2009 08:29
autor: marten1981
jak wszystko dobrze poskładne to pewno bedzie za mały wydatek sczątkowy, spróbuj wkręcić troche śrube wydatku[1 - 2 obr] i ustawić na nowo wolne obroty.[/quote]

zgadza sie 99% to jest to tylko z tym obracaniem ostroznie:)

[ Dodano: 03 Kwi 2009 08:52 ]
[quote="tomogolf2"]no i to jest chyba rozwiazanie mojego problemu, usunołem ta krotsza srezynke, ale nie dalo rady utrzymac go na obrotach a do 1500 obr trza bylo wciskac gaz prawie do polowy potem szybciej i od 2000 szedł az do konca

wydaje mi sie ze o jeden zabek machnales sie przy zakladaniu dzwigni na walek z wielowypustem....przerabialem to samo w zeszla sobote rozbieralem to 5 razy i skladalem

najwazniejsze to sie nie poddawac :grin:

: pt kwie 03, 2009 15:53
autor: tomogolf2
eh, no cos jest nie tak.zwiekszylem dawke to problem jest jeszcze wiekszy, obroty wyregulowalem na 950 i jak dodam gazu tak do 3000ob i puszcze to spadaja ze az silnik gasnie :crazy: jak zmnieszylem to jest w miare ok ale za to nie ma mocy;/ i juz nawet nie kopci jak zmieniam biegi ;/ co to zrobic?


Zauwazyłem 1 ciekawa rzecz u mnie te ciegno w ktorym sie dodaje podkalaki jest wygiete jak na rysunku to ma tak byc? Obrazek nie jest w lini prostej tylko w taki sposob jak na rusynku przedstawilem za pomoca czarnej linii

: pt kwie 03, 2009 20:49
autor: twardy
tomogolf2 pisze:eh, no cos jest nie tak.zwiekszylem dawke to problem jest jeszcze wiekszy, obroty wyregulowalem na 950 i jak dodam gazu tak do 3000ob i puszcze to spadaja ze az silnik gasnie jak zmnieszylem to jest w miare ok ale za to nie ma mocy;/ i juz nawet nie kopci jak zmieniam biegi ;/ co to zrobic?
u mnie było podobnie to lekko zwiekszyłem obroty śruba od obrotów (wolnych) + lekko przyspieszyłem kat wtrysku delikatnie i od tamtej pory jest OK. A było tak że jak wyprzedzałem i 4rpm zmieniałem bieg na wyższy (z 4 na 5) to silnik mi gasł :crazy:

: pt kwie 03, 2009 21:43
autor: marten1981
tomogolf2 pisze:Zauwazyłem 1 ciekawa rzecz u mnie te ciegno w ktorym sie dodaje podkalaki jest wygiete jak na rysunku to ma tak byc? nie jest w lini prostej tylko w taki sposob jak na rusynku przedstawilem za pomoca czarnej linii
witaj jesli ta czarna linia oznacza wygiecie tych widelek w dol to tak chyba nie moze byc,raczej napewno,bo nie wiem chyba ze chodzi ci o te odsadzenie symetryczne po obydwu stronach widelek to tak ma byc....moze dlatego ze masz to pokrzywione tak Ci swiruje silnik....mowisz ze gasnie to moze sproboj na ograniczniku dzwigni (ta sruba z kontra 10)podciagnac, moze za nisko schodzi ja tez tym regulowalem wszystko metoda prob i bledow, przyznam szczerze ze kata wtrysku nie ruszalem a korci mnie niesamowicie,podobno po takich modach dobrze jest ciut przyspieszyc....z tym gasnieciem to dziwne bo przy gov modzie zawsze jest problem z wolno spadajacymi obrotami......zobacz co z tymi widelkami porownaj z tymi co chlopaki poprzesylali no a przede wszystkim ventil

: pt kwie 03, 2009 23:55
autor: tomogolf2
no wlasnie sa tak wygiete te widełki, symetrycznie, wygladaja jakby tak mialo byc.... ale wszedzie widzialem proste...

: pt kwie 03, 2009 23:57
autor: andrew.zbyrko
tomogolf2 pisze:no wlasnie sa tak wygiete te widełki, symetrycznie, wygladaja jakby tak mialo byc.... ale wszedzie widzialem proste...
TYlko przy prostowaniu to ostrożnie, bo to troche kruche jest, i łatwo można popsuć

: ndz cze 07, 2009 22:19
autor: zawa84
Czy govenor mod i pozostawienie fabrycznych ustawien pompy ma sens ? Seryjny AAZ + tylko boost pin ,Turbo KKK K03

: pn cze 08, 2009 05:38
autor: arwam
zawa84 pisze:Czy govenor mod i pozostawienie fabrycznych ustawien pompy ma sens ? Seryjny AAZ + tylko boost pin ,Turbo KKK K03
raczej nie ma to sensu bo wolno się rozpędza i szkoda paliwa marnować na wysokie obroty jeśli nie podkręcisz dawki bo silnik wtedy będzie za słaby w górnych obrotach.

: pn cze 08, 2009 15:37
autor: Dziku VR6
Juz ktoś dluzej pojezdzil z tym modem?? duzo wiecej silniczek pali? a i jakiej wielkosci mają być te podkladeczki?( chodzi o wielkosc nie o grubosc)

: pn cze 08, 2009 17:39
autor: zawa84
czyli govenor +podkrecenie dawki+ ponowne ustawienie wydatku i + podkrecenie chociaz by KKK K03 ma już sens? Do 3500 tys ładnie przyspiesza pozniej juz wolniej, jednak i tak moge go wkercic do ponad 4500 i wiecej na 4 , 5 biegu.

[ Dodano: 08 Cze 2009 17:44 ]
Narazie jestem na etapie regeneracji zwykłej K03 i czekam na manometr. Nie chce duzych mocy tylko troszke go uelastycznić .

: pn cze 08, 2009 20:03
autor: arwam
Dzikuvip pisze:Juz ktoś dluzej pojezdzil z tym modem?? duzo wiecej silniczek pali? a i jakiej wielkosci mają być te podkladeczki?( chodzi o wielkosc nie o grubosc)
jeśli ie często wychodzisz poza skalę obrotka to nie ma wpływu na spalanie.
ja już dwoma golfami od 4 lat jeżdżę i nie zaobserwowałem żadnych negatywnych skutków

: pn cze 08, 2009 22:19
autor: piori
arwam pisze:nie zaobserwowałem żadnych negatywnych skutków
Jest jeden: skala obrotomierza robi się za krótka :satan:

: pn cze 08, 2009 23:36
autor: Dziku VR6
Mam zamiar sie wziąsc za tego govenor moda.
mam pompe z tego co tu wszyscy piszą starszą bez tych cięgiełek od ustawiania obrotow, czyli jak rozbiorę górę pompy to nie będę musiał wyciągać zadnej mniejszej sprężynki tylko dołożyć podkładki??