Strona 11 z 40

: sob maja 06, 2006 00:51
autor: szerszeniak
no to szkoda bo dobry do dalszej pracy podnoszenia osiągów moze cos sie trafi byle spokojnie ale to ze chodziłes za nim 2tyg i po tym tak cie wystawił to oznaka kultuty tego gościa jak równie dobrze dbał o auto jak sie zachowywał to niemasz czego załować

: sob maja 06, 2006 00:53
autor: gniochu
no koles niepowazny i to bardzo ma szczescie ze mi tego nie powiedzial w oczy bo bym tak tego nie zostawil :P a co do matorka to dalej szukam takiego samego :) Tylko TDi

: sob maja 06, 2006 01:00
autor: szerszeniak
mk2 tdi?

: sob maja 06, 2006 01:00
autor: gniochu
no TD z intercoolerem :)

: sob maja 06, 2006 01:01
autor: szerszeniak
moze kupić MK2 1.6d i swap zrobić samemu

: sob maja 06, 2006 01:02
autor: gniochu
a ile to mnie wyniesie???? i na jaki motor bo wtedy juz sie nie oplaca na SB tylko cos wiekszego

: sob maja 06, 2006 01:02
autor: szerszeniak
a sory zmęczony jestem TDi
a nie TDI

: sob maja 06, 2006 01:02
autor: gniochu
nom :P :P

: sob maja 06, 2006 01:04
autor: szerszeniak
nie no to szukaj TDi bo inaczej sie nie opłaca ewentualnie TD i dołorzyć intercooler bo to juz proste i niezbyt kosztowne tylko szukaj conajmniej 70ps

: sob maja 06, 2006 01:05
autor: gniochu
no ale jak mam kupic TD to lepiej TDi i nie ma zabawy :)

: sob maja 06, 2006 01:07
autor: szerszeniak
łatwiej bedzie trafić w dobrym stanie TD lece spać nie łam sie napewno trafisz coś fajnego dla siebie

: sob maja 06, 2006 01:07
autor: gniochu
no mam nadzieje 3m sie :)

: sob maja 06, 2006 02:41
autor: Krzylu
Cinek pisze:rano rozrusznik stanął a jak zakręcił to obłok pary. jutro bedzie sprawdzany blok i głowica na szczelność bo tak na oko wszystko jest dobrze.

kolego objawy sa niezbyt optymistyczne
mi tez tak zrobila jetta
wszystko łądnie pieknie az ni stad ni z owąd ciezko zachechlac auto bylo
jak odjarał chmura bialego dymu
chodzil jakby na 3 gary
nagle korek od zborniczka wysadziło
zakreceilem dobra po uszczelce
co sie okazalo
pekniety blok
koszt jaki wydalem na blok to 800zł caly kompletny JR w idealnym stanie
pozniej smigala jak ta lala

sprawdzales glowice czy jest prosta??planowales ja??

: sob maja 06, 2006 09:15
autor: Rapix
Cinek współczuje... ale możesz mi odpowiedziec na małe pytanko,
Jak po zwiekszeniu cisnienia doładowania i dawki paliwa zachowywała sie temperatura wody? Nic nie wzrosło itp.? Czy moze jednak?
Bo u mnie jest tak:
jak jade tak do 100/110 to trzyma tak 90... jak jade juz 120/140 to wzrasta tak do 95 i raczej trzyma chyba ze dłuzej 160 lece to troszke wyzej tak 97...
Inna sprawa ze to jest chyba wina pompy albo jej kata... tzn. co do tego nie jestem pewien ale kolega w Seacie Cordoba 1.9TD miał wczesniej pompe z ta membrana itp. i trzymało 90 cały czas w tej chwili ma taka pompe jak ja bo stara mu padła (tzn. bez membrany połaczenia z turbo itd.) i ma tak sam do 110 tak 90 a jak wiecej leci to tak do 95 dochodzi....
A ja nie chce swojemu krzywdy zrobic bo głowice juz raz wymieniałem bo pekła... tak wiec wolał bym tego uniknac...