Strona 2 z 3

Blok 1Z do AAZ

: pn paź 05, 2015 21:04
autor: arwam
kaczek77, wypoleruj górne powierzchnie tłoka, jednak proponowałbym nie zdejmować materiału wieej niż 1mm.
końcówki z merca są do komór wstępnych a nie wirowych.

Blok 1Z do AAZ

: wt paź 06, 2015 07:18
autor: Michał_1977
Kejpi pisze:Z nimi to już tak jest między innymi dlatego arwama juz nie ma na forum
arwama nie było na forum,bo sam wybrał drogę "banity". Nikt go nie wyrzucał,sam poprosił o kasację konta i miał to być swoisty rodzaj buntu,tudzież foch :chytry:
Widzę,że powrócił z "banicji",więc witam i puki co,w szczegóły nie wnikam,ale proszę o spokój :chytry:

Blok 1Z do AAZ

: wt paź 06, 2015 10:13
autor: dybol666
Witam. Dolacze sie do tematu bo jest ciekawy. Mam jednego mk2 aaz shamowanego na 158km i 302nm ale robie drugiego mocniejszego. Wiadomo z czasem zawsze malo mocy. I pytanie takie. Zlozylem dol od aaz z walem, korbami i walkiem od 1z. Wiadomo nowe panewki, pierscienie, honowanie i szlif bloku bo niby mial minimalne doly. Do tego pompa 11, td04 i asd. Ile mocy z tego mozna wyciagnac i czy dol to wytrzyma. Bo gdzie nie czytam to korby od td wytrzymuja 320nm (czyli granica mojego aazta.) a korby od tdi niby 370nm w bloku od azz. Po tym temacie zastanawiam sie czy lepiej dol zlozyc na 1z. Co radzicie.??

Blok 1Z do AAZ

: wt paź 06, 2015 20:32
autor: arwam
korby AAZ wytrzymują około 360-380Nm
w tej konfiguracji słabym punktem jest TD04.
ona bardzo mocno grzeje powietrze, gdyby to miała poprawione, sprawowała by się naprawdę nie źle.
a korby od 1Z'a wytrzymują sporo ponad 400Nm
chyba że ktoś skopie dynamiczny kąt wtrysku, wtedy obciążenia korbowodów rosną drastycznie

Blok 1Z do AAZ

: śr paź 07, 2015 07:17
autor: Michał_1977
arwam pisze:w tej konfiguracji słabym punktem jest TD04.
Nie prawda. TD04 bije na łeb każdą archaiczną suszarkę. Ta sprężarka,to wspaniały kompromis do jazdy po mieście i w trasie,bo ma fajny dół i góra też jest niezła. To tak w szybkim skrócie,bo nie mam czasu pisać elaboratu...
Tylko nie pisz mi tutaj o VNT,bo nie o tym mowa.
arwam pisze:bardzo mocno grzeje powietrze
A intercooler przypadkiem nie ma zadania schłodzić tego powietrza?
Nie doszukuj się problemu tam,gdzie go nie ma :chytry:

Ponadto,nie chciałbym żeby tutaj doszło do utarczek słownych,bo zaraz może dołączyć jeszcze parę osób i zrobi się młyn,jak to już wiele razy miało miejsce.
Wtedy będą wyciągane konsekwencje. To tak w ramach przestrogi.

Blok 1Z do AAZ

: śr paź 07, 2015 09:57
autor: dybol666
Kazde turbo ma wady. Vnt nie dla mnie za duzo przerubek i kasy to kosztje. Tdo4 jest dobra opcja. Ale nie o turbo mowa. Wsadzal ktos korby i wal z tdi do td??? I jaki moment to zniesie. 350-400?

Blok 1Z do AAZ

: śr paź 07, 2015 09:59
autor: Kejpi
dybol666, Tak wsadza się korby i wał od TDI tak jak pisali dosłownie kilka postów wcześniej ;) wytrzymają ci 400Nm+ chcesz jeszcze mocniejsze korby to od 1.4 TDI

Blok 1Z do AAZ

: śr paź 07, 2015 10:18
autor: dybol666
Tak tylko 1.4 tdi ma 3 gary wiec trzeba 2silniki rozebrac zeby zlozyc konkretny dół. :kac:

Re: Blok 1Z do AAZ

: śr paź 07, 2015 19:25
autor: Uciu
Kejpi pisze:Co do korb z 1.4 są one kute fabrycznie
A gną się jak harmonijki :bigok:

Blok 1Z do AAZ

: czw sty 07, 2016 20:39
autor: kaczek77
Panowie, macie jakiś sprawdzony sposób jak wzmocnić podpory wału? Jak najlepiej wykonać to wzmocnienie podpór.

Blok 1Z do AAZ

: czw sty 07, 2016 20:59
autor: drakula500
wykonać lepsze na cnc?

Blok 1Z do AAZ

: czw sty 07, 2016 21:29
autor: kaczek77
kwestia tego czy były by lepsze. To już zależy od materiału. I chyba zbyt drogi i nie opłacalny był by to interes.
EDIT:
Czy ktoś z was sprawdzał takie rozwiązanie?
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/ ... 23_img.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/ ... 24_img.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/ ... 74_img.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Blok 1Z do AAZ

: ndz sty 10, 2016 12:10
autor: Kejpi
Chyba szkoda zachodu ile on tam dał tego materiału 3-4mm? Z racji wpuszczenia śrub nie sadze żeby to zrobiło jakąś znaczną różnice, dobrze zakuj wszystko i tyle. I co ta za szatana szukujesz że aż tak wzmacniać silnik chcesz

Blok 1Z do AAZ

: ndz sty 10, 2016 13:21
autor: drakula500
Dla mnie głupiego robota, byłoby fajnie gdyby podpora fabryczna była cała płaska, wtedy ten bloczek miałby sens, choć nadal śruby pozostałyby słabym ogniwem w układance. Tak jak on to wymyślił to na tej poprzecznej belce powstają tylko naprężenia niepotrzebne. Gdyby miało to zdać egzamin to podpora musiałaby być obrobiona na płasko, i wtedy dopiero belka.