Strona 2 z 4
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: wt gru 02, 2014 16:32
autor: Havan
Załóż wiatraki z toledo 2.0 benzyny. 2 wiatraki dają radę przy minimalnym zajmowaniu miejsca. Takie mam u siebie i polecam.
Re: Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: wt gru 02, 2014 21:54
autor: bartek18150
Bedzie przytykac, nie ma bata, zaluz pompe 11mm i dawaj dawki az zacznie przytykac i lekko zdejmij.
A jak zdobedziesz wieksza dmuchawke to tylko dawke wkrecisz
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: sob gru 06, 2014 21:51
autor: Domismchw
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: ndz gru 07, 2014 10:18
autor: Michał_1977
Chłodnica od AAZ nie podejdzie,bo jest za wysoka.
Zakładaj SBkowską,czyli największą od 1,6TD. Ja jeżdżę na takiej z AAZ pod maską,ewentualnie możesz dołożyć podwójne fyrtaki z Toledo
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: ndz gru 07, 2014 14:35
autor: Domismchw
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: ndz gru 07, 2014 17:30
autor: Havan
Ja mam taki zestaw Jak wrócę do domu to zrobię zdjęcie jak wygląda taki set w mk2
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: ndz gru 07, 2014 21:52
autor: Domismchw
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: pn gru 08, 2014 00:37
autor: Michał_1977
Domismchw pisze:co do chłodnicy to wszystko pasuje węże i czujnik ?
Tak.
Domismchw pisze: nie wiesz czy zmieszczą się wiatraki od toledo przed chłodnica i do tego icek?
Wszystko zależy od tego jak wyrzeźbisz gniazdko dla IC i ile wyjedziesz z chłodnicą cieczy w stronę silnika.
Ja mam IC z Mastera i sporo musiałem usiekać na silnik,ale gdyby nie fakt,że przez wielką suszarę musiałem dźwigać silnik z tyłu w górę i przesuną mi się altek do chłodnicy,to jeszcze wiatraki z Tolka by wpadły,a był taki plan
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: wt gru 09, 2014 21:32
autor: Domismchw
Michal a teraz jakie masz wiatraki ze przy 191km daja rade?;)
dzieki za porady,napewno sie przydadza
icek juz siedzi z chlodnica z sbka i jest lalunia
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: wt gru 09, 2014 22:42
autor: Michał_1977
Domismchw pisze: jakie masz wiatraki
Ori 1,6TD (pojedynczy).
Podwójne mi nie podejdą,bo altek za blisko,pisałem o tym dlaczego
Czasem temperatura hopnie w górę,ale właśnie jestem na etapie gromadzenia gratów chłodnicy oleju z mk1 GTI i wtedy będzie bezpieczniej dla silnika
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: śr gru 10, 2014 09:29
autor: Domismchw
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: wt gru 16, 2014 07:59
autor: Michał_1977
Domismchw pisze: linka od gazu i sprzegla nie pasuje mi od mkiii myslisz ze od 1.6td by wszystko spasowalo?
Tak,od mk2 będą O.K. a z mk3 nie pasują pewnie dlatego,bo jest inna pedaliera.
Domismchw pisze: Niestety linki od mkii poszly na strate
Przykro mi....
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: śr gru 17, 2014 00:38
autor: Domismchw
Michal_1977 mam problem teraz mysle ze juz ostatni
filtr paliwa nowy,zaworek zwrotny nowy,opaski nowe,wezyki i przewody paliwowe dobre,popma wtryskowa po regeneracji,smok i bak od 1,6D ale mam tez od 1,6 td,problem nastepujacy jeat taki ze po przebutowanii kilka razy mojego aaz zaczyna leciec powietrze do pompy i jest kiszka?
w pompie zmodzone ; govermod,wyciety ogranicznik dawki paliwa,boostpin,dawka paliwa duuuuza
co powiesz na ten temat?
zaczyna mnie to irytowac jak po paru butach zaczynaja klepac wtryski bo na powietrzu nie pojedzie
Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?
: śr gru 17, 2014 07:54
autor: Michał_1977
Domismchw pisze:zaworek zwrotny nowy
Założony w odpowiednim kierunku?
Ruszaj po kolei wszystkimi połączeniami wężyków tak po 20-30 sekund każdym i obserwuj to powietrze w wężykach,czy zmienia się częstotliwość występowania bąbli. Problem może być też na łączeniu węzy ze smokiem lub w samym smoku