Swap skrzynia od g60 syncro do 1,6td syncro
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap skrzynia od g60 syncro do 1,6td syncro
przemu35, ja bym ci odradzał do 1.6 zakładać T3 w dodatku przy długiej skrzyni, bo przy normalnej jeździe, zapomnisz że masz td, ja bym ci polecał T2 ew K14 i jakby do tego doszła pompa 10mm to 1.6 naprawdę byłby przyjemny w codziennym użytkowaniu, i nie musiałbyś zostawiać czarnej chmury na światłach.
Swap skrzynia od g60 syncro do 1,6td syncro
z T3 tak jak mówił przedmówca raczej krótka skrzynka albo częste redukcje
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: czw maja 23, 2013 15:38
Swap skrzynia od g60 syncro do 1,6td syncro
garretka gt 15
Peugeot 106 1.5TURBO DIESEL -> 'małe czerwone ferrari'
1,3bar, boost pin, gov mod, pompa 10mm, garrett GT1544, FMIC pajero 2,5TD, przelot 60mm bez tłumików, sprzegło 200mm
Było 0 - 100km/h@1bar - 8,76s, 132km@4813rpm i 250nm@2628rpm
Jest - ?????
Pug umarł już 3razy ale:
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster"
1,3bar, boost pin, gov mod, pompa 10mm, garrett GT1544, FMIC pajero 2,5TD, przelot 60mm bez tłumików, sprzegło 200mm
Było 0 - 100km/h@1bar - 8,76s, 132km@4813rpm i 250nm@2628rpm
Jest - ?????
Pug umarł już 3razy ale:
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości