Strona 2 z 7
Intercooler Golf mk2 1V
: wt sty 08, 2013 10:38
autor: Q_mac
Da się, euglen tyle osiągnął, ale 9 mm będzie przyjemniejsza w jeździe (mniej dymu).
Intercooler Golf mk2 1V
: wt sty 08, 2013 10:56
autor: EnejVW
no jeśli patrys100, by się zdecydował na pompę z grzybem to tak, ale puki co można się pobawić ze starą po co od razu kupować inną pompę w ciemno, zobaczy ew potem wymieni, i ja bym polecał z 1.9 jak już byś kupował.
Re: Intercooler Golf mk2 1V
: wt sty 08, 2013 11:27
autor: patrys100
A to puki co pobawie się tą. Myślałem nad kupnem dobrze że tu mi kolega podpowiedział że lepsza od 1.9. Kuzyn ma passata b3 1.9td może z niego pompe ogarne.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak ktoś znajdzie jakiegoś linia z modzeniem tej mojej pompy (może ktoś też ją przerabial) to bym był bardzo wdzięczny.
Intercooler Golf mk2 1V
: wt sty 08, 2013 12:00
autor: EnejVW
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &hilit=gov" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=142284" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=4353.0%22" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz pokazaną całą pompę w częściach
ta pompa jest bardzo rozwojowa bo po wywaleniu bolca nic nie ogranicza dawki, jest kilku ludzi na tym forum co jeżdżą właśnie na ecopompach z tłoczkiem 11mm.
Intercooler Golf mk2 1V
: wt sty 08, 2013 14:11
autor: patrys100
TDiesel power bardzo dziękuje. Przejrzałem linki i chyba nie będę pompy ruszał po wydaje mi się że golfik już by z garażu nie wyjechał o własnych siłach. ; p
Intercooler Golf mk2 1V
: wt sty 08, 2013 14:21
autor: EnejVW
ty jedynie musiałbyś wybić ten bolec i zrobić gov moda
co widać na tym zdjęciu:
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_3941286f0763ea489ba4c1331224.jpg)
a tu robisz gov'a:
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_fd3e13e0f9b7059f79e91520516b.jpg)
Intercooler Golf mk2 1V
: wt sty 08, 2013 14:38
autor: patrys100
aha. A ten bolec to gdzie? ten na ściance na dole zdjęcia? ten bardziej wysunięty?
Gov'a orarnę już chyba. a jest jaka wyznaczona grubość tych podkładek? grubość no i ile ich tam włożyć.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Intercooler Golf mk2 1V
: śr sty 09, 2013 18:44
autor: grzesiek1524
najpierw kup zegar żeby mierzyć ciśnienie doładowania turbiny
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
załóż icek jak możesz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zwiększaj dawke paliwa na te zwykłej pompie i ciśnienie na turbinie i z tego osiągniesz gdzieś około 85 kucy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
u mnie kilka znajomych tak robili tylko bez icka nawet ja sam miałem zwiększona dawke
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i icek miałem i jeździło ładnie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
ale różnica z ickiem była dopiero na 3 biegu w zwyż
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mój braciak ma teraz zwiększona dawkę na tej pompie i zasuwa mu to nie źle
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a ze sprzęgłem to tak jak masz dobre to jeździj narazie na tym
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ja w swoim na pompie od sb i wtryskach też wcześniej miałem od 1v i icku no i zwiększonej dawce paliwa i ciśnieniu prawie 1.1 bara myślę że 90 kucy jest napewno
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bo takie autka z 90 konnym silnikiem to siadają
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
to tam wczesniej kilka razy mi się obślizgło
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
ale teraz jest dobrze i sie nie ślizga wiec u Ciebie powinno być dobrze o ile teraz Ci sie nie ślizgało
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Intercooler Golf mk2 1V
: śr sty 09, 2013 19:23
autor: EnejVW
ja miałem 4.5mm, ale robią i po 6mm także możesz spróbować wersji hard:D
Intercooler Golf mk2 1V
: śr sty 09, 2013 19:44
autor: patrys100
Mierzyłem ostatnio i zakręca max do 0.7BAR. Wskaźnik mam zamiar kupić niedługo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
icek dostaję od kolegi od merca w211 (2.2 CDI lub 3.2CDI) dlatego pytałem się tu obeznanych czy warto w ogóle zakładać. ; p
Kolego
grzesiek1524 piszesz że osiągnę jakieś 85 kucy i tyle już by mi starczyło.
TDiesel power pisze:
ja miałem 4.5mm, ale robią i po 6mm także możesz spróbować wersji hard:D
O co chodzi bo nie za bardzo rozumiem? ; p
Intercooler Golf mk2 1V
: śr sty 09, 2013 19:55
autor: EnejVW
patrys100, o grubość podkładek
Intercooler Golf mk2 1V
: śr sty 09, 2013 20:04
autor: patrys100
ahaaaa, nie załapałem. Dzięki bardzo
TDiesel power.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Intercooler Golf mk2 1V
: śr sty 09, 2013 21:57
autor: grzesiek1524
Mierzyłem ostatnio i zakręca max do 0.7BAR. Wskaźnik mam zamiar kupić niedługo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jak będziesz miał go to wtedy możesz przystępować do działania
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
a teraz jak przegazujesz to puszcza dyma troszkę? Czyli icka wkładasz przed chłodnice tak?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Intercooler Golf mk2 1V
: śr sty 09, 2013 22:13
autor: patrys100
grzesiek1524 malutki dymek, prawie nic.
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
a czemu pytasz?
No icek leci przed chłodnice obowiązkowo ^^ zastanawiałem się też czy może go nie wepchnąć pod zderzak (pod tablice) co o tym myślicie?
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)