Intercooler Golf mk2 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: Q_mac » wt sty 08, 2013 10:38

Da się, euglen tyle osiągnął, ale 9 mm będzie przyjemniejsza w jeździe (mniej dymu).



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » wt sty 08, 2013 10:56

no jeśli patrys100, by się zdecydował na pompę z grzybem to tak, ale puki co można się pobawić ze starą po co od razu kupować inną pompę w ciemno, zobaczy ew potem wymieni, i ja bym polecał z 1.9 jak już byś kupował.



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Re: Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » wt sty 08, 2013 11:27

A to puki co pobawie się tą. Myślałem nad kupnem dobrze że tu mi kolega podpowiedział że lepsza od 1.9. Kuzyn ma passata b3 1.9td może z niego pompe ogarne. :)
Jak ktoś znajdzie jakiegoś linia z modzeniem tej mojej pompy (może ktoś też ją przerabial) to bym był bardzo wdzięczny.


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » wt sty 08, 2013 12:00

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &hilit=gov" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=142284" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=4353.0%22" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz pokazaną całą pompę w częściach
ta pompa jest bardzo rozwojowa bo po wywaleniu bolca nic nie ogranicza dawki, jest kilku ludzi na tym forum co jeżdżą właśnie na ecopompach z tłoczkiem 11mm.



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » wt sty 08, 2013 14:11

TDiesel power bardzo dziękuje. Przejrzałem linki i chyba nie będę pompy ruszał po wydaje mi się że golfik już by z garażu nie wyjechał o własnych siłach. ; p


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » wt sty 08, 2013 14:21

ty jedynie musiałbyś wybić ten bolec i zrobić gov moda
co widać na tym zdjęciu:
Obrazek
a tu robisz gov'a:
Obrazek



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » wt sty 08, 2013 14:38

aha. A ten bolec to gdzie? ten na ściance na dole zdjęcia? ten bardziej wysunięty?
Gov'a orarnę już chyba. a jest jaka wyznaczona grubość tych podkładek? grubość no i ile ich tam włożyć. :D


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » śr sty 09, 2013 18:44

najpierw kup zegar żeby mierzyć ciśnienie doładowania turbiny :P załóż icek jak możesz :) zwiększaj dawke paliwa na te zwykłej pompie i ciśnienie na turbinie i z tego osiągniesz gdzieś około 85 kucy ;) u mnie kilka znajomych tak robili tylko bez icka nawet ja sam miałem zwiększona dawke :) i icek miałem i jeździło ładnie :P ale różnica z ickiem była dopiero na 3 biegu w zwyż :) mój braciak ma teraz zwiększona dawkę na tej pompie i zasuwa mu to nie źle :) a ze sprzęgłem to tak jak masz dobre to jeździj narazie na tym ;) ja w swoim na pompie od sb i wtryskach też wcześniej miałem od 1v i icku no i zwiększonej dawce paliwa i ciśnieniu prawie 1.1 bara myślę że 90 kucy jest napewno :) bo takie autka z 90 konnym silnikiem to siadają :) to tam wczesniej kilka razy mi się obślizgło :helm: ale teraz jest dobrze i sie nie ślizga wiec u Ciebie powinno być dobrze o ile teraz Ci sie nie ślizgało :jezor:


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » śr sty 09, 2013 19:23

Obrazek
ja miałem 4.5mm, ale robią i po 6mm także możesz spróbować wersji hard:D



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » śr sty 09, 2013 19:44

Mierzyłem ostatnio i zakręca max do 0.7BAR. Wskaźnik mam zamiar kupić niedługo :)
icek dostaję od kolegi od merca w211 (2.2 CDI lub 3.2CDI) dlatego pytałem się tu obeznanych czy warto w ogóle zakładać. ; p
Kolego grzesiek1524 piszesz że osiągnę jakieś 85 kucy i tyle już by mi starczyło. ;)
TDiesel power pisze: ja miałem 4.5mm, ale robią i po 6mm także możesz spróbować wersji hard:D
O co chodzi bo nie za bardzo rozumiem? ; p


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » śr sty 09, 2013 19:55

patrys100, o grubość podkładek



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » śr sty 09, 2013 20:04

ahaaaa, nie załapałem. Dzięki bardzo TDiesel power. :)


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » śr sty 09, 2013 21:57

Mierzyłem ostatnio i zakręca max do 0.7BAR. Wskaźnik mam zamiar kupić niedługo :)
jak będziesz miał go to wtedy możesz przystępować do działania :jezor: a teraz jak przegazujesz to puszcza dyma troszkę? Czyli icka wkładasz przed chłodnice tak? :)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » śr sty 09, 2013 22:13

grzesiek1524 malutki dymek, prawie nic. :jezor: a czemu pytasz? :D
No icek leci przed chłodnice obowiązkowo ^^ zastanawiałem się też czy może go nie wepchnąć pod zderzak (pod tablice) co o tym myślicie? :hehe:


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości