Strona 2 z 10

WG czy VNT

: ndz wrz 16, 2012 15:09
autor: Michał_1977
arwam pisze:w takim układzie sobe popraw skalowanie obrotka
Dobrze mam wyskalowany,ba,nawet idealnie.
arwam pisze:daleko poza oborotomierz
Pytanie tylko,ile dla Ciebie jest to "daleko" :bajer:
Z resztą nieważne,bo Ciebie to i tak nie da się przegadać :hehe:

WG czy VNT

: ndz wrz 16, 2012 15:25
autor: EnejVW
ale o co wy się kłócicie?? przecież na asd na 3biegu przy jakichś 5100rpm jest 130 a 160 przy 6200 a z doświadczeń wiemy że taki diesel może się kręcić do 6,5 tyś czyli i Michał_1977, miał rację i arwam, że na 3 biegu może jechać 160, chyba że twój nie kręci się powyżej 5,5Michał_1977, ?

WG czy VNT

: ndz wrz 16, 2012 20:28
autor: biznes88
Panowie gość sie pyta jakie turbo zalozyc a wy sie klucicie o predkosci osiagane na 3biegu :rotfl:

WG czy VNT

: ndz wrz 16, 2012 20:47
autor: Kanclerz
czytam cały temat od dechy do dechy i jeśli chodzi o kręcenie Arwam-a silnika to osobiście siedziałem w samochodzie i widziałem jak się wkręca przed majóvwką 2012 i mogę potwierdzić że 5,5tys rpm to nie problem aby się kręcił i jechał 170km/h.....

WG czy VNT

: ndz wrz 16, 2012 20:48
autor: EnejVW
Prawie 98% tematów w dziale td zawiera przynajmniej 1 kłótnie z arwam, :grin:

WG czy VNT

: ndz wrz 16, 2012 21:49
autor: Michał_1977
Kanclerz pisze:5,5tys rpm to nie problem aby się kręcił i jechał 170km/h
Jutro wsiadam w Golfa i jeszcze raz sprawdzę,tym razem z kamerą :chytry:
Teraz mojego AAZ jeszcze nie piłowałem do dechy,bo się dociera,ale do 5500 zakręcę go.
1V kręcił się swobodnie do 6000 i wiem ile max miałem na każdym biegu i przy jakich obrotach.

EDITA:
arwam pisze:a widzisz? nie bardzo mi dowierzałeś jak Ci mówiłem że trzeba się kątem wtrysku pobawić...
Łoooo,jakoś umknęła mi ta Twoja wypowiedź :blush:
Nie,kątem już wtedy chyba się nie bawiłem.Z tego co pamiętam,to dawkę pyknąłem o jakieś 3/4 obrotu i zaczęło wszystko wracać do przyzwoitości.
Ta turbina to cud techniki!!! Nagram kiedyś film jak fajnie jej ciężki wirnik huczy jeszcze parę sekund w przelocie po zgaszeniu silnika.Muzyka dla ucha :bigok:

Wstaje przed 2000rpm i pcha do końca.Chyba do końca,bo jeszcze go do spodu nie dusiłem.Dociera się to raz,a dwa,że trochę przeraża mnie to dudnienie AAZ-a w budzie MK2 :panna:
Pewnie niedługo pójdą śrubki w ruch na + i zaczną się testy,bo już jakieś 1500km nakulałem.
Bójcie się :satan:

WG czy VNT

: ndz wrz 16, 2012 23:34
autor: EnejVW
TDiesel power napisał(a):Prawie 98% tematów w dziale td zawiera przynajmniej 1 kłótnie z arwam,




to ja się już nie odzywam...
kolego nie mówię że nie masz racji czy że się np. wymądrzasz, to było tylko stwierdzenie faktu:) mam do ciebie naprawdę wielki respekt, dowiedziałem się bardzo dużo z tego forum czytając m.in twoje posty, i dalej je śledzę kombinując i zbierając wiedzę o VNT, mam nadzieje że się nie obaziłeś:P
Pozdrawiam :pub:

WG czy VNT

: pn wrz 17, 2012 21:17
autor: biznes88
CZY zalozyciel tematu zdecydowal sie na jakies turbo? Jestem strasznie ciekaw tego TDSa :hmm:

WG czy VNT

: pn wrz 17, 2012 21:53
autor: EnejVW
biznes88, tak zdecydowałem się, tds już zamówiony tylko daleko jeszcze do jego uruchomienia bo silnika niema:)

WG czy VNT

: pn wrz 17, 2012 22:35
autor: biznes88
TDiesel power, aha myslelem ze silnik masz itd. Ok spiesz sie bo ciekaw jestem hehe jak cos to oczywiscie dawaj znac co i jak :)

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 08:44
autor: EnejVW
biznes88, taż myślałem że mam silnik ale okazało się że to złom:)

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 08:53
autor: biznes88
Masz golfa 2? Montuj odrazu mtdi ;p chyba ze lubisz krecic jak benzynke to pozostaje 1.6td :hmm: Ale jesli jezdzisz normalnie (bez duuzych szalenstw) i chcesz zeby autko palilo malo to polecam ;)

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 09:09
autor: arwam
można też i 1.9 założyć, troche oporniejszy w wydobywaniu wysokich obrotów ale bez tragedii.

spalaniem nie powala bo spala tyle co 1.6TD przy spokojnej jeździe. a przy butowaniu to kto by na to patrzył?

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 09:09
autor: EnejVW
Ja myślę o tdi ale z głowicą z td, a co do kręcenia to chyba niema różnicy, bo jeszcze nie widziałem żeby ktoś jeździł mtdi jak tdi.