Strona 2 z 10
WG czy VNT
: ndz wrz 16, 2012 15:09
autor: Michał_1977
arwam pisze:w takim układzie sobe popraw skalowanie obrotka
Dobrze mam wyskalowany,ba,nawet idealnie.
arwam pisze:daleko poza oborotomierz
Pytanie tylko,ile dla Ciebie jest to "daleko"
Z resztą nieważne,bo Ciebie to i tak nie da się przegadać
WG czy VNT
: ndz wrz 16, 2012 15:25
autor: EnejVW
ale o co wy się kłócicie?? przecież na asd na 3biegu przy jakichś 5100rpm jest 130 a 160 przy 6200 a z doświadczeń wiemy że taki diesel może się kręcić do 6,5 tyś czyli i Michał_1977, miał rację i arwam, że na 3 biegu może jechać 160, chyba że twój nie kręci się powyżej 5,5Michał_1977, ?
WG czy VNT
: ndz wrz 16, 2012 20:28
autor: biznes88
Panowie gość sie pyta jakie turbo zalozyc a wy sie klucicie o predkosci osiagane na 3biegu
WG czy VNT
: ndz wrz 16, 2012 20:47
autor: Kanclerz
czytam cały temat od dechy do dechy i jeśli chodzi o kręcenie Arwam-a silnika to osobiście siedziałem w samochodzie i widziałem jak się wkręca przed majóvwką 2012 i mogę potwierdzić że 5,5tys rpm to nie problem aby się kręcił i jechał 170km/h.....
WG czy VNT
: ndz wrz 16, 2012 20:48
autor: EnejVW
Prawie 98% tematów w dziale td zawiera przynajmniej 1 kłótnie z
arwam,
WG czy VNT
: ndz wrz 16, 2012 21:49
autor: Michał_1977
Kanclerz pisze:5,5tys rpm to nie problem aby się kręcił i jechał 170km/h
Jutro wsiadam w Golfa i jeszcze raz sprawdzę,tym razem z kamerą
Teraz mojego AAZ jeszcze nie piłowałem do dechy,bo się dociera,ale do 5500 zakręcę go.
1V kręcił się swobodnie do 6000 i wiem ile max miałem na każdym biegu i przy jakich obrotach.
EDITA:
arwam pisze:a widzisz? nie bardzo mi dowierzałeś jak Ci mówiłem że trzeba się kątem wtrysku pobawić...
Łoooo,jakoś umknęła mi ta Twoja wypowiedź
Nie,kątem już wtedy chyba się nie bawiłem.Z tego co pamiętam,to dawkę pyknąłem o jakieś 3/4 obrotu i zaczęło wszystko wracać do przyzwoitości.
Ta turbina to cud techniki!!! Nagram kiedyś film jak fajnie jej ciężki wirnik huczy jeszcze parę sekund w przelocie po zgaszeniu silnika.Muzyka dla ucha
Wstaje przed 2000rpm i pcha do końca.Chyba do końca,bo jeszcze go do spodu nie dusiłem.Dociera się to raz,a dwa,że trochę przeraża mnie to dudnienie AAZ-a w budzie MK2
Pewnie niedługo pójdą śrubki w ruch na + i zaczną się testy,bo już jakieś 1500km nakulałem.
Bójcie się
WG czy VNT
: ndz wrz 16, 2012 23:34
autor: EnejVW
TDiesel power napisał(a):Prawie 98% tematów w dziale td zawiera przynajmniej 1 kłótnie z arwam,
to ja się już nie odzywam...
kolego nie mówię że nie masz racji czy że się np. wymądrzasz, to było tylko stwierdzenie faktu:) mam do ciebie naprawdę wielki respekt, dowiedziałem się bardzo dużo z tego forum czytając m.in twoje posty, i dalej je śledzę kombinując i zbierając wiedzę o VNT, mam nadzieje że się nie obaziłeś:P
Pozdrawiam
WG czy VNT
: pn wrz 17, 2012 21:17
autor: biznes88
CZY zalozyciel tematu zdecydowal sie na jakies turbo? Jestem strasznie ciekaw tego TDSa
WG czy VNT
: pn wrz 17, 2012 21:53
autor: EnejVW
biznes88, tak zdecydowałem się, tds już zamówiony tylko daleko jeszcze do jego uruchomienia bo silnika niema:)
WG czy VNT
: pn wrz 17, 2012 22:35
autor: biznes88
TDiesel power, aha myslelem ze silnik masz itd. Ok spiesz sie bo ciekaw jestem hehe jak cos to oczywiscie dawaj znac co i jak
WG czy VNT
: wt wrz 18, 2012 08:44
autor: EnejVW
biznes88, taż myślałem że mam silnik ale okazało się że to złom:)
WG czy VNT
: wt wrz 18, 2012 08:53
autor: biznes88
Masz golfa 2? Montuj odrazu mtdi ;p chyba ze lubisz krecic jak benzynke to pozostaje 1.6td
Ale jesli jezdzisz normalnie (bez duuzych szalenstw) i chcesz zeby autko palilo malo to polecam
WG czy VNT
: wt wrz 18, 2012 09:09
autor: arwam
można też i 1.9 założyć, troche oporniejszy w wydobywaniu wysokich obrotów ale bez tragedii.
spalaniem nie powala bo spala tyle co 1.6TD przy spokojnej jeździe. a przy butowaniu to kto by na to patrzył?
WG czy VNT
: wt wrz 18, 2012 09:09
autor: EnejVW
Ja myślę o tdi ale z głowicą z td, a co do kręcenia to chyba niema różnicy, bo jeszcze nie widziałem żeby ktoś jeździł mtdi jak tdi.