Strona 2 z 3

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: wt paź 09, 2012 06:14
autor: Michał_1977
kawalarz13579 pisze:oblecial czyli co?
Odleciał.
Czasami zdarza się w zimie,że komuś "płyn" przymarznie i podczas uruchamiania silnika,wyłamie łopatki.
Wystarczy.Temat jest o czym innym :chytry:

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: śr paź 10, 2012 20:42
autor: biznes88
kawalarz13579, kolego jesli faktycznie masz pompe 8mm to kupuj odrazu pompe ale od JRa Sa duzo tansze niz aaz a rownie dobre nawet nie wiem czy nie lepsze od SBkowych (JR mial w oryginale duza turbine takze musialo to byc czyms napedzane), no chyba ze w przyszlosci chcesz robic 140KM to inna sprawa . . .

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: wt paź 23, 2012 18:24
autor: kawalarz13579
Pompa jest ok. Teraz zauważyłem że ogrzewania też brak czyli możliwe jest że mam bardzo zakamieniony układ chłodzenia + nagrzewnica. Kupie ''doktorka'' do chłodnic który odkamienia i odrdzewia i napiszę czy coś to dało bo lada chwila trzeba zalewać borygo, a mam jeszcze nie skończony remont całgo przedniego zawieszenia wiec troche to potrwa. Dzieki za rady :] Odezwę się jeszcze.

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: wt paź 23, 2012 19:28
autor: biznes88
kawalarz13579, Odpowietrzyles uklad?

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: pt lis 02, 2012 23:48
autor: kawalarz13579
Oczyściłem układ ''doktorkiem odkamieniaczem'' zalałem borygo i ogzewania zero. Okazało się że posypała sie gąbka na regulacjach przy nagrzewnicy. Rozebrałem pouszczelniałem i jest sauna w aucie. Przednie zawieszenie mam zrobione(amorki wszystkie elementy wachaczy drązki. Teraz mogę brać się za lekkie dłubanie od strony mechanicznej czli poprawa dynamiki. Co polecacie tanim kosztem zrobić? Rozrząd i olej zmieniony,turbo zdrowe(garret) pompa z wolnossącego(1Y). W planach mam pompe od AAZ i zamówienie do niej tego: http://allegro.pl/boost-pin-do-1-9-td-a ... 64926.html" onclick="window.open(this.href);return false; miał ktos to, porównywał do pina oryginalnego i tego z SB? Warto?

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: sob lis 03, 2012 10:04
autor: biznes88
Najlepiej jakbys mial gore pompy odrazu z pinem z 1.6TD tam chodzi wszystko cacy a te piny z allegro... nie wiem z jakiego jest materialu - mialem na poczatku takiego jesli chcesz moge oddac (ale to na PW)

Re: AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: sob lis 03, 2012 15:02
autor: ciepek
0

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: sob lis 03, 2012 18:03
autor: biznes88
No tylko faktycznie musialby wyczuc gaz (kolego jak wywalisz pina to bedzie tzw ECOpompa - taka jak bez grzyba) tam nic nie blokuje dawki :hmm:

Re: AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: sob lis 03, 2012 18:43
autor: ciepek
0

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: sob lis 03, 2012 19:28
autor: biznes88
no ale ten bolec w ecopompie byl na korpusie pompy a nie na "gorze" :jezor:

Re: AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: sob lis 03, 2012 21:03
autor: ciepek
0

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: ndz lis 04, 2012 11:09
autor: arwam
ciepek pisze:jedno i drugie to hamulec dla silnika

z tym że LDA pozwala ograniczyć dymienie przy mniejszym doładowaniu.

jeśli chcemy zbudować pompe pod kątem max wydajności paliwowej, to ucinamy bolec ogranicznika i zakładamy górę bądź od eco lub nawet od zwykłego Diesla.


w kazdym bądź razie podchodząc pod moce 250KM przy pompie 11mm LDA jeszcze nie jest ogranicznikiem. przynajmniej ja próbując przełamać tą granicę nie stwierdziłem zbyt małej wydajności pompy, nawet przy ciśnieniu 2.5bara...

żeby nie było boost pin coostom a nie żaden oryginał bardzo dobry jest też boost pin z rover'a 200.

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: ndz lis 04, 2012 13:28
autor: biznes88
arwam, masz foto tego pina z rovera?... Ciepkowi chodzi o to ze dymienie na niskim doladowaniu operujemy NOGA!!! ;p

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

: ndz lis 04, 2012 14:41
autor: arwam
biznes88 pisze:arwam, masz foto tego pina z rovera?... Ciepkowi chodzi o to ze dymienie na niskim doladowaniu operujemy NOGA!!! ;p

wiem o co mu chodziło w tym wypadku...
jak dla mnie jeśli nie budujemy pompy do próby pobicia rekordu mocy z takiego silnika to nie ma sensu robić takigo fardcore'a

a tu foto:


Obrazek