Strona 2 z 10
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: śr lip 06, 2011 20:56
autor: koVWal
arwam pisze:a też tak kiedyś mówiłem. i wiesz co? miało mi wystarczyć 100KM w tym momencie mam nieco ponad 170KM i cięgla mi mało.
Chciałbym to zobaczyć na papierku
A co do mocy to zawsze tak jest, że chwilowo jest dosyć a po jakimś czasie robi się mało i chce się więcej, więcej i więcej
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: śr lip 06, 2011 21:08
autor: Toshiba
Michał pisał gdzieś, że pompę od JR założy do AAZ tylko w silnikach sprzed 95 roku... Czy taka jest prawda?
Bo też bym chciał taki zabieg zrobić... Wywalić 1V i wsadzić AAZ z pompą 1.6TD i alternatorem (alternator też, bo chcę zostawić stare zegary, a obrotek podobno przekłamuje przy alternatorze od AAZ)... Niech ktoś mnie naprostuje, bo na bank coś źle piszę
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: śr lip 06, 2011 22:16
autor: arwam
BENITO, to wiemy , ale wystarczy założyć gwint KW i zawieszenie z passata B4. to już spokojnie daje radę ale auto wtedy przypomina "kompniętą żabę"
do tego przydałby by się jakieś malutkie hamulce np 4x280mm
Toshiba pisze:Michał pisał gdzieś, że pompę od JR założy do AAZ tylko w silnikach sprzed 95 roku... Czy taka jest prawda?
pisałe prawdę z tym że nie do roku 95 a 94'
potem jest już regulacja kąta wtrysku na "fasolkach" i wtedy jest inne mocowanie pompy.
co do obrotka to można albo skalowaćten obrotek co masz albo założyć altek od MK2 wraz z całym oprzyrządowaniem.
można też wkomponować zegary od MK3
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: śr lip 06, 2011 22:40
autor: LeadPCT-V.A.G
a jeśli aaz jest po 94 rok to można jakoś wkomponować pompę z JR ??
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: czw lip 07, 2011 12:10
autor: arwam
tak, można tylko wtedy trzeba ząłożyć wspornik pompy starszego typu i juyż wszystko pasuje P&P.
jedynie jak będziesz pompę od 1.6 zakładał to również z kołem od 1.6
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: czw lip 07, 2011 16:23
autor: LeadPCT-V.A.G
z kołem pompy ?
a wspornik pasuje P&P ?
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: czw lip 07, 2011 20:31
autor: Michał_1977
arwam pisze:pisałe prawdę z tym że nie do roku 95 a 94'
Do roku 95 Panie Arku
Dopiero w 95 były zmiany przy tych silnikach,czyli w 94 jeszcze nie było liftu,więc piszemy
DO roku 95
LeadPCT-V.A.G pisze:z kołem pompy ?
a wspornik pasuje P&P ?
Tak.
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: czw lip 07, 2011 22:51
autor: arwam
Michał_1977, ale już w 94' zdarzały się rodzynki w postaci nowszych pomp. między innymi ja w seacie do którego wkładałem SB miałem co prawda 1Y ale już z pompą nowszego typu.
dobra nie ma co piany bić. można powiedzieć że są dwa rodzaje mocowania pompy starego i nowego typu.
kolega potrzebuje wspornika starego typu i po krzyku
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR
: czw lip 07, 2011 23:52
autor: LeadPCT-V.A.G
dobra to sprawę mamy wyjaśnioną , przynajmniej jedną.
Jak każdy wie sprzęgło w JR , SB , AAZ itp są słabe i tu doczytałem i skrzyni z TDI a więc która podejdzie ? co oprócz skrzyni i sprzęgła trzeba wymieniać ?
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pt lip 08, 2011 00:35
autor: BENITO
AAZ ma większe i mocniejsze sprzęgło od SB, wszystko to kwestia stylu jazdy, jeśli chcesz wmontować hydro to prócz skrzyni z wysprzęglikiem potrzebujesz jeszcze serwo i pedały od auta z hydro. Jak chcesz AAZ w takim setupie kupić z kompletem na hydro to szukaj z passata b3 w ostatnich latach produkcji (93r).
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pt lip 08, 2011 00:53
autor: LeadPCT-V.A.G
sprzęgło ze skrzynią to raczej zostawiam na przyszły rok bo teraz wydatków cała masa , ale wole wcześniej zebrać potrzebne info w jedną całość i wiedzieć co się może stać i co później wymieniać.
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pt lip 08, 2011 06:54
autor: Michał_1977
BENITO pisze:AAZ ma większe i mocniejsze sprzęgło od SB
Mają takie same sprzęgła-210mm
LeadPCT-V.A.G pisze: doczytałem i skrzyni z TDI a więc która podejdzie ?
Możesz szukać od Passata B4 z AAZ-em pod maską.Od TDI szroty inaczej sobie liczą...cwaniaki
Oprócz skrzyni trzeba:kasetę wybierającą na linki,pompkę z wysprzęglikiem,rozrusznik z łapą przednią,do pedału sprzęgła trzeba dokupić taki mały plastik w serwisie (parę groszy) i to chyba tyle
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pt lip 08, 2011 07:44
autor: BENITO
Michał_1977, a w passacie nie było czasem 215 sprzęgło?
Ja twierdzę że tak.
http://moto.allegro.pl/sachs-sprzeglo-p ... 16948.html
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pt lip 08, 2011 12:43
autor: Michał_1977
W Passacie owszem,sam takie mam,ale ja myślałem,że masz na myśli AAZ w Golfie