M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
- Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
- Kontakt:
Witam ponownie i dzięki za wszystkie sugestie i podpowiedzi.
Trochim-napisałem do Ciebie na PW,odezwe się także na GG
(mój TDI 1Z na pompie od TD chodzi bez żadnych przeróbek ale według poprzedniego silnika TD AAZ jest dużo słabszy-TD było widać,słychać i czuć-zwłaszcza spaliny
Djozi21-mój silnik to 1Z(zwykłe 90koni) a jeśli chodzi o SWAP i konstrukcje M-TDI to myśle,że ruszy każdy model silnika TDI
Pozdrawiam Wszystkich
Trochim-napisałem do Ciebie na PW,odezwe się także na GG
(mój TDI 1Z na pompie od TD chodzi bez żadnych przeróbek ale według poprzedniego silnika TD AAZ jest dużo słabszy-TD było widać,słychać i czuć-zwłaszcza spaliny
Djozi21-mój silnik to 1Z(zwykłe 90koni) a jeśli chodzi o SWAP i konstrukcje M-TDI to myśle,że ruszy każdy model silnika TDI
Pozdrawiam Wszystkich
KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571
TEL 517-034-061 GG 5136571
Czy w takim razie do mk2/jetty podejdzie TDI (1Z, AFN) w ten sam sposób do seryjnej skrzyni? Czy tak samo łatwo można zmienić koło zamachowe z SBeka i wstawić je razem ze sprzęgłem do TDI? W końcu AAZ i SB wiele się nie różnią.
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 09:12 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
napisz to jeszcze raz bo nie da sie tego zrozumiecTomallus pisze:Czy w takim razie do mk2/jetty podejdzie TDI (1Z, AFN) w ten sam sposób do seryjnej skrzyni? Czy tak samo łatwo można zmienić koło zamachowe z SBeka i wstawić je razem ze sprzęgłem do TDI? W końcu AAZ i SB wiele się nie różnią.
sprzeglo z GOLFA aaz, sb jest na walek na 24 zeby
w tdi masz 28 zebow, dodatkowo w 1z masz zwykle jednomasowe kolo zamachowe jak g60 a w afn masz dwumas....
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
i o to mi chodziło. Doskonale wiem, że sprzęgło i skrzynia do tego silnika są kiepskie. Jeśli się okaże, że mój SBek będzie wymagał remontu to chyba jednak zdecyduję się na swapa.zaprzal pisze:zadne
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
panowie troszke zrobilem odkop ale temat jest bardzo ciekawy
czyli mam rozumiec ze kupuje silnik TDI bez pompy i wkladam zwykla mechaniczna??trzeba jeszcze jakies przerobki czy tylko plug&play?? jaka moc moze miec silnik na STANDAROWEJ pompie a jakie na tym setupiemarcinmaja pisze:mój silnik to 1Z(zwykłe 90koni) a jeśli chodzi o SWAP i konstrukcje M-TDI to myśle,że ruszy każdy model silnika TDI
z gory dzieki za odpowiedzeldorado84 pisze:- większy intercooler
- gov mod
- grzybek od pompy golfa II 1.6TD (Boost pin)
- no i tak jak napisałeś przerobić pompe na 10mm
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Pod warunkiem że kupisz silnik z auta gdzie ustawiony jest poprzecznie (golf, vento) a nie wzdłużnie (passat, audi) bo i w jednych jak i w drugich występuje 1Z i AFN ale tam gdzie zamontowany jest wzdłuznie sa inne łapy i inny korpus który trzyma filtr oleju (pod skosem) a to nie bedzie pasować (jak równiez kolektor wydechowy). Poza tym p&p...tomogolf2 pisze:Czyli ze SWAP silnika z SB na 1Z albo AFN to po prostu plug&play?? zadnych przerobek?nic nie trzeba spawac zeby silnik sie trzymyał?zadnych łap,niczego??
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
dokladnie p&p wkladalem silnik 1.9d do siebie i wsio pasuje!! tdi ma tak samotomogolf2 pisze: Czyli ze SWAP silnika z SB na 1Z albo AFN to po prostu plug&play?? zadnych przerobek?nic nie trzeba spawac zeby silnik sie trzymyał?zadnych łap,niczego??
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
1,9 D i TD to wiem ze pasujakaczor4011 pisze:silnik 1.9d
no wiadomoventil pisze:Pod warunkiem że kupisz silnik z auta gdzie ustawiony jest poprzecznie
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 11:44 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo łatwa się wydaje ta droga do mTDI. Niestety wszystko może się skończyć na słabym sprzęgle i skrzyni. Po za tym niżej się kręcą .
kaczor4011 zgłaszałeś zmianę pojemności? Przy zwykłym dieslu jeszcze nie widać takiej różnicy pod maską, ale już w mTDI pompa jest ustawiona w poziomie i na przeglądzie mogą się przyczepić.
kaczor4011 zgłaszałeś zmianę pojemności? Przy zwykłym dieslu jeszcze nie widać takiej różnicy pod maską, ale już w mTDI pompa jest ustawiona w poziomie i na przeglądzie mogą się przyczepić.
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 19:46 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
nie rozumiemTomallus pisze:ale już w mTDI pompa jest ustawiona w poziomie i na przeglądzie mogą się przyczepić.
nic nie zglaszalem wczesiej mialem 1.6tdTomallus pisze:kaczor4011 zgłaszałeś zmianę pojemności?
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 23:18 przez kaczor4011, łącznie zmieniany 1 raz.
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Widziałem mTDI, w którym pompa była obrócona o 90stopni w kierunku chłodnicy, ale to chyba był jakiś odosobniony przypadek. Teraz widzę, że mTDI tak bardzo się nie różni od 1,6td.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości