Strona 2 z 5

: pn lut 04, 2008 12:11
autor: m.s
1. nie sprawdzałem
2. 180 km/h
3. nie sprawdzałem
4. 5,2 - 5,6
5. narazie brak :crazy:

: pn lut 04, 2008 13:21
autor: twardy
1.9,3 około :chytry:
2.180km/h :satan:
3.nie sprawdziłem :bajer:
4. nie sprawdziłem :bajer:
5.pompa 10mm, LDA , gov mod , ciśnienie 1,3 , FMIC (icek z audi 1,9) (ciśnienie na max 1,7 bara - więcej się bałem ), narazie wszystko ustawiam i myśle że będzie lepiej.
Niedługo edytuję :grin:
wydech przelot 55mm , sprzxęgło wzmocnione sachs 210 mm,
na dniach montaż MBC i podniesienie ciśnienia w dolnych obrtach :hmm:

: pt lut 15, 2008 14:54
autor: remi87
1. 10,5s (mierzone stoperem)
2. jak narazie 190km/h
3. nie sprawdzalem
4. 5-8L na 100km
5. zwiekszona dawka, LDA, zwiekszone cisnienie k14,

za nie dlugo governor mod :grin:

: sob wrz 13, 2008 12:21
autor: paja
1. ok 7,5
2. 190 (licznikowe)
3. nie mierzone
4. ok 6L
5. pompa 10mm, obrócone LDA, 1,3bara, gov mod, przelotowy wydech.

: śr wrz 17, 2008 23:43
autor: Lukas-182
paja, witam w temacie, gdzieś na forum znalazłem info że bujasz się z 117 konikami pod maską :) ładnie ci ta pompa dodała koników...

Ja na razie zatrzymałem się na pompie 9mm i 1.3 bara, schodzę do 9.5sek, chyba zrobię pełny przelot, bo moje T3 strasznie późno zaczyna tłoczyć...

: czw wrz 18, 2008 02:29
autor: paja
Lukas-182, dziękuję, obecnie auto stoi u mechanika w stanie ruiny, a co to wydechu to jak najbardziej polecam. U mnie wywalenie końcowego tłumika odrobinę pomogło, a wywalenie środkowego to już była wyrażnie odczuwalna róźnica. I jeszcze raz podkreślę, nie jest bardzo głośno. A co do przyspieszenie to ja mam małe kółka i pewnie mam spore przekłamanie na liczniku 195/45/14 :) ale konie końmi, rzecz nie podważalna :)

: czw wrz 18, 2008 09:11
autor: tberent
paja pisze:dziękuję, obecnie auto stoi u mechanika w stanie ruiny
jak aruina. kwestia 3 godzin i jest prefrekt zrobione ;)

: czw wrz 18, 2008 12:45
autor: Lukas-182
paja pisze:obecnie auto stoi u mechanika w stanie ruiny
Co się stało ?? Chyba nie przez modzenie ??

Moja Jettka też za niedługo będzie u mechaniora, z tym wyjątkiem, że mam prywatnego mechanika w postaci mojego ojca, więc robocizna za free :) Robię zawieszenie (sprężyny, amorki, podstawy amorków, odboje do wymiany) no i może jak wystarczy kasy to wymiana wtrysków na SBki, więc i może kilka koników także u mnie przybędzie :)

Można wiedzieć paja, ile cie kosztowało przerobienie pompy na 10mm ??

: czw wrz 18, 2008 13:02
autor: paja
Lukas-182, ogólnie to pojechał do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą, bo delikatnie ją wydmuchało. Wczoraj jak przyjechałem po auto, założyliśmy wtryski, odpaliliśmy i po chwili fontanna. Wywala wodę, nikt nie wie czemu, ale nie jest to zbyt dobry objaw.

Przerobienie pompy mnie w sumie niewiele kosztowało, bo udało mi się kupić za śmieszne pieniądze, czyli 300zł pompę już przerobioną przez trochima. Z tego co wiem to przeróbka kosztuje ok 600zł

: czw wrz 18, 2008 14:46
autor: Lukas-182
paja pisze:Wczoraj jak przyjechałem po auto, założyliśmy wtryski, odpaliliśmy i po chwili fontanna. Wywala wodę, nikt nie wie czemu, ale nie jest to zbyt dobry objaw.
Jaką uszczelkę zakładałeś, metalową od AAZta ?? A skąd dawał fontanna, bo jak z pod głowicy to może blok przegrzany...
paja pisze:Z tego co wiem to przeróbka kosztuje ok 600zł
O kurcze troszkę to kosztuje, i ta cena to u trochima ??

A jak już masz taka pompę 10mm to wystarczy ja włożyć w miejsce starej 9mm i będzie hulać, czy coś jeszcze trzeba zmieniać...

: czw wrz 18, 2008 16:35
autor: paja
Lukas-182 pisze:Jaką uszczelkę zakładałeś, metalową od AAZta ?? A skąd dawał fontanna, bo jak z pod głowicy to może blok przegrzany...
blok nie przegrzany, wszystko ok, fontanna jest ze zbiorniczka wyrównawczego.
Lukas-182 pisze: O kurcze troszkę to kosztuje, i ta cena to u trochima ??

A jak już masz taka pompę 10mm to wystarczy ja włożyć w miejsce starej 9mm i będzie hulać, czy coś jeszcze trzeba zmieniać...
tak u trochima i z tego co wiem to chyba nikt więcej tego nie robi, a dla normalnych pompiarzy takie coś jest nie wykonalne, zresztą tak jak i inne niektóre modyfikacje pompy. A taką przerobioną zakłada sie normalnie jak seryjna

: czw wrz 18, 2008 19:22
autor: twardy
paja pisze:dla normalnych pompiarzy takie coś jest nie wykonalne
dokładnie :grin:

: czw wrz 18, 2008 20:06
autor: Lukas-182
twardy pisze:
paja napisał/a:
dla normalnych pompiarzy takie coś jest nie wykonalne
dokładnie :grin:
Kurcze, to co my za fachowców w Polsce mamy ?? :grin: Ale to dobrze dla Trochmia, chociaż ma monopol na to...

: czw wrz 18, 2008 20:34
autor: paja
Lukas-182, chłopak po prostu wie o co kaman i co z czym sie je :)