Strona 2 z 16

: pt cze 27, 2008 23:52
autor: rzemyk34
po roku ale ruszę temat :helm: A przekładał ktoś górę z pompy z LDA(grzyba) do pompy od 1v? Pozdr

: sob cze 28, 2008 00:37
autor: souler
rzemyk34 pisze:po roku ale ruszę temat :helm: A przekładał ktoś górę z pompy z LDA(grzyba) do pompy od 1v? Pozdr

kutfa gosciu poszukaj na forum. 100 razy to bylo opisane.

: sob cze 28, 2008 21:43
autor: rzemyk34
souler, sorry, że śmiecę w temacie ale naprawdę zielony jestem a chciałbym się czegoś nauczyć. Przełożyłem górę pompy. I tu pytanie - czy to normalne że muszę go tak długo odpowietrzać po przełożeniu? Zaczynam się martwić...

: ndz cze 29, 2008 12:35
autor: To_mas
rzemyk34, popuśc przewód wtryskiwacza przy wtryskiwaczu i próbuj palić :)) jak pojawi sie tam paliwo (wyleje z przewodu) przykręć go i wtedy spróbuj zapalić :D

: ndz cze 29, 2008 14:46
autor: rzemyk34
Zagadał. Muszę tylko jeszcze wyregulować pompę. Ciśnienie myślę, że max 1bar no i odpowiednio dawkę do tego. Będę miał trochę motania z tym bo nie mam obrotomierza

: ndz cze 29, 2008 14:49
autor: souler
rzemyk34 pisze:Będę miał trochę motania z tym bo nie mam obrotomierza

absolutnie niepotrzebny gadżet, choc przydaje sie do pomiaru momentu na hamowni. jak znasz swoje auto, to jezdzisz na wyczucie tak jak ja.

: śr lip 02, 2008 12:17
autor: rzemyk34
cze! Mam pytanie! Czy jest sens zakładać intercooler do 1v? Tam jest mała turbinka i nie wiem czy poradzi sobie z przepompowanie powietrza na takiej długości rur. Bo intercooler chcę włożyć przed chłodnicę. Pozdrawiam i czekam na opinie

: pt maja 15, 2009 12:10
autor: levisik
Czesc. Pozwolicie, ze odkopie nieco ten temat ?
Rozebralem dzisiaj moja rezerwowa pompe z grzybkiem i mam wlasnie to cos z 3 sprezynkami. Co czytam o Gov modzie, to kazdy wklada gdzie indziej i inna ilosc podkladek.

Czy ktos w koncu po swoich doswiadczeniach moze sie podzielic, w ktore miejsce, ile i jakiej grubosci podkladek nalezy wlozyc, zeby silnik nie mial tego durnego ograniczenia powyzej 3500... a zeby nie bylo problemu z niespadajacymi i wolnymi obrotami ?

Probowalem tez znalezc mod, o ktorym pisal Ventil, tzn o przyspieszaniu zaplonu na wysokich obrotach przy duzej dawce ropy, ale tez niestety nici.

Dodam, ze juz wykonalem kilka modyfikacji w mojej maszynce:
-turbina KKK k14 @ 1.3 bara (bylo 1.7 ale wtedy robilo sie za goraco, a bez FMIC'u to nie ma sensu)
-Pompa - mod LDA, nieco wieksza dawka paliwa
-Wywalony katalizator
-sportowa zawiecha.

Do szczescia brakuje mi wlasnie Gov mod'a i FMIC'a. Nie chce rozkrecac i skrecac pompy po 20 razy, wiec za podpowiedzi z gory serdecznie dziekuje...

Bartek.

: pt maja 15, 2009 15:30
autor: arwam
levisik,

podkładki dajemy pod najdłuższą spręzynę a grubość łaczna zależy od każdego egzemplarza i trzeba eksperymentalnie ustalić.
u mnie jest założone 6 podkladek i nie mam żadnego problemu.
a jeśli chcesz bardziej przyspieszac kat wtrysku na wysokich obrotach to trrzeba odkręcić pokrywkę przestawiacza z przodu i skrócić tłoczek, można wykonać to na silniku ale trzeba potem porządnie to wyczyścić.
nie kombinować z grubością podkładek bo potem będą problemy z mocą i dużym spalaniem.
nikt nie poda ci gotowej recepty bo ona nie istnieje.
trzeba też coś od siebie dać albo pompę oddać komuś kto ma o tym pojęcie.
min \TROCHIM lub ja :grin: albo inni użytkownicy

: sob maja 16, 2009 12:30
autor: levisik
Nie za bardzo skumalem z tym spilowaniem stozka tymbardziej, ze ja przyspieszacz mam z tylu pomy. Z przodu mam tylko dzwignie do mechanicznego wylaczania silnika...

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: wt sie 31, 2010 23:22
autor: KemotZabrze
Odkopuje temat, ale mam problem, bo zrobiłem gov moda wg. porady. Tylko mam mały problem, najpierw długo sie go odpowietrzało, a teraz ciężko zapalić, a jak złapie te 900 obrotów to utrzymuje tyle tylko chwile, a potem obroty rosną, aż do końca obrotomierza. Co źle zrobione? Podkładkę dałem 2,7mm, mam pompę z 3 sprężynkami

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr wrz 01, 2010 08:22
autor: Ł-u-k-a-s-z
z tego co pamietam to ta najmniejsza spreżynke sie wywala i jest lepiej

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr wrz 01, 2010 09:47
autor: KemotZabrze
mam nadzieje, że coś to da, bo jednak auto musi byc sprawne. Czy grubosc podkładek pod tą najdłuższą sprężyne ma jakiś wpływ na wolne obroty?

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr wrz 01, 2010 21:15
autor: Bartek_R
nie wyżucaj tej sprężynki sprawdz pierwsze czy dobrze założyłeś dżwignię gazu na ten wieloklin i czy pompę masz dokręconą do silnika wszystkimi 4-ema śrubami i czy przy składaniu pompy śrubę od dawki paliwa wkręciłeś tak jak była wcześniej bo przypuszczam że nie udało ci się poskładać wszystkiego bez jej wykręcania