Strona 95 z 129

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt maja 21, 2013 08:38
autor: Orzeł_01
EnejVW, tylko pytanie czy w pełni rozwija wszystkie parametry? Jak jest źle ustawiony, to będzie odpalał i jeździł, ale będzie słaby. Do tego będzie większe spalanie. Ustaw statyczny na 1,4mm i będzie dobrze.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt maja 21, 2013 09:07
autor: marcinas1983
EnejVW pisze:ja u siebie rozrząd mam ustawiony jak w ori vw i wszystko chodzi jak powinno :hmm:
jak ustawisz na ori znaki rozrząd w 1.9, i masz zrobione fasolki w obudowie od landka to pompa leży na głowicy a trudno uzyskać 1.45mm statycznego... a o 1.54 to już nie wspomnę. Do tego utrudniony dostęp żeby wyregulować obroty/resztkowy. Dlatego lepiej przełożyć o jeden ząbek w prawo i mieć większe pole do regulacji.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: śr maja 22, 2013 18:20
autor: barto125
No i zaklekotał :) Ustawiłem na ori znaki + 1 w prawo. Ale muszę jeszcze skrzynie biegów zwalić, bo zamach strasznie lata na boki i nie wiem dlaczego ;/ Gdyby nie kombinowanie z wysprzęglikiem i wybierakiem, to zostawiłbym ori skrzynię od tdi...

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: śr maja 22, 2013 21:32
autor: EnejVW
barto125,
Gdyby nie kombinowanie z wysprzęglikiem i wybierakiem, to zostawiłbym ori skrzynię od tdi...
wież mi że z tym to akurat warto pokombinować bo na krótkiej skrzyni niema zbyt wiele przyjemności z jazdy TDI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: śr maja 22, 2013 21:46
autor: barto125
Mam 4T, na razie może być, druga skrzynia mi nie zginie, a więcej niż 120 nie potrzebuję jeździć, kiedyś pewnie sobie przerzucę tamtą, ale to trzeba uzbierać gratów, na razie chcę, żeby to jeździło mi w ogóle.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: śr maja 22, 2013 22:19
autor: biznes88
Co do pompy z landrovera to jesli jest dobrze ustawiona to na wtryskach AHU/1z mozna uzyskac bardzo ekonomiczne auto, moj pasek na tej pompie i ori wtryskach nie przekraczal 5litrow ale musi to byc dobrze ustawione wszystko. Teraz pasek na innej pompie nie przekracza 6litrow, w trasie plus minus 5l.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: ndz maja 26, 2013 22:18
autor: marcinas1983
Mam pytanie może ktoś będzie znał odpowiedź... jak to jest z tą ośką regulatora odśrodkowego?? Miałem ją wkręconą seryjnie na równi z nakrętką i próba jakiegokolwiek podbicia ciśnienia w pompie owocowała tym, że silnik klepał jak głupi... teraz mam ją wkręconą o jeden obrót więcej niż fabrycznie i... auto chodzi miękko mogę podbić ciśnienie do 5 barów na jałowych i nic to nie zmienia... i teraz pytanie czy jak się ją wkręci to się zmniejsza wyprzedzenie kąta wtrysku??

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn maja 27, 2013 15:07
autor: biznes88
marcinas1983, cos mi sie przypomnialo... na mojej poprzedniej pompie z landrovera ta wlasnie oska nie byla wkrecona fabrycznie (bo jak rozbieralem pompe to nie zobaczylem jak bylo ori) ale po zlozeniu silnik lepiej chodzil ;p tylko nie pamietam juz czy wkrecilem czy wykrecilem . . . ;/ ale cos jest zwiazane z katem dynamicznym bo mi sie silnik krecil do 4.800 normalnie bez zamulenia. Mi sie wydaje ze jak sie ja wkreci to bardziej wyprzedza kat - szybciej... ale to moje domysly tylko

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn maja 27, 2013 15:34
autor: marcinas1983
biznes88, w pompie od land rovera możesz sobie ją wkręcać i wykręcać do oporu... bo ona nie ma kanału w sobie jak i obudowa jest bez kanału.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn maja 27, 2013 15:42
autor: biznes88
jestes pewny? mi sie wydawalo ze cos to dalo bo jak wkrecisz to daje mniejszy nacisk na dozownik czyz nie?... bo ja sie ja wkreci to staje sie jakby "ktotsza" ta oska...

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn maja 27, 2013 16:40
autor: marcinas1983
biznes88, tak jestem pewien... land rover nie ma kanału w ośce regulatora odśrodkowego ani w obudowie. Jak wkręcisz na max'a tą ośkę to zmniejszysz dawkę rozruchową jak i max skok dźwigni dozownika.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt maja 28, 2013 23:42
autor: barto125
Męczę się z tą pompą i nie mam już pomysłu, odpalać odpala, ale nie tak jak trzeba, ma niskie obroty, na gaz reaguje bardzo słabo, niezależnie czy ustawiam na znaki ori VW, czy przesuwam o jeden w prawo ząbek. A może pompa od discovery 200 ma jakieś inne ustawienie? Czy prze pompie powinienem coś pokręcić?

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: śr maja 29, 2013 10:06
autor: freerider125
zwiększ dawke

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: śr maja 29, 2013 14:34
autor: Orzeł_01
barto125 pisze:Męczę się z tą pompą i nie mam już pomysłu, odpalać odpala, ale nie tak jak trzeba, ma niskie obroty, na gaz reaguje bardzo słabo, niezależnie czy ustawiam na znaki ori VW, czy przesuwam o jeden w prawo ząbek.
Mi to wygląda na źle ustawioną dźwignie gazu względem ośki. barto125, zdejmowałeś dźwignie gazu z pompy?
barto125 pisze:A może pompa od discovery 200 ma jakieś inne ustawienie? Czy prze pompie powinienem coś pokręcić?
Pompa z landka 200 dobrze pracuje na statycznym 1,40mm. A resztę trzeba ustawić organoleptycznie.