Strona 10 z 27

: pn kwie 02, 2007 19:31
autor: cowboy
zaprzal pisze:to jest pd100 po programie
no to ATD mozna konkretnym programem podciagnąc na 140-145KM, do 160 to juz trzeba wiekszej suszarki
zaprzal pisze:ale dla mnie 7,6 do 100 to juz super
a ile Ty masz ? z filmiku wynika że poniżej 8 sek..

: pn kwie 02, 2007 19:40
autor: zaprzal
cowboy pisze:a ile Ty masz ? z filmiku wynika że poniżej 8 sek..
na filmiku to bylo w zimie, nieco inne ustawienia, poslizg na 2 biegu... poza tym to tylko licznik wiec w rzeczywistosci napewno duzo wolniej ;) wiesz jak jest ;)

: pn kwie 02, 2007 20:14
autor: cowboy
zaprzal pisze:poza tym to tylko licznik wiec w rzeczywistosci napewno duzo wolniej
a z aw69 stawałeś na kresce - jeszcze na starym setupie ?

: pn kwie 02, 2007 20:19
autor: Cinek
taka ibiza asz była u nas na hamowni. ze 130 zostało niecałe 120. ale TD wymiata, nie powiem

: pn kwie 02, 2007 20:20
autor: cowboy
Cinek pisze:ze 130 zostało niecałe 120
cos musiało byc z nią nie tak ASZ (130 PD) w serii ma zwykle 136-140 KM

: pn kwie 02, 2007 20:29
autor: zaprzal
cowboy pisze:a z aw69 stawałeś na kresce - jeszcze na starym setupie ?
nie no co ty :) nie moja liga zupelnie :) poza tym jak aw mial stary setup ja tez chyba mialem stary setup

: pn kwie 02, 2007 21:35
autor: McFafik
fota: http://www.kruliki.w.tkb....07/IMG_0626.jpg
ZDJECIE PIEKNE :) IDELNE NA TAPETE :)

: wt kwie 03, 2007 08:00
autor: Rapix
Wiec tak ja mam 125KM i 285NM dostałem od zaprzala wydaje mi sie troszke wiecej niz od Polo TDI 141KM.
Jestem pewien że zaprzal wciagnie zdrowego ABF i takie Polo 141KM.
A ta ibiza ma napewno z 140KM właściciel mówi że 160 ale to troszke przy bogato...

: wt kwie 03, 2007 14:00
autor: euglen
No panowie czas pomyslec o sprzegle. Teraz mam 210mm Sachs - przebieg ok. 5 tys. i niestety przestaje dawac rade :grrr: jakies propozycje, pomysly? :D

: wt kwie 03, 2007 19:41
autor: zaprzal
euglen, skrzynia won i zalozyc cos od passata td lub golfa tdi na hydrauliczne sprzeglo i 228mm... przynajmniej ja bym cos takiego chcial w przyszlosci :p

: wt kwie 03, 2007 19:50
autor: euglen
zaprzal, takie rozwiąznie też wchodzi w grę, ale myślałem o jakim spieku może? Jutro dzwonię do p. Radzikowskiego zobaczymy co powie :D

: wt kwie 03, 2007 21:22
autor: zaprzal
euglen, podobno spieki nie wytrzymuja duzych przebiegow... poza tym jak mozna zrobic swapa z 210mm na 228 to dlaczego nei skorzystac? przy okazji pozbywasz sie linki sprzegla i masz normalnej dlugosci 5 bieg jezeli wybierzesz skrzynie tdi...... no ale nie mozna sie pochwalic kolegom z forum "mam spieka" ;)

: wt kwie 03, 2007 21:43
autor: ronuch
jestem w szoku i to duzym :pub:
ciekawe kiedy moje 1v bedzie tak latalo :)

: śr kwie 04, 2007 08:16
autor: vw_vandal
euglen, też się naczytałem o spiekach i to nie jest rozsądne rozwiązanie bo to auto ma służyć też do jazdy na codzień.
zaprzal, ale do 1.6 TD da rady zamontować 228mm ?? Ja mam też wsadzone wzmocnione sprzęgło Sachsa i jak zakładałem skrzynie to ledwie ledwie pasowała. Co do sprzęgła od TDi i skrzyni to też trzeba by było i wymienić koło zamachowe.
zaprzal, ale jaką skrzynie od TDi proponujesz ??

[ Dodano: 04 Kwi 2007 08:17 ]
euglen, dzisiaj lukne ile kosztuje kompletne sprzegło do TDi'ka koła zamachowego to trzeba szukać na szrocie ;)