panowie z eko-pompa tez sie DA!!!
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
dzisiaj pobawilem sie pompa i wkoncu osiagnalem taka dawke jaka chcialem. jedyna przeszkoda jest ogranicznik na srubie regulacji dawki.
srube bez obawy mozna wykrecic cala. potem nalezy dowolnym sposobem sie go pozbyc. nalezy uwazac, zeby nie uszkodzic gwintu!!! najlatwiej bedzie przepilowac pilnikiem lub kątówką. w miejscach sprasowania ciezko jest oderwac ogranicznik i prawdopobnie gwint w tym miejscu odejdzie razem z blaszka ogranicznika, tak jak u mnie. nie przeszkadza to na szczescie w niczym, bo wiekszosc gwintu ocaleje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
po ponownym montazu sruby i ustawieniu dawki nalezy wyregulowac obroty biegu jalowego. u mnie byly tak wysokie, ze nie musialem dodawac gazu przy ruszaniu. nie mam obrotka wiec reguluje na sluch
bieg jalowy regulujemy na cieplym silniku!!!
wrazenia z jazdy: auto zapier... jak glupie, puszcza dymka, ale niewielkiego. zauwazylem, ze doladowanie przy predkosci 100 spadlo odrobine. to chyba dlatego, ze silnik pracuje efektywniej. jak zrobie jakies pomiary i nakrece filmik to wrzuce tutaj.
obroty na jalowym ustawilem, ale i tak sa troche ze duze, niestety skonczyla mi sie regulacja. przy okazji za duzo wykrecilem i zgubilem podkladke, a zeby ponownie umiescic srube na swoim miejscu meczylem sie godzine. dawke jeszcze moze zwieksze, bo apetyt rosnie w miare jedzenia.
wczesniej
4 bieg 80-120 ok. 11 sek
5 bieg 80-120 ok. 14 sek
teraz
4 bieg 80-120 ponizej 8 sek
5 bieg 80-120 ok. 10 sek