Strona 10 z 92

: pt lut 09, 2007 10:46
autor: zaprzal
ja czuje to samo ale wg mnie przyczyna jest inna tzn przkeraczas juz moment i samochod "ciagnie najbardziej w okolicach momentu tj 2200 a pozwyj 3000 to juz pilujesz bo to wkoncu dizel ktory srednio lubi wysokie obroty i to juz chba urok takiego silnika ze nie wciska w siedzienie do odciecia jak benzyniak a pozatym brak IC tez chyba ma na to wplyw
hmm, akurat IDI lubia sie wysoko krecic. zobacz filmik z mojego podpisu

: pt lut 09, 2007 13:15
autor: Darass
LUPO250 pisze:wyjdzie najgorzsy problem to z tym pinem
z tym to jest akurat najmniejszy problem ;) PIN bierzesz od Trochima a podmiana pina to 5 min, z czym Ty tu masz roboty :P
LUPO250 pisze:ale zaczynam od inetrcolera

a to to jest chyba najwieksza robota którą trzeba zrobic przy podciągnietym AAZ bo reszta to pikuś albo kwestia regulacji.
jak byś juz robił coolera to zapodaj jakiej fotki, bo ja sie tez do tego przymierzam i chetnie zobacze jak to bedzie wyglądac :P

: pt lut 09, 2007 17:50
autor: pavello
Darass pisze:PIN bierzesz od Trochima
podejrzewam ze Trochim nie sra pinami..

: pt lut 09, 2007 18:58
autor: Darass
pavello pisze:
Darass pisze:PIN bierzesz od Trochima
podejrzewam ze Trochim nie sra pinami..
nie wiem co robi Trochim, ale wiem ze sprzedaje piny

: pt lut 09, 2007 19:20
autor: LUPO250
No wlasnie trochim narazie go nie ma i dlatego jest problem.

: pt lut 09, 2007 22:23
autor: rafiok
ja u siebie mam już zamontowany boost pin, katalizator i środkowy tłumik mam wycięty, poprawa osiągów jest jak dla mnie bardzo dobra spalanie mi wzrosło ale to z powodu tego że nie moge powstrzymać sie przed naciskaniem gazu aż miło jak tak zapinkala:D jednak w miare jedzenia apetyt rośnie, mam turbo garett t2 jakie moge max ciśnienie ustawić ? albo jakie inne turbo zamontować, na wiosne planuje montaż IC

: sob lut 10, 2007 14:48
autor: souler
panowie z eko-pompa tez sie DA!!! :satan: dzisiaj pobawilem sie pompa i wkoncu osiagnalem taka dawke jaka chcialem. jedyna przeszkoda jest ogranicznik na srubie regulacji dawki.

Obrazek

srube bez obawy mozna wykrecic cala. potem nalezy dowolnym sposobem sie go pozbyc. nalezy uwazac, zeby nie uszkodzic gwintu!!! najlatwiej bedzie przepilowac pilnikiem lub kątówką. w miejscach sprasowania ciezko jest oderwac ogranicznik i prawdopobnie gwint w tym miejscu odejdzie razem z blaszka ogranicznika, tak jak u mnie. nie przeszkadza to na szczescie w niczym, bo wiekszosc gwintu ocaleje :) po ponownym montazu sruby i ustawieniu dawki nalezy wyregulowac obroty biegu jalowego. u mnie byly tak wysokie, ze nie musialem dodawac gazu przy ruszaniu. nie mam obrotka wiec reguluje na sluch :grrr:
bieg jalowy regulujemy na cieplym silniku!!!

wrazenia z jazdy: auto zapier... jak glupie, puszcza dymka, ale niewielkiego. zauwazylem, ze doladowanie przy predkosci 100 spadlo odrobine. to chyba dlatego, ze silnik pracuje efektywniej. jak zrobie jakies pomiary i nakrece filmik to wrzuce tutaj.

obroty na jalowym ustawilem, ale i tak sa troche ze duze, niestety skonczyla mi sie regulacja. przy okazji za duzo wykrecilem i zgubilem podkladke, a zeby ponownie umiescic srube na swoim miejscu meczylem sie godzine. dawke jeszcze moze zwieksze, bo apetyt rosnie w miare jedzenia.

wczesniej
4 bieg 80-120 ok. 11 sek
5 bieg 80-120 ok. 14 sek

teraz
4 bieg 80-120 ponizej 8 sek
5 bieg 80-120 ok. 10 sek

: sob lut 10, 2007 15:58
autor: Rynkov
Wszystkim wszystko pięknie wychodzi , ciekawe kiedy mi wyjdzie sesja;/

: pn lut 12, 2007 01:52
autor: Darass
kurde, ja czekam i czekam na wskaźnik doładowania, mam nadzieje ze jutro, najpóźniej we wtorek bedzie :? jak cos pomodze, z cisnieniem doladowania, i moze z dawką, napisze jak wyszło :)

: śr lut 14, 2007 21:09
autor: Przewodnik
Moze mi ktos powiedzieć szczegulna prośba do Zapszała. Jak to jest mozliwe ze gdy zmienie bost pina (zwiększy się dawka paliwa) i zwiększe ciśnienie doładowania, spalanie przy spokojnej jeździe moze spaść????? (na wiosne planuje coś takiego zapodać i jeszcze nawet Fmica od vw szrana np. jedyną lekturą jest dla mnie to forum tak ze dzięki :kwiat: :pub: ) Pytam bo nie chciał bym zeby potem nie byc zdziwionym jak mnie nie bedzie stać na paliwo :bigok:

: śr lut 14, 2007 21:29
autor: Cinek
Przewodnik pisze:Zapszała
ZAPRZALa jak już :)
ja odpowiem a zaprzal może dopowie :) ze spalaniem to jest tak, że jak podkręcisz silnik, zwiększysz moc i moment, i może sie uda zyskać troche na obrotach ( znaczy obniżyć KM i NM w dół obrotów ) to przy spokojnej jeździe auto nie bedzie sie męczyć i bedzie płynniej jechać, więc zużyje mniej paliwa :) a jak przyciśniesz to troche więcej poleci z baku niż seria, ale nie katastrofalnie

: czw lut 15, 2007 15:26
autor: zaprzal
Cinek pisze:ZAPRZALa jak już :)
ja odpowiem a zaprzal może dopowie :) ze spalaniem to jest tak, że jak podkręcisz silnik, zwiększysz moc i moment, i może sie uda zyskać troche na obrotach ( znaczy obniżyć KM i NM w dół obrotów ) to przy spokojnej jeździe auto nie bedzie sie męczyć i bedzie płynniej jechać, więc zużyje mniej paliwa :) a jak przyciśniesz to troche więcej poleci z baku niż seria, ale nie katastrofalnie
dokladnie tak, przy spokojne jezdzie spalanie nawet spada, malo tego moj po zmianie pompy na 10mm pali tak jakby nieco mniej, jestem w trakcie testow

: czw lut 15, 2007 18:47
autor: Darass
wskaźniczek założony, trubo podlręcone i dawka też. wynik? spodziewalem sie czegoś wiecej... :roll: bede jeszcze kombinował z dawką, być moze za mało podrkęciłem, ale zastanawia mnie jedno. na IV biegu tak od 1.5tyś turbo zaczyna dmuchać, przy około 3tyś jest 0,8-0,9 bara a przy 4tyś jest prawie 1.2 bara. macie jakieś pomysły co zrobić zeby turbo niżej dmuchało? coś nie halo zeby K14 miało max dmuchanie przy 4tyś :roll:

: czw lut 15, 2007 19:29
autor: euglen
Zmień wydech na większy- przelotowy i wtedy max ciśnienie będzie osiągane przy dużo niższych obrotach.