Strona 10 z 21

: pt paź 03, 2008 16:51
autor: twromek
Filipoz sprężynka jest od przyspieszacza, ale żeby ściągnąć górę to trzeba jeszcze wybić czy wypchać czy wybić ten "bolec" przychodzący do cięgna gazu

: sob paź 04, 2008 12:25
autor: vwolfi
Ale na tą sprężynkę to uważaj, bo jak ci wpadnie do środka pompy to amen.

Orientuje się ktoś jaka jest różnica w ilości założonych podkładek?
Najpierw założyłem 3 szt. po ok 0.6 mm. to silnik nie miał wogle ochoty wchodzić na obroty, później jedną wywaliłem to jest teraz lepiej. A może by tak jeszcze jedną wyjąc, żeby tylko jedna została? Ktoś już to przechodził?

: śr paź 22, 2008 08:40
autor: levisik
Czy jest ktos z forumowiczow, kto zrobil ten mod i mieszka w Warszawie badz okolicach ?

Czy da sie zrobic ten mod, bez zdejmowania calej pompy ?

: śr paź 22, 2008 20:17
autor: Tomallus
No jasne, że się da. Zdejmuje się jedynie głowiczkę. Będziesz modził w Peugeocie?

: śr paź 22, 2008 23:05
autor: paja
potrzebujesz jedynie ściągnąc górną część pompy, przykręconą na 4 imbusy. Problem w tym że trzeba też ściągnąć trochę badziewia z góry pompy żeby się do nich dostać, w sumie jak wszystko sobie pozaznaczasz to bułka z masłem ;)

: ndz mar 29, 2009 12:52
autor: marten1981
koledzy troche czasu minelo od ostatniej wypowiedzi, moze ktos mi pomoze z tym gov modem...wczoraj rozbieralem to ze 4 razy i skladalem spowrotem i rece mi opadaja, mam ten element z 2 sprezynkami, wg wskazowek z forum wymontowalem ta krotsza i pod dlozsza zaloaylem ok 3mm podkladek w sumie, zlozylem calosc, wkrecal sie niemozliwie szybko a le jak chcialem w miejscu utrzymac np 2000obr sam wchodzil na maxa, poprostu nie trzyma obrotow,i ciezko sam schodzi z tych obrotow, jak to jest panowie z tymi sprezynkami jedni je wyciagaja i im dziala jedni nie i tez im dziala...Mnie nie dziala, co jest grane?teraz wrocilem do moich dwoch sprezynek i jezdzi ale jakby trzeba mu wiecej depnac zeby wogole silnik ruszyl ma taka"dziure w gazie" i to nie turbina.... :satan: masakra ,rece mi opadaja chlopaki licze na pomoc z waszej strony, cos z tym modem mi nie poszlo...acha mam pompe z aaz..z gory dzieki za pomoc 3majcie sie

: ndz mar 29, 2009 18:04
autor: andrew.zbyrko
marten1981 pisze:wkrecal sie niemozliwie szybko a le jak chcialem w miejscu utrzymac np 2000obr sam wchodzil na maxa, poprostu nie trzyma obrotow,i ciezko sam schodzi z tych obrotow
za duży wydatek szczątkowy,
marten1981 pisze:jezdzi ale jakby trzeba mu wiecej depnac zeby wogole silnik ruszyl ma taka"dziure w gazie"
przestawiona dzwignia gazu na ośce, po govmodzie mogą być też zbyt duże obr biegu jałowego trzeba je wtedy ściągnąć, moze tak być że reg śrubą ze sprężynki jest za mała trzeba wtedy śrube naimbus przsunąć od dzwigni reg obrotów.

Wydaje mi się że problem po zrobieniu gov moda tkwił w źle ustawionej pompie.

: ndz mar 29, 2009 22:30
autor: marten1981
Wydaje mi się że problem po zrobieniu gov moda tkwił w źle ustawionej pompie.[/quote]

calkiem mozliwe, myslalem ze po gov modzie nie trzeba ruszac dawki tzn wydatku szczatkowego,hmmm atu sie mylilem z tego co piszesz,jutro drugie podejscie,nie wiem tylko czy usuwac ta krotka sprezynke czy ja zostawic a pod ta dlugo podlozyc 3mm podkladek..mam dylemat...dzieki za zainteresowanie bo w tym temacie duzo rozbieznych zdan kazdy robi po swojemu....jeszcze raz dzieki zobaczymy co bedzie jutro...

: ndz mar 29, 2009 22:42
autor: andrew.zbyrko
marten1981 pisze:nie wiem tylko czy usuwac ta krotka sprezynke czy ja zostawic a pod ta dlugo podlozyc 3mm podkladek
marten1981 pisze:bo w tym temacie duzo rozbieznych zdan kazdy robi po swojemu
to prawda, sam nie robiłem testów, wydaje mi się że warto by wywalić krótszą spręzynkę; u siebie ją zostawiłem, a do ok 5000rpm paliwa nie brakuje[czrna chmura przy testach]
mam zato mały mankament przy ok 3800rpm mam nagły dosyć spory spadek mocy po chwili warca do normy, teoretycznie turbo wykluczyłem, hydraulika wydaje sie być ok, wydaje mi się że to spr ma łej sprężynki którą zostawiłem, ale to tylko moja sugestia i nie będe sie rozpisywał bardzo na temat.

: pn mar 30, 2009 09:24
autor: arwam
ja tylko ściskam najdłuższą sprężynke ale żadnej nie wyżucam bo jak jeden z kolegów pisał nie da się utrzymac silnika na obrotach np 2000rpm

: pn mar 30, 2009 12:01
autor: marten1981
dzieki za sugestie, kazda jest na wage zlota...jak ja wywalilbym ta krotsza sprezynke to ten caly patencik wylatuje z tej ramki tych widelek....a mnie sie wydaje ze wystarczy zrobic tylko wiekszy opor na sprezynce, efekt bylby ten sam jakby zalozyc mocniejsza sprezynke w miejsce tej dluzszej...a to ze ci odcina moze doloz jeszcze 0.5 mm podkladki i zobaczysz....no nie wiem sam bede testowal,oby mi tylko z obrotow schodzil i bedzie oki...jeszcze raz dzieki 3maj sie

[ Dodano: 30 Mar 2009 21:30 ]
:mrgreen: no i banan na mojej gebie...panowie jestem conajmniej...bardzo zadowolony, udalo mi sie wlasciwie dzieki waszym sugestia zrobic tego gov moda, no a wlasciwie na trop to naprowadzil mnie kolega andrew.zbyrko...thx,ta krotka sprezynka przynajmniej w moim przypadku jest potrzebna, tak przynajmniej mi sie wydaje, zwyciagnieta nic nie szlo jak trzeba nawet ujmowanie znaczne dawki nic nie pomagalo,przestawianie dzwigni na rozne modele...lipa....mam teraz dwie sprezynki i zalozone 3.3mm podkladek pod dluzsza..wykrecilem mu 1/2 obr dawki...jest git..ostatnio tyle radochy z jazdy mialem moim mk1 1.8 gti.Autko teraz bardziej czule reaguje na dotkniecie pedalu gazu,w moim przypadku poprawil sie rowniez dol obr,jest bardzo elastyczne...tego mojemu wentylkowi trzeba bylo panowie....jest tylko malutki mankament, jest bardzo czuly na wiekszy odbior energii,zapalam swiatla + wentylator i obr spadaja tak o 50obr,tego predzej nie bylo,no i na postoju wlasnie jak stoje np na swiatlach raz mam 950 raz 1000 obr, tego tez predzej nie bylo a tak poza tym fura kreci sie do konca i kazdemu z czystym sumieniem polecam ten mod...acha kolego andrew.zbyrko twoj problem przy 3800, mialem dzis podobnie przy ok 3500obrdolozylem podkladke ok 0.8 mm teraz mam 3.3mm i problemu nie mam, nie wiem co by bylo gdybym dal jescze 1mm ale chyba narazie sobie odpuszcze...tak wiec to tym razem moja sugestia panowie ...zycze wszystkim powodzenia przy tym modzie....naprawde przyda sie...pozdro

: śr kwie 01, 2009 23:07
autor: tomogolf2
no i to jest chyba rozwiazanie mojego problemu, usunołem ta krotsza srezynke, ale nie dalo rady utrzymac go na obrotach a do 1500 obr trza bylo wciskac gaz prawie do polowy potem szybciej i od 2000 szedł az do konca i na dodatek jak mu nie zmiejszylem dawki to nie chcial schodzic z obrotow, a jak mu zmiejszylem to gaz jeszcze gorzej reagowal, przy zmianie biegu nie moznabylo wyczuc sprzegła z gazem i bujało całym autem... jutro zastosuje patent jak kolega marten1981 mam nadzieje ze to pomoze bo nie da rady normalnie jezdzic...

: czw kwie 02, 2009 01:04
autor: andrew.zbyrko
marten1981 pisze:jest bardzo czuly na wiekszy odbior energii,zapalam swiatla + wentylator i obr spadaja tak o 50obr,tego predzej nie bylo,no i na postoju wlasnie jak stoje np na swiatlach raz mam 950 raz 1000 obr, tego tez predzej nie bylo
Wydaje mi się że wydatek szczątkowy jezt za mały/duży[raczej za mały], spróbował bym wkręcić/wykręcić troszke wydatek i wyregulować wolne obroty, to tylko taka moja sugestia, może pomoże.
marten1981 pisze:andrew.zbyrko twoj problem przy 3800, mialem dzis podobnie przy ok 3500obrdolozylem podkladke ok 0.8 mm teraz mam 3.3mm i problemu nie mam
Dzięki za rade, jak bede miał chwile wolnego czasu to sróubuje dołozyć jeszcze podkładke.
marten1981 pisze:nie wiem co by bylo gdybym dal jescze 1mm ale chyba narazie sobie odpuszcze
kiedyś ktoś na forum pisał że przedobrzył z podkładkami i efekt był odwrotny, pompa obcinała dawke paliwa na wysokich obr. ale gdzie ta granica w podkładkach jest dokładnie to nie wiem.

: czw kwie 02, 2009 18:50
autor: tomogolf2
gov zrobiony jest "prawie" wszystko OK. jest 1 mały problem z ktorym nie moge sobie poradzic, silnik pracuje na okolo 950ob dodam gazu i odejme to spada do 600 az buja autem i nie chcą wzrosnac dopuki nie dodam ciutki gazu wtedy spowrotem na 950 wskakuje i tak za kazdym razem, co to moze byc?????