Strona 10 z 12

: pt gru 11, 2009 16:33
autor: t0mal
DFA-39 kosztuje ok 15 zł i starcza na 500 litrów paliwa (0.5 litra), można też kupić rozpuszczalnik nitro, ale nie wiadomo jak to mieszać :)

: czw gru 24, 2009 01:06
autor: Biperr0
t0mal, nie obraź się ale okazało się że to jednak zaworek :grrr: Żaden uzdatniacz nic nie daje :grrr: Wesołych Świąt wszystkim :)

: czw gru 24, 2009 01:22
autor: t0mal
Biperr0 pisze:okazało się że to jednak zaworek
To niedobrze, ale warto było zalać przed rozgrzebywaniem głowicy - bo co by było jakbyś rozkopał całą głowicę, a okazałoby się, że wtrysk klepie?

: czw gru 24, 2009 02:39
autor: grzechu4444
wrubciu, jak tam temat bo cos umarl o modingu AAZ a przeszlo na czym kto jezdzi... Zrobiles moze jakies FAQ z fotami albo cos prosilbym o linka jak to nie jest problem ;)) Zastanawiam sie nad BOOSTEM ale nie wiem czy jest sens bo auto ladnie mi sie zbiera i pali tylko 4,2L ON na trasie przy 100-110km/h :bigok: :bigok: :bigok:

: czw gru 24, 2009 13:02
autor: Biperr0
grzechu4444, faqu do żywotności? a to na czym jeździsz to pewnie nie jest z tym związane... ?

[ Dodano: 24 Gru 2009 12:03 ]
A poza tym to jest temat o żywotności....a o modach możesz przeczytać na innych forach....

[ Dodano: 24 Gru 2009 12:05 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ra&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ra&start=0

: pt gru 25, 2009 14:50
autor: divers81
ja mam 120 PS a było 75 zrobiłem juz ponad 30 tyś km i jak nie barał tak nie bierze oleju od wymiany do wymiany, oczywiście wszystko trzeba robić z głową i z głową jezdzić ;) pozdro

: pt gru 25, 2009 15:01
autor: maciyk
divers81 pisze:ja mam 120 PS a było 75 zrobiłem juz ponad 30 tyś km i jak nie barał tak nie bierze oleju od wymiany do wymiany, oczywiście wszystko trzeba robić z głową i z głową jezdzić ;) pozdro
robiłeś coś z klinem na wale tzn. czy zmieniałeś na taki jak w TDI czy fabryczny tyle wytrzymuje?

: pt gru 25, 2009 18:09
autor: divers81
jak go kupiłem to po przejechaniu 3 tyś dziwnie chodził silnik ale to jeszcze całkowicie przed modami, i wybadałem ze go dlatego chłop sprzedał bo nie dał sobie z nim rady, zdemontowałem wał dałem na tokarnię i musiałem splanować czoło wału tam gdzie był klin nastepnie 3 mm pogłębiłem rowek założyłem nowe koło i te tego czasu jest wszystko ok ;), po zrobieniu wału zaczeła sie modyfikacja i jak narazie wytrzymuje klin ;)

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: pn wrz 20, 2010 13:13
autor: tomogolf2
zrobilem maly odkop, jak sie ma aaz do krecenia tak powyzej 4000 do 6000, jest tak wytrzymaly jak 1,6? :jezor:

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: pn wrz 20, 2010 15:31
autor: Biperr0
tomogolf2 pisze:zrobilem maly odkop, jak sie ma aaz do krecenia tak powyzej 4000 do 6000, jest tak wytrzymaly jak 1,6? :jezor:
Jeżeli masz wał od TDI....

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: pn wrz 20, 2010 18:11
autor: tomogolf2
chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: pn wrz 20, 2010 18:39
autor: Biperr0
tomogolf2 pisze:chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...
Tak dokładnie o to chodzi :)

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: pn wrz 20, 2010 19:44
autor: tomogolf2
to juz dawno mam ;) a tak poza tym na co jeszce trzeba zwrocic uwage?

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: pn wrz 20, 2010 22:24
autor: arwam
tomogolf2 pisze:chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...

na to sposób jest jeden.
zmienić wał na ten od TDI
tomogolf2, proponuję nie kręcić AAZ'a powyżej 5500rpm. bo AAZ ma sporo dłuższy skok tłoka i to nie wróży dobrze dla jego żywotności przy takim kręceniu.
ja biegi zmieniałm w okolicach 5300-4800rpm przy czym na niskich biegach wyżej kręciłem a na wyższych zmieniałem wcześniej bo wtedy już się bardziej moment obrotowy liczy