Strona 10 z 10

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: ndz kwie 15, 2012 14:53
autor: marcinas1983
zorro89, wtryski będą pasować, jak będzie skrzynia z mk2 to sprzęgło z mk2, jak skrzynia z passata to sprzęgło z passata, ten element z plecionką odkręcasz przykręcasz swój z jr'a i dajesz te klamry, tylko AAZ't jest o około 2cm wyższy więc może wydech wadzić o podłogę.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: ndz kwie 15, 2012 17:22
autor: zorro89
skrzynia 4t to w takim razie sprzeglo z 1.6;/ szkoda bo juzz marne mam... trzeba bedzie kupic aubo dac do obicia dzieki wielkie za wszystkie rady;] faktycznie z wydechem nie bedzie zadnego klopotu :) spoko pozdro ;)

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn kwie 16, 2012 06:46
autor: arwam
marcinas1983, seryjny wydech nie bedzie wadził.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn kwie 16, 2012 08:44
autor: marcinas1983
arwam, dlatego napisałem, że MOŻE wadzić o podłogę, ale nie musi... u mnie po zastosowaniu silnika 1.9 wydech poszedł do góry i tak jak na 1.6 czasami dotykał tej alu blachy na środku tak teraz na 1.9 cały czas się o nią obciera :helm: , ale skoro piszesz że nie... no to już wszystko jasne.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn kwie 16, 2012 21:11
autor: zorro89
panwie a powiedzcie jaka roznica jest w sprzegle z passata ze nie pasuje do 4t ? najprawdopodobniej załoze sprzegło z 16v bo takowe posiadam w dobrym stanie

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn kwie 16, 2012 21:31
autor: marcinas1983
zorro89, sprzęgło w pasacie po pierwsze ma 215mm, po drugie jest inaczej zbudowane niż to z mk2 :helm: największe jakie wychodziło w mk2 to 210mm nie licząc g60.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt kwie 17, 2012 06:57
autor: arwam
ale z G60 jest takie samo jak z passata różniło się tylko średnicą

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt kwie 17, 2012 08:51
autor: marcinas1983
arwam, czepiasz się... mnie chodziło o mk2, że największe jest 210 wyjątkiem jest G60 gdzie jest 228 takie jak w 1z.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt kwie 17, 2012 20:55
autor: arwam
marcinas1983, nie czepiam się tylko stwierdzam fakty... :bigok:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt kwie 17, 2012 22:29
autor: zorro89
Panowie nie kluccie sie o *#cenzura#* :bigok:

dzięki wszyskim za pomoc :) jak zamontuje dam znac jak to lata :)

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw paź 25, 2012 20:06
autor: Walles
witam panowie , nie chcę zakładać nowego tematu więc pytam tutaj , mam golfa z SB-ekiem , i kupiłem słupek 1.9 d 2Y , i mam zamiar przełożyć cały osprzęt od SB , Czytałem poprzednie posty i rozumiem że jedyne co może nie pasować to łapa pompy wtryskowej , bo jest stary i nowy typ , i tu moje pytanie , jak poznać czy łapa jest od starego czy nowego typu , dodam że nie mam pojęcia z którego roku jest silnik . Z góry dzięki za pomoc .

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt paź 26, 2012 00:14
autor: arwam
daj foto podstawy filtra oleju. czyli miejsca gdzie mocowanie styka się z blokiem...
łapy od nowego typu mają centralny otwór sporo większy. iż w łapie od SB.


dodatkowo nieco sobie wydłużysz spływ oleju z turbiny jak się nie będzie go dało lekko odgiąć...

po za tym praktycznie tylko przewodzy wtryskowe nieco podoginać i reszta pasuje...


a silniki od 91 albo 92' mają już wszystkie natrysk. po za 1.6D

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt paź 26, 2012 15:05
autor: Walles
Zdjęcia nie mam zrobionego ale pompa pasuje idealnie w ten duży otwór od łapy ją mocującej , czyli jak dobrze rozumiem mam stary typ i będzie pasować do pompy od SB . Dzięki za pomoc .