Strona 10 z 13

: czw lis 20, 2008 14:43
autor: adam16v
zaprzal pisze:chlodnica wody z benzyny, IC z T5 ale dwa razy grubszy niz zwykly, auto ma poteznego laga :) i jak to Borys okreslil "jest tragicznie glosne" ;p wczoraj dziewczyna na 9 pietrze uslyszala jak podjezdzam pod blok :p
Tylko czemu jest takie głośne? Niby turbina tłumi i zwykle z przelotem nie ma problemów? Czy duża turbina gorzej tłumi? Jak tam wrażenia z jazdy? Może jakiś mały filmik, albo chociaż szacunkowy czas 0-100 ... :food: :helm:

: czw lis 20, 2008 17:25
autor: zaprzal
adam16v pisze:Tylko czemu jest takie głośne? Niby turbina tłumi i zwykle z przelotem nie ma problemów? Czy duża turbina gorzej tłumi? Jak tam wrażenia z jazdy? Może jakiś mały filmik, albo chociaż szacunkowy czas 0-100 ... :food: :helm:
po to sie zaklada duze turbo, żeby nie dlawilo wydechu

wrazenia ok, na zimowkach 185/60 troche plywa na wodzie w taka pogode jak dzis. czekam na pierwsze problemy z glowica ;p

: czw lis 20, 2008 17:58
autor: Włochaty
zaprzal, Twoje podejcsie do samochodu mi sie bardzo podoba, nic nie piszesz ze cos robisz, nie mowisz ile to wyciagniesz z 1.6 a tu nagle maly przyrost mocy :bajer:

zaprzal pisze:czekam na pierwsze problemy z glowica ;p
ja sie dziwie ze to jeszcze jezdzi :helm:

: czw lis 20, 2008 18:51
autor: adam16v
zaprzal pisze:czekam na pierwsze problemy z glowica ;p
Zmieniasz wtedy na głowicę z 1.9TD? Słyszałem że są wytrzymalsze i podchodzą do 1.6TD

: czw lis 20, 2008 19:17
autor: Fido_dido
adam16v pisze:
zaprzal pisze:czekam na pierwsze problemy z glowica ;p
Zmieniasz wtedy na głowicę z 1.9TD? Słyszałem że są wytrzymalsze i podchodzą do 1.6TD

prosze was zaprzal nie będzie grzebał w takim małym traktorze

w garzu lezy silnik tdi z mana turbo nitro pincet kuni będzie swap to jest dla zmylenia przeciwników :rotfl:

: czw lis 20, 2008 22:45
autor: zaprzal
adam16v pisze:Zmieniasz wtedy na głowicę z 1.9TD? Słyszałem że są wytrzymalsze i podchodzą do 1.6TD
jak mnie zasponsorujesz to zmienie ;) a tak serio to mialem na mysli problemy z uszczelka pod glowica. Nie wiem czy z 1.9 sa wytrzymalsze, ja z kolei slyszalem, ze czesciej pekaja niz te z 1.6 ale ile w tym prawdy to nie wiem ;)

: pt lis 21, 2008 14:26
autor: adam16v
Niby metalowa z 1.9 td Ma być wytrzymalsza... ale ja jadę jak narazie na standardowej z 1.6td i jakoś przedmuchów jeszcze nie mam.

: pt lis 21, 2008 17:03
autor: arwam
adam16v pisze:Niby metalowa z 1.9 td Ma być wytrzymalsza... ale ja jadę jak narazie na standardowej z 1.6td i jakoś przedmuchów jeszcze nie mam.

Ale nie kręcisz jak my :food:
Dawaj powietrza i koksu a MOC BĘDZIE Z TOBĄ przez chwilę
:rotfl:

Ale po zmianie uszczelki i sprzęgła już tylko widoku korbowodów na wierzchu się będziesz bał :jezor:

: pt lis 21, 2008 18:39
autor: zaprzal
adam16v pisze:Niby metalowa z 1.9 td Ma być wytrzymalsza... ale ja jadę jak narazie na standardowej z 1.6td i jakoś przedmuchów jeszcze nie mam.
mam stalowa

: sob lis 22, 2008 03:26
autor: aw69
w takich akcjach niema raczej znaczenia czy to uszczelka z 1,6 czy z 1,9....EGT to jest ból !! I to najwiekszy jesli chodzi o problemy z uszczelką ! Do takich modów wskazany porting i jakis sportowy wałek.....bardzo mocno obniża EGT.

: sob lis 22, 2008 11:18
autor: zaprzal
aw69 pisze:Do takich modów wskazany porting i jakis sportowy wałek.....bardzo mocno obniża EGT.
wtedy dolewa sie paliwa na wiekszy power i znow mamy to samo ;)

: sob lis 22, 2008 12:55
autor: souler
to sie robi wtrysk wody z metanolem i juz po egt :grin:

: sob lis 22, 2008 13:38
autor: zaprzal
lepiej łyk etanolu :green_fuck:

: sob lis 22, 2008 16:32
autor: adam16v
zaprzal pisze:lepiej łyk etanolu :green_fuck:
nie mylić z metanolem