M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lukas313
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 14:39
Lokalizacja: Siem-ce śl.

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: lukas313 » sob kwie 16, 2011 13:58

a w tym temacie fotki już przerobionej dźwigni

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=198173" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]

arwam
masz może jeszcze jedną tak przerobioną dzwignie na sprzedaż?


do sprzedania tłokorozdzielacz 11mm z pompy ahh 038 130 107 j

arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » sob kwie 16, 2011 22:53

lukas313, ta co mam jest do naprawy po awarii 11mm pompy i już jest zaklepana.
ale myślę że będzie się coś z tym dało zrobić ale najwcześniej pod koniec przyszłego tygodnia



lukas313
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 14:39
Lokalizacja: Siem-ce śl.

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: lukas313 » ndz kwie 17, 2011 08:50

arwam pisze:lukas313, ta co mam jest do naprawy po awarii 11mm pompy i już jest zaklepana.
ale myślę że będzie się coś z tym dało zrobić ale najwcześniej pod koniec przyszłego tygodnia
Fajnie by było bo mnie ta pompa zaczyna działać na nerwy a nie mam dostępy do wiertarki stołowej
Wiesz może która pompa z boscha ma nastawnik którego nie trzeba przerabiać to bym se taki zamówił?


do sprzedania tłokorozdzielacz 11mm z pompy ahh 038 130 107 j

arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » ndz kwie 17, 2011 23:38

lukas313 pisze:Wiesz może która pompa z boscha ma nastawnik którego nie trzeba przerabiać to bym se taki zamówił?
chyba idealnie pasującego nie ma. chyba że zrezygnujesz z osobnej regulacji obrotów biegu jałowego to będzie dozownik od MAN'owskiej 12mm pasował. wtedy tylko układ spręzynek wkładasz od golfa 1.6D



lukas313
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 14:39
Lokalizacja: Siem-ce śl.

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: lukas313 » pn kwie 18, 2011 06:20

arwam pisze:
lukas313 pisze:Wiesz może która pompa z boscha ma nastawnik którego nie trzeba przerabiać to bym se taki zamówił?
chyba idealnie pasującego nie ma. chyba że zrezygnujesz z osobnej regulacji obrotów biegu jałowego to będzie dozownik od MAN'owskiej 12mm pasował. wtedy tylko układ spręzynek wkładasz od golfa 1.6D

a masz może numer tej pompy?


do sprzedania tłokorozdzielacz 11mm z pompy ahh 038 130 107 j

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » pn kwie 18, 2011 08:53

Zawsze możesz sobie przespawać osobną regulację biegu jałowego;)
to żaden problem z migomatem.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

lukas313
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 14:39
Lokalizacja: Siem-ce śl.

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: lukas313 » pn kwie 18, 2011 16:29

JABcok20 pisze:Zawsze możesz sobie przespawać osobną regulację biegu jałowego;)
to żaden problem z migomatem.

a masz jakieś zdięcia co gdzie i jak?


do sprzedania tłokorozdzielacz 11mm z pompy ahh 038 130 107 j

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Baryla » pn kwie 18, 2011 20:52

mam takie pytanie, jaki kąt wtrysku ustawić za pomocą zegara w M-TDI ?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » pn kwie 18, 2011 21:49

Według mnie tylko na słuch, zaworek wbity o 1mm mniej niz seryjnie do tego przestawiacza i bujasz pompą na zimnym silnku...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » pn kwie 18, 2011 21:51

lukas313,
nie mam zdjec ale co to za filozofia, ucinasz dzwignie w nastawniku z dzwignia i spawasz ja w tym samym miejscu w przestawiaczu co jej nie ma.
przed spawaniem najlepiej obkleic wszystko dokładnie jakąs tasma papierową aby ni eprzykleiła sie jakas kuleczka od migomata( odprysk ).


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » pn kwie 18, 2011 22:26

ja już po testach pompy 12mm na TD zrobionej podobnym sposobem do M-TDI. efekt to nie dające się opanować auto na drodze.
dobrze że nie ma tylnego napędu bo mielibyśmy idealne auto do driftu :)



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » pn kwie 18, 2011 22:51

czyli co? dzwignia przerobiona, gova zmniejszona względem m-tdi, i jak to jeździ pewnie kupa dymu...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: t0mal » pn kwie 18, 2011 23:00

I szarpie.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » pn kwie 18, 2011 23:08

t0mal, ty masz mb 124 3.0td?
czemu na dzwigni szarpie?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości