M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » pt sty 11, 2013 23:48

Michał_1977 pisze:Wypróbowałem zaworek od Iveco 12mm.Niestety ma takie same wartości jak ten od 11mm.
Na nyplu 75 tak samo... :-(
A czy obydwie pompy z iveco miały takie same fale? Zastanawiam się czy timing nie jest dobierany do fali.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Michał_1977 » sob sty 12, 2013 08:16

Orzeł_01 pisze:A czy obydwie pompy z iveco miały takie same fale?
Tego nie wiem,bo pompa 12 nie rozbierana.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » ndz sty 13, 2013 01:09

Michał_1977 pisze:Wypróbowałem zaworek od Iveco 12mm.Niestety ma takie same wartości jak ten od 11mm.
Na nyplu 75 tak samo...

to dziwne bo jak w pucfiku miałem problem z uciękającym kątem wtrysku przy obciążeniu i zastosowałem zaworek i nypel to problem przestał istnieć...
może w nyplu masz przystkane mocno sitko?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 13, 2013 09:04

arwam pisze:to dziwne
Bardzo dziwne...
arwam pisze:może w nyplu masz przystkane mocno sitko?
Nypel czysty jak łza.
Zaczynam zastanawiać się nad założeniem innej sprężyny timingu,tzn. identycznej długości,ale innej twardości.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz sty 13, 2013 11:18

Michał_1977, nie wiem czy to dobry pomysł... zabawa ze sprężyną tymingu może być jeszcze górzej, jak dół będzie dobry to znów góra kiepska i odwrotnie... weź może załóż nurniki od 1.6TD a nie z rovera... i zobacz jak na nich będzie jeździł... Ja mogę napisać od siebie, że miałem nurniki od ASV teraz mam od swojej pompy i jest na nich lepiej niż wcześniej na tych z ASV, Chociaż na ASV i 205tkach jeździł lepiej niż na nurnikach z pompy, którą mam zamontowaną.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: manus2008 » pn sty 14, 2013 16:38

koledzy mam pytanie
przerobiłem autkona mtdi

czyli wszystki 1z i pompa z sekcja i fale z tdi

ale auto nie ma mocy takiej i wgl nie jedzie

a kuple tez przerobił i zasówa jak wiatr ;/

czemu taka róznica


aaa i dawke mam podciagnieta i wiecej juz nie idzie bo potem nie zchodzi z obrotów


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: EnejVW » pn sty 14, 2013 16:40

manus2008, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=494297" onclick="window.open(this.href);return false;



arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » pn sty 14, 2013 16:56

na początej jakie masz ciśnienei doładowania i czy przy pełnym obciążeniu jest dym?

na wtryskach 1Z nie spodziewaj się wodotrysków.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn sty 14, 2013 19:43

manus2008, kolego szukaj kata wtrysku!!! to podstawa. Jaka masz pompe dokladnie!!!??? tak samo jak arwam sprawdz cisnienie turbo jakie daje (i wg co to za turbo jest)



Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: manus2008 » pn sty 14, 2013 19:43

kule nwm seryjna turbina garett

a wtryski z 1z a jakie polecacie najepiej ?


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn sty 14, 2013 19:46

aha czyli masz garretta T15 wtryski 1z starczaja do ok 115KM wiec jak tam chcesz (zalezy ile ci potrzeba mocy-sprawa indywidualna) albo masz cos zle zlozone w pompie albo zly kat wtrysku, opisz jak silnik pracuje...



Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: manus2008 » pn sty 14, 2013 23:43

silnik pracuje rowno niema zadnych niepokojacych zachowań ino nwm czemu nie chce jechac tak jak powienien ;/


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » wt sty 15, 2013 01:12

manus2008, nie czytasz uważnie. poprzedni mój post przeczytaj u udziel odpowiedzi na pytania. jak będziemy znali odpowiedzi to wtedy coś możymy podpowiedzieć, inaczej to tak jak byś poszedł do lekarza ale na pytanie co dolega nic byś nie odpowiedział?



Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: manus2008 » wt sty 15, 2013 09:22

ciśnienie iiewiem jakie jest kolego

a teraz jak wrzucilem pina z mk2 to minimalny dymik ale prawie nie widoczny przy mocniejszym przegazowaniu


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości