Strona 84 z 92
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: śr cze 11, 2014 12:19
autor: marcinas1983
strus90 pisze:Auto do 2,5tys mocno dymi
masz pompę w tym AAZcie z elektrozaworkiem na deklu timingu?? Jeśli tak to podepnij na niego zasilanie na krótko i się przejedź i zobacz czy dymienie się zmniejszy. Dymienie to za późny kąt wtrysku, lub.. za długi czas wtrysku w danym momencie występujący też po OT a to generuje tylko dym. W k24 zapieczone WG to "standard" i należało by mu się przyjrzeć przed montażem. Jak będziecie chcieli je rozruszać to nie kręćcie za grzybek bo poluzujecie w środku nakrętkę i będzie przepuszczać. Ja tak miałem po tym jak kiedyś WG rozruszałem. Aaaa... i najważniejsze... podnoście ciśnienie MBC nie śrubką na zaworze WG a to z prostej przyczyny im więcej będziesz śrubę wkręcał tym mocniej dławisz część wydechową po stronie otworu WG, ciśnienie idzie do góry, ale i doładowanie w pewnym momencie może zacząć rosnąc wraz z narastającymi obrotami
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
.
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: czw cze 12, 2014 17:59
autor: piotrekgal
marcinas1983 pisze:masz pompę w tym AAZcie z elektrozaworkiem na deklu timingu??
a w ogole mozna ten elektrozawor przy timingu usunac? bede mial dekielek od TDI do timingu wstawiony a nie wejdzie on jezeli tego elektrozaworu sie nie wywali.
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: czw cze 12, 2014 19:00
autor: marcinas1983
piotrekgal, ten elektozaworek działa powyżej 2,5-2,7 tys obr/min i jego zadaniem jest mocniejsze wyprzedzenie kata wtrysku. Miałem jakiś czas temu styczność z AAZtem + półelektroniczna pompa i tam to tak działało, że gazując auto powyżej 2,5 tys obr/min kąt wtrysku był mocniej wyprzedzany.
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: czw cze 12, 2014 19:30
autor: piotrekgal
marcinas1983, rozumiem, to jak znalazl go usunac do robionego timingu, na wysokiej partii obrotow nie bedzie chrzanil roboty prawej nogi
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: czw cze 12, 2014 20:27
autor: marcinas1983
piotrekgal, nie bardzo rozumiem dlaczego chcesz go wywalać.... wbrew temu co piszesz jest to przydatne...
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: czw cze 12, 2014 20:44
autor: piotrekgal
marcinas1983, bo chce wrzucic dekielek z pompy TDI od timingu, a go tam nie zmieszcze jesli go wlasnie nie usune
![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: ndz cze 29, 2014 23:46
autor: Brzeziak
Siemka, podpowiecie Panowie co to za Turbo?
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5a2f7919ddee.jpg)
z góry dzięki
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: pn cze 30, 2014 15:36
autor: Havan
Mi to wygląda na Garetta T2 po wyglądzie ale pewnie się mylę.
Re: Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: wt wrz 02, 2014 22:05
autor: szumiel
Brzeziak pisze:Siemka, podpowiecie Panowie co to za Turbo?
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5a2f7919ddee.jpg)
z góry dzięki
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
to jest garret T2 z chłodzeniem cieczą pochodzący z silnika SB/RA
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: śr wrz 03, 2014 20:15
autor: Developers
Siemanko
Mam do was takie pytanie ile mogę wyciągnąć mocy z aaz dając takie lekkie modyfikacje ?
Koło zamachowe zrobić lżejsze o jakieś 1-2 kg turbo TD04 podlać paliwem, ? wyjdzie z 110KM ?
Czy trzeba grzebać dalej, wtryski ?
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: śr wrz 03, 2014 22:26
autor: marcinas1983
Developers pisze:Koło zamachowe zrobić lżejsze o jakieś 1-2 kg
Weź to koło zamachowe i się nim w głowę uderz... wbrew pozorom lekki zmach pogarsza sprawę w TD/TDI
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: czw wrz 04, 2014 04:49
autor: Developers
To se głowę uszkodzę
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Goście stosowali kombinowali do TD/I kombinowali z kołami też zamachowymi i lepiej się na obroty wkręcał ale szybko też się męczył nie równa byłą praca silnika. Ale chyba to sobie od puszczę. Najbardziej chodzi mi o duży moment obrotowy
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: czw wrz 04, 2014 08:50
autor: marcinas1983
Developers, no to zamiast zdejmować masę z koła zamachowego to powinieneś mu dorzucić z kilka KG wtedy poprawi się Nm z dołu. Sam miałem w TDI koło zamachowe lekkie, przetoczone jak naleśnik i auto miało problemy żeby z 2 biegu ruszyć oraz nie szło jechać np na 4 biegu poniżej 2 tys obr/min. Dlatego uważam, że zamachu w silniku z turbo nie powinno się ruszać. bo nie potrzeba. Jeśli tego AAZta będziesz montował na skrzyni od mk2/mk3 to tam koło zamachowe samo w sobie jest lekkie nie to co od TDI.
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
: czw wrz 04, 2014 16:06
autor: Developers
z golfa II 4T skrzynia. sprzęgło 210mm. I dumam co jeszcze dołożyć za pewne będzie turbo TD04 i nie wiem co jeszcze aby z dołu i do końca ciągnęło max do 160km/h