Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » śr cze 11, 2014 12:19
strus90 pisze:Auto do 2,5tys mocno dymi
masz pompę w tym AAZcie z elektrozaworkiem na deklu timingu?? Jeśli tak to podepnij na niego zasilanie na krótko i się przejedź i zobacz czy dymienie się zmniejszy. Dymienie to za późny kąt wtrysku, lub.. za długi czas wtrysku w danym momencie występujący też po OT a to generuje tylko dym. W k24 zapieczone WG to "standard" i należało by mu się przyjrzeć przed montażem. Jak będziecie chcieli je rozruszać to nie kręćcie za grzybek bo poluzujecie w środku nakrętkę i będzie przepuszczać. Ja tak miałem po tym jak kiedyś WG rozruszałem. Aaaa... i najważniejsze... podnoście ciśnienie MBC nie śrubką na zaworze WG a to z prostej przyczyny im więcej będziesz śrubę wkręcał tym mocniej dławisz część wydechową po stronie otworu WG, ciśnienie idzie do góry, ale i doładowanie w pewnym momencie może zacząć rosnąc wraz z narastającymi obrotami

.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » czw cze 12, 2014 17:59
marcinas1983 pisze:masz pompę w tym AAZcie z elektrozaworkiem na deklu timingu??
a w ogole mozna ten elektrozawor przy timingu usunac? bede mial dekielek od TDI do timingu wstawiony a nie wejdzie on jezeli tego elektrozaworu sie nie wywali.
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » czw cze 12, 2014 19:00
piotrekgal, ten elektozaworek działa powyżej 2,5-2,7 tys obr/min i jego zadaniem jest mocniejsze wyprzedzenie kata wtrysku. Miałem jakiś czas temu styczność z AAZtem + półelektroniczna pompa i tam to tak działało, że gazując auto powyżej 2,5 tys obr/min kąt wtrysku był mocniej wyprzedzany.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » czw cze 12, 2014 19:30
marcinas1983, rozumiem, to jak znalazl go usunac do robionego timingu, na wysokiej partii obrotow nie bedzie chrzanil roboty prawej nogi
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » czw cze 12, 2014 20:27
piotrekgal, nie bardzo rozumiem dlaczego chcesz go wywalać.... wbrew temu co piszesz jest to przydatne...

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » czw cze 12, 2014 20:44
marcinas1983, bo chce wrzucic dekielek z pompy TDI od timingu, a go tam nie zmieszcze jesli go wlasnie nie usune

-
Brzeziak
- Użytkownik

- Posty: 391
- Rejestracja: śr sty 11, 2012 20:01
- Lokalizacja: Koronowo
Post
autor: Brzeziak » ndz cze 29, 2014 23:46
Siemka, podpowiecie Panowie co to za Turbo?

z góry dzięki


"...kiedy przyjdzie po mnie ten zegarmistrz
światła purpurowy
stanę dumnie jak na apel zmarłych,
zwarty i gotowy... "
Parszywek ---->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477972" onclick="window.open(this.href);return false;
Było: Polo 86c2f steilheck 93r.
Jest: Golf mk3 GL 94r
, Polo 86c steilheck 84r.
i Komar 2350 75r.
-
Havan
- Użytkownik

- Posty: 293
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10
Post
autor: Havan » pn cze 30, 2014 15:36
Mi to wygląda na Garetta T2 po wyglądzie ale pewnie się mylę.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
-
szumiel
- Ma gadane

- Posty: 207
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 10:44
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
-
Kontakt:
Post
autor: szumiel » wt wrz 02, 2014 22:05
Brzeziak pisze:Siemka, podpowiecie Panowie co to za Turbo?

z góry dzięki

to jest garret T2 z chłodzeniem cieczą pochodzący z silnika SB/RA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=241810" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Developers
- Gadatliwa bestia

- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Post
autor: Developers » śr wrz 03, 2014 20:15
Siemanko
Mam do was takie pytanie ile mogę wyciągnąć mocy z aaz dając takie lekkie modyfikacje ?
Koło zamachowe zrobić lżejsze o jakieś 1-2 kg turbo TD04 podlać paliwem, ? wyjdzie z 110KM ?
Czy trzeba grzebać dalej, wtryski ?
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » śr wrz 03, 2014 22:26
Developers pisze:Koło zamachowe zrobić lżejsze o jakieś 1-2 kg
Weź to koło zamachowe i się nim w głowę uderz... wbrew pozorom lekki zmach pogarsza sprawę w TD/TDI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
Developers
- Gadatliwa bestia

- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Post
autor: Developers » czw wrz 04, 2014 04:49
To se głowę uszkodzę

Goście stosowali kombinowali do TD/I kombinowali z kołami też zamachowymi i lepiej się na obroty wkręcał ale szybko też się męczył nie równa byłą praca silnika. Ale chyba to sobie od puszczę. Najbardziej chodzi mi o duży moment obrotowy

-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » czw wrz 04, 2014 08:50
Developers, no to zamiast zdejmować masę z koła zamachowego to powinieneś mu dorzucić z kilka KG wtedy poprawi się Nm z dołu. Sam miałem w TDI koło zamachowe lekkie, przetoczone jak naleśnik i auto miało problemy żeby z 2 biegu ruszyć oraz nie szło jechać np na 4 biegu poniżej 2 tys obr/min. Dlatego uważam, że zamachu w silniku z turbo nie powinno się ruszać. bo nie potrzeba. Jeśli tego AAZta będziesz montował na skrzyni od mk2/mk3 to tam koło zamachowe samo w sobie jest lekkie nie to co od TDI.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
Developers
- Gadatliwa bestia

- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Post
autor: Developers » czw wrz 04, 2014 16:06
z golfa II 4T skrzynia. sprzęgło 210mm. I dumam co jeszcze dołożyć za pewne będzie turbo TD04 i nie wiem co jeszcze aby z dołu i do końca ciągnęło max do 160km/h
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości