Witam ponownie. Michał dzięki za podpowiedz. Mój rysik troszkę humorzasty - nie za bardzo chciał wychodzić jak ruszałem dzwigięką od gazu. Musiałem rozebrać dzwigiękę od gazu i krecić samą ośką i dopiero wylazł poskładałem wszystko, pina obruciłem troszkę żeby było więcej paliwa . Auto jedzie tak jak kiedyś z tą różnicą że jedzie lepiej od dołu i ciągnie do 4 tyś, wcześniej jechał do 3 tyś a dalej tylko hałasował . Narazie nie kręcę turbiną bo nie mam wskaźnika doładowania . Aha i zdjęcie mojego pina:
regulacja LDA
: ndz paź 30, 2011 21:52
autor: Michał_1977
maciejofsky pisze:zdjęcie mojego pina
Ktoś go tworzył po pijaku chyba
Kup sobie ori z pompy silnika 1,6TD.
Ktoś go tworzył po pijaku chyba
Kup sobie ori z pompy silnika 1,6TD
To jest ori ,były takie Radosna twórczość inżynierów z Boscha ,nie stożkowy ale zawsze jakaś zmiana A z 1,6 td lata z 1mm luzem po LDA w 1,9 TD bo o 1mm mniejszą średnicę ma...
regulacja LDA
: wt maja 22, 2012 15:47
autor: -=-DawiD-=-
witam zrobiłem dzisiaj tak jak napisane jest wszystko na 1 stronie ale zdaje mi sie ze nic sie nie zmieniło tak moze zbiera sie gdzies około 100 obrotów nizej ...
Jak dam mu wiekszą dawke paliwa i cisnienie doładowania to wtedy bedzie dopiero znac cos ?:)
sprawdziłem przed chwilą bo czytałem po internecie i źle ustawiłem trzpien(tym mniejszym wcieciem) i faktycznie lepiej teraz idzie tylko kopci na szaro czy czarno cos takiego, teraz cisnienie na turbinie podniesc?
regulacja LDA
: wt maja 22, 2012 18:12
autor: t0mal
-=-DawiD-=- pisze:kopci na szaro czy czarno cos takiego
czyżby olej?
Re: regulacja LDA
: wt maja 22, 2012 18:55
autor: -=-DawiD-=-
t0mal pisze:czyżby olej?
hmm nie wiem nie znam sie ;/ przed regulacją tego trzepienia dymił ale minimalnie, lekko oleju pobrał narazie patrze ale nie bierze wiec nie wiem ;/ mam go dopiero 12 dni xd wczesniej nim niby dziadek jeździł i był zamulony ale troszke obudził sie do życia lecz nie to co kiedys miałem golfa sb, po podkreceniu tego lda idzie fajnie bo mocniejszy ale kopci chyba czarny dym i to dosc sporo;/ nwm czy jak mu dam wieksze cisnienie na turbinie to ustanie? czy turbo padniete? mam turbo t2
regulacja LDA
: ndz maja 27, 2012 00:36
autor: Bolekrsko
po samym lda daje chmure? to cos nie tak, ale zawsze mozesz zapiac zegar i ustawic 0,9 b zeby bylo zdrowo i wesolo
regulacja LDA
: ndz maja 27, 2012 08:01
autor: -=-DawiD-=-
Zegar jest tylko czekam na zwór MBC . a macie tak ze jak puścicie noge z gazu to momentalnie nie ma cisnienia;/? tak ma byc czy gdzies mam dziure na dolocie?
regulacja LDA
: ndz maja 27, 2012 11:27
autor: arwam
tak ma być, nie ma spalin to i nie ma napędu turbosprężarka.
T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie
Re: regulacja LDA
: ndz maja 27, 2012 12:40
autor: Bolekrsko
arwam pisze:tak ma być, nie ma spalin to i nie ma napędu turbosprężarka.
T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie
szczegolnie gdy jest dobrze podlana i dmucha z 1,5 bara
Re: regulacja LDA
: sob cze 02, 2012 19:36
autor: maciek_vr6
Witam, od 2 lat mam w swoim posiadaniu MKII GTD z silnikiem SB Turbawke K14 mam ściśniętą na 1.2 bara i mniej kopci, jak miałem tylko przestawiony PIN. Problemem jest tylko zbyt mała dawka gnojówki podczas wysokich obrotów.
Podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu powyżej 130 km/h, czuć pewne niedomagania, ale tak jest OKI.
Tu jest mały test turbawki " onclick="window.open(this.href);return false;, jak może ganiać w 80% GTD, widziałem oczywiście lepiej ganiające MKII
regulacja LDA
: ndz cze 03, 2012 10:29
autor: arwam
trzeba gevernora zrobić, jak masz ochotę na więcej to timing i większe turbo choć ja bym najpierw większą pompę założył
regulacja LDA
: wt cze 05, 2012 13:37
autor: Bartek_R
Koledzy może mi to ktoś racjonalnie wyjaśnić?
Mianowicie:
...rozkręciłem dziś lda i zmniejszyłem napięcie sprężyny pod membrama, pin tak jak wczesniej obrócony max wycięciem, i wszystko inne tak jak bylo, a golf mozna powiedzieć że prawie wcale nie dymi teraz, a przed regulacja była lokomotywa. Nie żeby mi to przeszkadzało, bo zapyla tak jak wczesniej, ale dziwi mnie to bo teoretycznie powinien dawać wiecej paliwa przy niższym ciśnieniu, a tu taki figiel?
EDIT
...przed chwilą dostrzegłem jeszcze jeden i chyba poważniejszy problem:
wróciłem do domu i na postoju przygazowałem tak do 2,5k i po jakichś 10 sek kopnąłem jeszcze 2 razy w pedał tez do 2,5k obr i obroty same poszły na równiutkie 5k i tak się trzymały przez jakieś 2s zanim do mnie dotarło co się dzieje i zgasiłem silnik! Czy w pompie się mogło coś zawiesić na chwilę przez takie trącenie pedału na postoju czy co to może być?
regulacja LDA
: wt cze 05, 2012 22:58
autor: arwam
szukaj oleju w dolocie. LDA nie ma nic wspólnego ze schodzeniem z obrotów.