Strona 83 z 92

regulacja LDA

: ndz paź 30, 2011 20:33
autor: maciejofsky
Witam ponownie. Michał dzięki za podpowiedz. Mój rysik troszkę humorzasty - nie za bardzo chciał wychodzić jak ruszałem dzwigięką od gazu. Musiałem rozebrać dzwigiękę od gazu i krecić samą ośką i dopiero wylazł :banghead: poskładałem wszystko, pina obruciłem troszkę żeby było więcej paliwa :los2: . Auto jedzie tak jak kiedyś z tą różnicą że jedzie lepiej od dołu i ciągnie do 4 tyś, wcześniej jechał do 3 tyś a dalej tylko hałasował :satan: . Narazie nie kręcę turbiną bo nie mam wskaźnika doładowania :? . Aha i zdjęcie mojego pina: Obrazek

regulacja LDA

: ndz paź 30, 2011 21:52
autor: Michał_1977
maciejofsky pisze:zdjęcie mojego pina
Ktoś go tworzył po pijaku chyba :grin:
Kup sobie ori z pompy silnika 1,6TD.

regulacja LDA

: ndz paź 30, 2011 22:04
autor: munior
Michał_1977 pisze: maciejofsky napisał(a):zdjęcie mojego pina


Ktoś go tworzył po pijaku chyba :grin:
Kup sobie ori z pompy silnika 1,6TD
To jest ori ,były takie :chytry: Radosna twórczość inżynierów z Boscha ,nie stożkowy ale zawsze jakaś zmiana :grin: A z 1,6 td lata z 1mm luzem po LDA w 1,9 TD bo o 1mm mniejszą średnicę ma...

regulacja LDA

: wt maja 22, 2012 15:47
autor: -=-DawiD-=-
witam :) zrobiłem dzisiaj tak jak napisane jest wszystko na 1 stronie ale zdaje mi sie ze nic sie nie zmieniło tak moze zbiera sie gdzies około 100 obrotów nizej ...
Jak dam mu wiekszą dawke paliwa i cisnienie doładowania to wtedy bedzie dopiero znac cos ?:)

sprawdziłem przed chwilą bo czytałem po internecie i źle ustawiłem trzpien(tym mniejszym wcieciem) i faktycznie lepiej teraz idzie tylko kopci na szaro czy czarno cos takiego, teraz cisnienie na turbinie podniesc?

regulacja LDA

: wt maja 22, 2012 18:12
autor: t0mal
-=-DawiD-=- pisze:kopci na szaro czy czarno cos takiego
czyżby olej?

Re: regulacja LDA

: wt maja 22, 2012 18:55
autor: -=-DawiD-=-
t0mal pisze:czyżby olej?
hmm nie wiem nie znam sie ;/ przed regulacją tego trzepienia dymił ale minimalnie, lekko oleju pobrał narazie patrze ale nie bierze wiec nie wiem ;/ mam go dopiero 12 dni xd wczesniej nim niby dziadek jeździł i był zamulony ale troszke obudził sie do życia lecz nie to co kiedys miałem golfa sb, po podkreceniu tego lda idzie fajnie bo mocniejszy ale kopci chyba czarny dym i to dosc sporo;/ nwm czy jak mu dam wieksze cisnienie na turbinie to ustanie? czy turbo padniete? mam turbo t2

regulacja LDA

: ndz maja 27, 2012 00:36
autor: Bolekrsko
po samym lda daje chmure? to cos nie tak, ale zawsze mozesz zapiac zegar i ustawic 0,9 b zeby bylo zdrowo i wesolo :hmm:

regulacja LDA

: ndz maja 27, 2012 08:01
autor: -=-DawiD-=-
Zegar jest tylko czekam na zwór MBC ;). a macie tak ze jak puścicie noge z gazu to momentalnie nie ma cisnienia;/? tak ma byc czy gdzies mam dziure na dolocie?

regulacja LDA

: ndz maja 27, 2012 11:27
autor: arwam
tak ma być, nie ma spalin to i nie ma napędu turbosprężarka.

T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie :bigok:

Re: regulacja LDA

: ndz maja 27, 2012 12:40
autor: Bolekrsko
arwam pisze:tak ma być, nie ma spalin to i nie ma napędu turbosprężarka.

T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie :bigok:
szczegolnie gdy jest dobrze podlana i dmucha z 1,5 bara :hmm:

Re: regulacja LDA

: sob cze 02, 2012 19:36
autor: maciek_vr6
Witam, od 2 lat mam w swoim posiadaniu MKII GTD z silnikiem SB :grin: Turbawke K14 mam ściśniętą na 1.2 bara i mniej kopci, jak miałem tylko przestawiony PIN. Problemem jest tylko zbyt mała dawka gnojówki :? podczas wysokich obrotów.
Podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu powyżej 130 km/h, czuć pewne niedomagania, ale tak jest OKI.
Tu jest mały test turbawki " onclick="window.open(this.href);return false;, jak może ganiać w 80% GTD, widziałem oczywiście lepiej ganiające MKII

regulacja LDA

: ndz cze 03, 2012 10:29
autor: arwam
trzeba gevernora zrobić, jak masz ochotę na więcej to timing i większe turbo choć ja bym najpierw większą pompę założył

regulacja LDA

: wt cze 05, 2012 13:37
autor: Bartek_R
Koledzy może mi to ktoś racjonalnie wyjaśnić?
Mianowicie:
...rozkręciłem dziś lda i zmniejszyłem napięcie sprężyny pod membrama, pin tak jak wczesniej obrócony max wycięciem, i wszystko inne tak jak bylo, a golf mozna powiedzieć że prawie wcale nie dymi teraz, a przed regulacja była lokomotywa. Nie żeby mi to przeszkadzało, bo zapyla tak jak wczesniej, ale dziwi mnie to bo teoretycznie powinien dawać wiecej paliwa przy niższym ciśnieniu, a tu taki figiel?

EDIT

...przed chwilą dostrzegłem jeszcze jeden i chyba poważniejszy problem:
wróciłem do domu i na postoju przygazowałem tak do 2,5k i po jakichś 10 sek kopnąłem jeszcze 2 razy w pedał tez do 2,5k obr i obroty same poszły na równiutkie 5k i tak się trzymały przez jakieś 2s zanim do mnie dotarło co się dzieje i zgasiłem silnik! :kac: Czy w pompie się mogło coś zawiesić na chwilę przez takie trącenie pedału na postoju czy co to może być?

regulacja LDA

: wt cze 05, 2012 22:58
autor: arwam
szukaj oleju w dolocie. LDA nie ma nic wspólnego ze schodzeniem z obrotów.