Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
t0mal,
Jak odczucia po portingu? Moja głowica dostała kolektor dolotowy ARL i wylądowała w silniku JR (duł AAZ pomału składam). Na starych ustawieniach pompy, silnik ma o wiele za mało paliwa. O dymieniu nie ma mowy. Wtryski 265 już czekają w kolejce
Jak odczucia po portingu? Moja głowica dostała kolektor dolotowy ARL i wylądowała w silniku JR (duł AAZ pomału składam). Na starych ustawieniach pompy, silnik ma o wiele za mało paliwa. O dymieniu nie ma mowy. Wtryski 265 już czekają w kolejce
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Czy aby przypadkiem mniejszy zawór ne stawia większego oporu spalinom a co za tym idzie opróżnienie cylindra następuje wolniej i nie tk efektywnie jak przy większym?t0mal pisze:Mniejszy zawór -> mniejsza średnica kanałów wylotowych -> większa prędkość i ciśnienie gazów = zakładasz turbo jak wiadro i cieszysz się z 3 barów doładowania.*
głównie w wyższych obrotach.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
To nie moja głowica, to jest głowica z AAZ biturbo, z kompresorem. Silnik pokazał 260km na hamowni.
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
JABcok20 pisze:Bo przy braku lda wycisniesz z pompy większą dawke i łatwiej to wszystko wyregulujesz ale trzeba mieć wprawną nogę na gazie rzeby nie przesadzić z chwilową dawką.
to że jest pompa ECO nie znaczy że więcej z niej wycisniesz. jak umiesz to można jeszcze więcej z pompy z LDA wycsnąć bo LDA to nic innego jak tylko ogranicznik dawki w zależności od ciśnienia doładowania
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
maly problem mam, moze cos wam wpadnie do glowy. gdy dam mocno po *#cenzura#* 1-2-3 bieg do przynajmniej 5k rpm to gdy wrzuce na luz silnik zgasnie, gdyby zaczne hamowac silnikiem to jest ok. podejrzewam problem w ukladzie paliwowym, bo nic innego nie moze sie dziac. auto pozniej ma problem z odpaleniem i po kilku zakreceniach lapie na 2 garki, ale gdy uda mi sie ruszyc to jedzie normalnie. przy normalnej jezdzie problem nie wystepuje.
to co mi przyszlo do glowy - filtra paliwa [zmieniony jakies 7 tys temu], podwiesza sie cos w pompie, przytkany ssak w baku albo zbyt niska dawka na biegu jalowym?
aaz+pompa 10mm+ kat wtrysku 2 stopnie przyspieszony
to co mi przyszlo do glowy - filtra paliwa [zmieniony jakies 7 tys temu], podwiesza sie cos w pompie, przytkany ssak w baku albo zbyt niska dawka na biegu jalowym?
aaz+pompa 10mm+ kat wtrysku 2 stopnie przyspieszony
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
a jak z wydatkiem resztkowym?
sądzę że jest nieco za mały?
nie masz luzu w działaniu gazu? ewentualnie przytkane kanały w ośce regulatora obrotów
sądzę że jest nieco za mały?
nie masz luzu w działaniu gazu? ewentualnie przytkane kanały w ośce regulatora obrotów
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
tez podejrzewam wydatek resztkowy, ale problem nasilil sie po ustawieniu kata na wczesny. na opoznionym kacie wtrysku bylo wszystko ok. o dziwo po wyprzedzeniu kata obroty na jalowym spadly, takze moze byc cos z wydatkiem resztkowym. pokrece sruba wydatku delikatnie. luzu na lince nie ma, reakcja jest natychmiastowa.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
chodzi o to czy jak powoli naciskasz dźwignię gazu na pompie czy nie masz tak że z początku naciskasz dźwignię i nic się nie idzje dopiero jak przesuniesz 1 lub 2 mm to dopiero zaczyna zwiększać obroty.
spróbuj ponownie wykręcić śrubę na której opiera się dźwignia gazu i jak będziesz miał luz w działaniu gazuto wkręcaj powoli do momentu aż obroty zaczna powoli wzrastać, wtedy wykręć pół obrotu.i zakontruj nakrętką.
jak nie przejdzie to albo zabrudzone kanały w ośce regulatora obrotów albo masz pompę z nurnikami bez zaworków odcinających i przez to jeśli podwiesi Ci wtryskiwacze to zapowietrza pompę i dlatego zanim dźwignie regulatora zdąży podnieść obroty silnik gaśnie.
możesz też mieć już przekroczoną charakterystykę regulatora. a jeśli po przyspieszeniu kąta wtrysku obroty Ci spoadły to znaczy że jestza wczesny.
jeśli chciałeś żeby w wyższych obrotach pmpa mocniej wyprzedzała kąt wtrysku to podbij ciśnienie wewnętrzne.
spróbuj ponownie wykręcić śrubę na której opiera się dźwignia gazu i jak będziesz miał luz w działaniu gazuto wkręcaj powoli do momentu aż obroty zaczna powoli wzrastać, wtedy wykręć pół obrotu.i zakontruj nakrętką.
jak nie przejdzie to albo zabrudzone kanały w ośce regulatora obrotów albo masz pompę z nurnikami bez zaworków odcinających i przez to jeśli podwiesi Ci wtryskiwacze to zapowietrza pompę i dlatego zanim dźwignie regulatora zdąży podnieść obroty silnik gaśnie.
możesz też mieć już przekroczoną charakterystykę regulatora. a jeśli po przyspieszeniu kąta wtrysku obroty Ci spoadły to znaczy że jestza wczesny.
jeśli chciałeś żeby w wyższych obrotach pmpa mocniej wyprzedzała kąt wtrysku to podbij ciśnienie wewnętrzne.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lis 21, 2013 18:47
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Mam pytanie, jak porządnie zrobić sprzęgło w AAZ, bo kupowanie sprzeęgła za 300zł to 3 miechy jeżdzenia wg mnie, a wydaje mi się że jak robić to raz a pożadnie.
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
AAZ: boostpin + IC z golfa3 + kat out wyszlo 96km i 156nm.
Mam pytanie jaka moc przeniesie oryginalne sprzeglo. I jakie wtryski polecacie do oryginalnej pompy?
Mam pytanie jaka moc przeniesie oryginalne sprzeglo. I jakie wtryski polecacie do oryginalnej pompy?
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
seryjnestrus90 pisze: I jakie wtryski polecacie do oryginalnej pompy?
strus90, w pompie masz jeszcze oryginalny ogranicznik dźwigni dozownika z przodu pompy??
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
marcinas1983, chodzi o to ze bede chcial zwiekszyc moc nie zmieniajac pompy. Wtryski z Merca pewne beda za duze ale moze z 1.6td beda wydajniejsze? Chcial bym zrobic te 130-140km, obecnie od dwuch lat jest 96km i auto zachowuje sie poprawnie.
Przy okazji mam pytanie, czy turbo po lewej to T2 bo po nr nie jestem w stanie sie upewnic.
Przy okazji mam pytanie, czy turbo po lewej to T2 bo po nr nie jestem w stanie sie upewnic.
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Re: Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Na T2 troche duza, jak dla mnie to K24
Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości