Strona 81 z 92

Re: regulacja LDA

: sob lip 02, 2011 20:22
autor: fisiel90
Witam
zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumika :grrr:
co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ? <tylko jak> :shock:
POMOCY ...

regulacja LDA

: sob lip 02, 2011 22:32
autor: munior
fisiel90 pisze:zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumika :grrr:
No to żeś se "zmodyfikował " :chytry: przegiąłeś z dawką ,to i dymi
fisiel90 pisze:co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ? <tylko jak>
Regulować z powrotem w stronę mniejszej dawki ,albo zrobić tak jak było

regulacja LDA

: sob lip 02, 2011 23:06
autor: Bartek_R
Karas23 pisze:pin wchodzi w pompę dość opornie-wiem,że luźny nie może być,ale żeby był na styk...?
CZyli co? jest za ciasny? Pin powinien sam wpadać do środka a nie żebyś go musiał wciskać, jeśli tak nie jest to można go wcisnąć ale w :ass:
a komu to już od ciebie zależy :bajer:

Re: regulacja LDA

: sob lip 02, 2011 23:20
autor: Karaś
VireWolf88 pisze:[
CZyli co? jest za ciasny?
Dokładnie,muszę się trochę namęczyć,żeby go wcisnąć. Ale to chyba nie przez to robi tak małą rysę?

Re: regulacja LDA

: ndz lip 03, 2011 01:28
autor: fisiel90
munior pisze:
fisiel90 pisze:zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumika :grrr:
No to żeś se "zmodyfikował " :chytry: przegiąłeś z dawką ,to i dymi
fisiel90 pisze:co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ? <tylko jak>
Regulować z powrotem w stronę mniejszej dawki ,albo zrobić tak jak było
ja nie zmienialem dawki mieszanki, obkreciem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i powstao dymienie ...

regulacja LDA

: ndz lip 03, 2011 14:11
autor: Bartek_R
fisiel90 pisze:ja nie zmienialem dawki mieszanki
mieszankę to się do "KOMARA" tankowało
fisiel90 pisze:obkreciem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i powstao dymienie ...
to jak się boisz dymu to po co tam łapy pchasz
Ludzie po czytajcie trochę, np.: TUTAJ a nie bez sensu walicie tekstami:
fisiel90 pisze: zmodyfikowalem lda obkrecilem grzybek oraz zmniejszylem podkladke i teraz przy gazowaniu pojawia sie czarny dym z tlumika :grrr:
co mozna zrobic zeby przestalo ? regulowac mieszanke ?
przecież wiadomo że każda wykonana czynność będzie miała jakieś następstwa.

regulacja LDA

: sob lip 30, 2011 10:41
autor: batmandio
Witam

Wczoraj montowałem BOOST PIN

chciałem odnieść się do obrazków z pierwszej strony

po odkręceniu górnej części pokrywy
membrana wręcz mi wyskoczyła dzięki sprężynce która jest pod nią więc nawet nie zdążyłem zaznaczyć jej położenia......

wyciągnąłem więc membrane wraz z pinem i sprężynkę i jakie moje zdziwienie ponieważ nie mam koła z ząbkami .....ani tej po lewej czarnej podkładki...
(czy to może być przyczyną dużego spalania ? 8l miasto)
brak również u mnie podkładki ktora okresla maksymalne wcisnienicie trzpienia

po założeniu pina różnicy wyraźnie odczuwalnej nie ma na dwójce i trójce wydaje mi się że lepiej idzie, brak również dymienia, poniżej 2 000 zamulony jak był tak jest, w ogóle na początku jak go kupiłem to nie miałem tego wężyka do pompy przykręconego...

co robić ?

regulacja LDA

: sob lip 30, 2011 16:06
autor: t0mal
zmierzyć doładowanie

regulacja LDA

: sob lip 30, 2011 20:52
autor: arwam
batmandio pisze:po założeniu pina różnicy wyraźnie odczuwalnej nie ma na dwójce i trójce wydaje mi się że lepiej idzie, brak również dymienia, poniżej 2 000 zamulony jak był tak jest, w ogóle na początku jak go kupiłem to nie miałem tego wężyka do pompy przykręconego..

a masz zapięty wężyk do LDA.
to raz dwa czy poddymia na pełnym gazie z niskich obrotów mocniej niż wcześniej?
jeśli nie:
podnieś dawkę na pompie ewentualnie odpowiednio ustaw pina.
jak tak:
to podkręć doładowanie ( po uprzednim sprawdzeniu

dodatkowo sprawdzić i skorygować kąt wtrysku i czy wtryskiwacze nie leją.
odnośnie spalania:

dodatkowe pytanie to jaką masz temp po około 10km jazdy na zegarach?

regulacja LDA

: ndz lip 31, 2011 00:41
autor: batmandio
tak jest mam wężyk zapięty, sam dorabiałem tę śrubę tzn nawiercałem ją odpowiednio żeby pasowała ponieważ oryginalnej nie posiadałem

ogólnie dymi normalnie jak przygazuje to idzie troszke dymku ale nie wiele sprawdzę więc dawkę i pina ustawię na max wcięcie nie wiem tylko czy jakąś różnicę robi to koło zebate

co do temp to jest to 90-100 stopni - robilem termostat 3 mc temu spalanie zostało na tym samym poziomie

Re: regulacja LDA

: śr sie 03, 2011 18:52
autor: Patrolnięty
Z racji tej, że jest to mój pierwszy post, witam wszystkich bardzo serdecznie i przechodzę do rzeczy.

Nie posiadam VW tylko Patrola z pompą mechaniczną, bardzo podobną do Waszych. Na różnych forach, niniejsze forum podawane jest jako najbardziej miarodajne w zakresie regulacji LDA i dawki paliwa (wręcz jesteście uważani za Guru w tym temacie :grin: - patrz np. forum4x4.pl).

Stąd moje pytanie, czy może mi ktoś polecić na terenie Krakowa lub w okolicach osobę (najlepiej pompiarza), która ogarnia temat boost pina i regulacji dawki (a nie będzie robiła wielkich oczu o co mi chodzi :shock: ), i która regulacje te połączy z pomiarem temperatury spalin, tak abym mógł spać spokojnie, że nie przedobrzyłem.

Jeżeli naruszyłem regulamin forum bardzo przeprasza.

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

regulacja LDA

: śr sie 03, 2011 22:35
autor: twromek
To ja może dodam taką ciekawostkę w temacie :)

Obrazek

regulacja LDA

: czw sie 04, 2011 01:50
autor: Q_mac
Ja sobie wytoczyłem pin wykorzystujący calutki zakres wychylenia rysika. Tzn. bez gazu bolec cały wciśnięty, kiedy membrana jest na samym dołem maksymalnie wypchany. Skos jest więc bardzo ostry i krótki. Efekt? Muł u dołu i kopcenie u góry, spalanie lekko spadło. W planach zwężenie stożka u dołu (troszeczkę), dawka na +, doładowanie na +, dodanie IC (z Reno Master już czeka w garażu)

regulacja LDA

: czw sie 04, 2011 14:54
autor: batmandio
noi co wam panowie powiem :helm: jest dobrze a nawet bardzo dobrze


boost pin ułożony przy największym wcięciu 0-100 poniżej 11 s - nie kopci jak smok lekkie dymienie praktycznie nie zauważalne

drugi i trzeci bieg to poezja na jedynce wielkiej różnicy nie widać niedługo będę na autostradzie sprawdzę czy vmax się zwiększył