Strona 9 z 21

: pn cze 23, 2008 19:27
autor: souler
paja pisze:czy ewentualnie w ten sposób skończy sie stopniowe ograniczanie dawki na wysokich obrotach
nie skonczy sie

: pn cze 23, 2008 19:38
autor: paja
souler, dzięki, tego sie właśnie obawiałem, no nic, płacę - wymagam :)

: pn cze 23, 2008 19:54
autor: zaprzal
mozna w ten sposob przesunac "odciecie", trzeba maksymalnie wykorzystac wszystko co zwiazane z naciskaniem gazu ;)

czyli wykrecic ta srube o ktorej mowil pompiarz + dokladnie napiac linke gazu + obciąć ogranicznik pod pedałem gazu = można w ten sposób zyskać od 400 do 800 obrotów extra ;) zależy co i jak bylo wczesniej ustawione. Jesli boisz sie sciagac góre pompy to polecam ten mod - oczywiscie nie zastapi on pelnego gova, ale jest odczuwalny

: pn cze 23, 2008 20:01
autor: m.s
zaprzal pisze:czyli wykrecic ta srube o ktorej mowil pompiarz + dokladnie napiac linke gazu + obciąć ogranicznik pod pedałem gazu = można w ten sposób zyskać od 400 do 800 obrotów extra zależy co i jak bylo wczesniej ustawione.
ja u siebie ma podobnie zrobione ale i tak apetyt rosnie na wiekszą moc :chytry:

: pn cze 23, 2008 22:09
autor: paja
zaprzal, nie boję sie ściągać góry tylko nie mam takiej możliwości. Czyli to co mówił pompiarz to że tak powiem półśrodek, ale nie zastąpi do gov moda. I teraz w takim razie drugie pytanie, czy po takim modzi da coś to o czym pisałeś, czyli redukcja luzu, wycięcie ogranicznika itd, czy sam gov mod wystarczy.

: pn cze 23, 2008 23:11
autor: zaprzal
ja mam zrobione to i to, kiedys mialem zrobione bez gova i tak zostalo

: wt sie 26, 2008 14:21
autor: paja
witam, dzisiaj zrobiłem gov moda, a właściwie wzmocniłem. Dołożyłem tylko kilka podkładek bo kilka już było, i jest lepiej, nie idealnie, ale lepiej. Tylko pojawił sie problem. Wiem ze to niby nie ma nic do rzeczy, ale po robocie, jazda testowa i czarny dym za mną a doładowanie na poziomie 0,7 bara. Wymieniłem weżyki no i na drugim biegu wskakuje na 1,4bara i w miare wolna spada, tak że koło 4000 obr mam do 1,0 bara. Na 3 biegu jest trochę lepiej, ale nigdy tak nie miałem. Nie wiem w sumie co z tym zrobić.

: śr sie 27, 2008 20:49
autor: andrew.zbyrko
paja, Może przesadziłeś z tymi podkładkami, albo coś źle poskładałeś i na wyższych obrotach obcina dake paliwa...?
A przy 4000 RPM kopci na czarno, czy ze wzrostem obrotów dymienie zanika?

: śr sie 27, 2008 21:01
autor: Tomallus
Masz może zdjęcia jak to poskładałeś? Ciężko stwierdzić cokolwiek. A czemu poprawiałeś? Dalej obcinało ci powyżej 3000-4000obr? Ja robiłem Gova zgodnie ze wskazówkami z forum i mam tak jak być powinno, a i zamknąć obrotomierz na 2 biegu się zdarza przypadkiem :grin: .

: śr sie 27, 2008 21:33
autor: To_mas
Tomallus pisze:a i zamknąć obrotomierz na 2 biegu się zdarza przypadkiem :grin: .
a na 4'tym próbowałeś :P heh

: śr sie 27, 2008 23:08
autor: paja
poprawiałem do pompę kupiłem od forumowicza który robił ją u Trochima. Nie byłem pewien czy był robiony gov mod, bo dokręcał sie do 5 tys ale opornie, więc rozebrałem mechanizm i było podłożone już jakieś 2mm podkładek, ja dołożyłem kolejne 3mm. Jest dużo lepiej. Na jedynce przez przypadek poszedłem ponad 5tys obrotów, bo nie mam w ogóle trakcji a zawsze mniej więcej przy 4,5 stawało, a teraz na połowie gazu sie ponad 5 dokręcił. Na dwójce i wzwyż już bardziej czuć ograniczanie dawki, ale może tak ma być. Ogólnie nie jest to zmodyfikowane według opisu bo nie wywaliłem pierwszej sprężynki (tej krótszej z dwóch) poniewąż robiło mi sie 2mm luzu i stwierdziłem że to tak bez sensu. Nie wiem może u mnie jest coś trochę inaczej bo mam głowiczkę 10mm, może jakieś pierdoły też są zmieniane. Ogólnie na tą przeróbką nie narzekam, ale będę poprawiał, tylko właśnie mam problem z utrzymaniem ciśnienia na 2 biegu. Niby na 2 biegu nie powinno sie osiągnąć maksymalnego ciśnienie, ale bez problemu trzymało mi wcześniej 1,3bara teraz nie chce utrzymać. Na 3 biegu z 1,4 spada do 1,2 bara a też zawsze trzymało 1,3. Nie wiem co jest grane :grrr:

: pt wrz 05, 2008 10:08
autor: slawek317
Witam, nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam się tutaj. Czy wie może ktoś ile może kosztować ta część widoczna na obrazku? sprawa jest pilna więc bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam. Obrazek

Ok już wszystko wiem koszt 200zl

: pt wrz 05, 2008 10:12
autor: paja
slawek317, musisz podjechać do jakiegoś pompiarza i sie zapytać. Oni tego mają sporo.

A ja mam takie pytanko, czy to ramie od gazu jak sie zakłada juz na pompę, bo mocuje się je między tym takim jakby grzybkiem a podkładką, czy miedzy tymi dwoma ramieniami a podkładką?

: pt paź 03, 2008 16:36
autor: Filipoz
sluchajcie, zabralem za za gov mod.Wszystko dobrze ale nie moge zdjac gory pompy, cos tam jest zamocowane, sprezynka jakas i cos jeszcze...pomozecie?silnik aaz.Potrzebuje pilnie info bo auto mam rozebrane...:/
z gory dzieki